 а за ръждата нали ти казах, че след като сменя калниците единият става ръжда, а другия стикербомб, но до тогава сигурно ще им мине модата
  а за ръждата нали ти казах, че след като сменя калниците единият става ръжда, а другия стикербомб, но до тогава сигурно ще им мине модата  
 а за ръждата нали ти казах, че след като сменя калниците единият става ръжда, а другия стикербомб, но до тогава сигурно ще им мине модата
  а за ръждата нали ти казах, че след като сменя калниците единият става ръжда, а другия стикербомб, но до тогава сигурно ще им мине модата  




 
 



 
 


 
 





 
   А джантите са кеф ..
  А джантите са кеф ..
 
  да се надяваме, че утре ще са тука и до края на седмицата ако са готови втулките може да ги видим на колата
 да се надяваме, че утре ще са тука и до края на седмицата ако са готови втулките може да ги видим на колата  
 
 
  Нали масово така се полират бордове на джанти?
 Нали масово така се полират бордове на джанти?jelevbg написа: Пешо ако има желание и материал с разликите от шкурките и пастите може да качи
 
  
 




Bai Sando написа:На коя скорост полираше и с колко километра се "движеше"
И защо не е здравословно за скороститеНали масово така се полират бордове на джанти?
 Иначе пробвахме и на 1-ва, но идваше много бавно едва 10км...
  Иначе пробвахме и на 1-ва, но идваше много бавно едва 10км...   
  
  



 .... ама не си спомням беше преди година
 .... ама не си спомням беше преди година 
golfmk1 написа:Проблема не е, че се върти във въздуха а, че се върти само едната а другата не.От там се товари диференциала.Защо не е хубаво да караш например с различни гуми на задвижващите колела

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 64 госта