С монтьора се видяхме в приключение.
Сменена гарнитура, термостат и т.н., а продължава да бълбука антифриза.
Замисляме се за пукната глава. Външно никакви пукнатини и микро пукнатини.
Вътрешно, не е ясно каква е хавата.
За това се чудим, дали има съвместимост на главата на АЕЕ-то с на някой др. VAG мотор?
Оказа се, че АЕЕ-то както винаги е по рядък случай, за това търся някоя масовка ако има такава.
Намерих няколко АЕЕ-та на части, но се продават цели двигатели, а на мен такъв не ми трябва.
Трябва ми проста, не оборудвана глава.
VW Polo 6N AEE 1996г-съвместимост глави § въздух в с-мата
- Каспър
- Мнения: 2227
- Регистриран на: Съб 03 ное 2007 0:11
- Автомобил: Insignia A Sports Tourer 2014 4x4
- Двигател: A20NHT Turbo 250 HP
- Местоположение: София
Re: VW Polo 6N AEE 1996г. - съвместимост на глави
Потърси и в Шкода и Сеат форума за АЕЕ на части. Това недоразумение е толкова самотно, че едва ли ще има съвместимост с други глави. Само капака на главата има съвместимост с по-малките мотори и дотам
Докато при AEX,ANX,APQ,AKV главата е еднаква при АЕЕ-то всичко е уникално 
Единствения ти шанс според мен е да се ослушваш за такова на части и да попаднеш на читава глава. В Ауто дата можеш да видиш всички модели на които се монтира АЕЕ двигател за да знаеш за какви коли да се оглеждаш, защото доста често хората не са наясно какво продават.


Единствения ти шанс според мен е да се ослушваш за такова на части и да попаднеш на читава глава. В Ауто дата можеш да видиш всички модели на които се монтира АЕЕ двигател за да знаеш за какви коли да се оглеждаш, защото доста често хората не са наясно какво продават.
- my heart iS iCe
- Мнения: 5418
- Регистриран на: Сря 11 мар 2009 20:29
- Автомобил:
- Двигател:
Re: VW Polo 6N AEE 1996г. - съвместимост на глави
Колега, аз не мога да ти дам съвет, за конкретната глава за мотора, но сигурно сте пробвали, но пробвайте пак, с някой компресор да продухате системата, може да има въздух в нея и от там да бълбука антифриза! Поне при мен беше така, смяна на гарнитурата нов термостат и още при паленето, колата не е загряла и почва да изхвърля антифриза през казанчето, едно обезвъздушаване през маркуча на казанчето и нещата се оправиха 

- Bai Sando
- Мнения: 8116
- Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
- Автомобил: Audi A 3
- Двигател: 2000 TDI 2006г
- Местоположение: Пазарджик
Re: VW Polo 6N AEE 1996г. - съвместимост на глави
На скоро в една тема имаше фантасмагории как на глава от АЕЕ сложили колектори от АБУ,но така и не видяхме снимки на това животно
И аз знам,че главата на АЕЕ си е индивидуална.
На моя стария АЕЕ ми надуваше много маркучите,от там ремонт на главата всичко ново и пак маркучите корави,още си го карат така без проблеми.

На моя стария АЕЕ ми надуваше много маркучите,от там ремонт на главата всичко ново и пак маркучите корави,още си го карат така без проблеми.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Polo 6N AEE 1996г. - съвместимост на глави
За да разберете дали има пукнатина или микропукнатина мисля, че е нужна апаратура, нещо на принципа на рентген. Така на око няма как да видите микропукнатина, ако изобщо има такава.
Предполагам като сте сменили гарнитура сте шлайфали контролно, за да няма инфекции
А ако искаш да си ползваш твоята си инжекция и колектор, предполагам ще трябва да търсиш глава точно от АЕЕ. Колегата, дето е дал кодовете на 1.4 моторите, можете да опитате да наложите някоя, с еднакъв диаметър на буталото са, но може да има конструктивни разлики в горивните камери. Най-добре се консултирай с някой, който е отварял 1.4 и 1.6 и се е заглеждал в разликите помежду им.
Предполагам като сте сменили гарнитура сте шлайфали контролно, за да няма инфекции

А ако искаш да си ползваш твоята си инжекция и колектор, предполагам ще трябва да търсиш глава точно от АЕЕ. Колегата, дето е дал кодовете на 1.4 моторите, можете да опитате да наложите някоя, с еднакъв диаметър на буталото са, но може да има конструктивни разлики в горивните камери. Най-добре се консултирай с някой, който е отварял 1.4 и 1.6 и се е заглеждал в разликите помежду им.
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: VW Polo 6N AEE 1996г. - съвместимост на глави
След кратък обзор на нещата, се оказва че главата от АЕЕ става само за АЕЕ...
Има сумати VAG модели с този мотор.
Прегледа е др. бира за която ще пусна уточнение, какво и как се случва. За да има яснота по въпроса.
За сега търсим все още решението дали е главата...
Имаме няколко др. идейки, по безболезнени да видим до къде ще стигнем.
Има сумати VAG модели с този мотор.
Прегледа е др. бира за която ще пусна уточнение, какво и как се случва. За да има яснота по въпроса.
За сега търсим все още решението дали е главата...
Имаме няколко др. идейки, по безболезнени да видим до къде ще стигнем.
Re: VW Polo 6N AEE 1996г. - съвместимост на глави
Колега гледам си от софия , има на доста места дето предлагат надуване снимка и проверка н на глава занеси я и ше си изясниш ситуацията.Наи близо ще са ти тези в слатина дето правят пъло обслужване на глави .Разбира се това струва пари ти си преценяваш дали да инвестираш или да си вземеш друга.
- Bobi_S13
- Der Polizist
- Мнения: 6844
- Регистриран на: Пет 20 юни 2008 13:44
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София(Обеля)
Re: VW Polo 6N AEE 1996г. - съвместимост на глави
Не е главата
оказа се "таралежа" (фланеца) на главата...бил е пукнат и фукал въздух в системата.
който се чуди какво е "таралеж":

та въпросния е сменен, колата се държи нормално, и работи в оптимален режим.
Все още се забелязва малко въздух по системата, но предполагаме че се обезвъздушава.
Ще карам така остарожно следейки всички показатели!
Благодаря на всички, и си гледайте таралежите внимателно!



оказа се "таралежа" (фланеца) на главата...бил е пукнат и фукал въздух в системата.
който се чуди какво е "таралеж":

та въпросния е сменен, колата се държи нормално, и работи в оптимален режим.
Все още се забелязва малко въздух по системата, но предполагаме че се обезвъздушава.
Ще карам така остарожно следейки всички показатели!
Благодаря на всички, и си гледайте таралежите внимателно!
- poloman
- Мнения: 5
- Регистриран на: Сря 11 фев 2009 13:37
- Автомобил: polo 6n 1996
- Двигател: aex
- Местоположение: kardjali
Re: VW Polo 6N AEE 1996г-съвместимост глави § въздух в с-мат
Здравейте колеги аз карам с глава от аее на мотор аех и нямам проблеми но за обратното незнам дали става
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: VW Polo 6N AEE 1996г-съвместимост глави § въздух в с-мат
Става и обратното всичко е едно към едно разликата идва само от хода на буталото иначе може и от 1000кубика да сложиш глава
-
- Мнения: 87
- Регистриран на: Нед 19 дек 2010 20:50
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Sofia
Re: VW Polo 6N AEE 1996г-съвместимост глави § въздух в с-мат
стига бе как е възможно от тази пластмаса да вкарва въздух в системата звучи ми фантастично ноправо.Виж да има теч оттам да ама да засмуква въздух ми е странно.
- freestyler911
- Мнения: 2609
- Регистриран на: Съб 29 мар 2008 14:20
- Автомобил: VW polo
- Двигател: AEX 1996
- Местоположение: София
Re: VW Polo 6N AEE 1996г-съвместимост глави § въздух в с-мат
Да ползвам темичката, АЕА главата има ли шанс да е като на АЕХ , или е с по широки клапани? Имам предвид, мога ли да я натаковам на АЕХ-а ?
AFH 16v ще се сглоби ли с долнище АЕХ , естествено с комплект колектори от AFH?
AFH 16v ще се сглоби ли с долнище АЕХ , естествено с комплект колектори от AFH?
Re: VW Polo 6N AEE 1996г-съвместимост глави § въздух в с-мат
Да ще се зглоби блока е чугун като АЕХ и оптягането е с ролка .Буталата са същият диаметър .С това ще го докараш до 75 кончета .
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Polo 6N AEE 1996г-съвместимост глави § въздух в с-мат
Те буталата са същия диаметър, ама дали формата на челото им е същата? А дали и горивната камера на двете глави не е различна (най-малкото едното е 16 волта?
Това са просто подмятания от моя страна, тъй като не зная дали и с колко се различават, но предполагам е нужно да се прецени и този момент.
Ако се промени обема на горивната камера ще се промени съответно и степента на сгъстяване. А това не мисля, че трябва да се подценява в случая.

Ако се промени обема на горивната камера ще се промени съответно и степента на сгъстяване. А това не мисля, че трябва да се подценява в случая.
Re: VW Polo 6N AEE 1996г-съвместимост глави § въздух в с-мат
Буталата трябва да се пипнат че имат зарязано за клапаните на 4 места за разлика от АЕХ на 2 но това се прави няма проблем , част от горивната камера е и в главата така че няма да се сгъсти , на АЕХ мисля че беше същото и все пак може да се играе и с гарнитурата едната е ламарина другата е по дебела .То има колега събрал долница ОТ 1,6 абу с глава 16 дето горивната е само в буталата и се хвали че добре върви .Иначе има и още една заигравка която също е решима с захващането на водещата паразитна ролка .Зависи колегата с какви пари разполага .
Друг е въпроса че финансово не си заслужава да се прави по добре цял двигател .Кабели запалителни , делко ,инжектори с реика двуцевка компютър имобилаизер , капак глава ,и едни 300 лв работа и гарнитури и консумативи сигурно поне 300 и тн.че с тези от АЕХ няма да стане освен ако не ползва мега за управление и някои симпатични тромпетчета.
Мислил съм го отдавна за истребителя на жената с цел засилване но не си заслужава финансово .
Ако е за регистрацията насажда се целия двигател в дъното на АЕХ и става ток но пак е забранено да се изменя конструкцията на двигатела така че си губи смисъм трансплантацията.
П.п Апропо колегата защо не си пусне своя тема с въпросите които го вълнуват за да е полезна и за други колеги които използват търсачката.
Друг е въпроса че финансово не си заслужава да се прави по добре цял двигател .Кабели запалителни , делко ,инжектори с реика двуцевка компютър имобилаизер , капак глава ,и едни 300 лв работа и гарнитури и консумативи сигурно поне 300 и тн.че с тези от АЕХ няма да стане освен ако не ползва мега за управление и някои симпатични тромпетчета.
Мислил съм го отдавна за истребителя на жената с цел засилване но не си заслужава финансово .
Ако е за регистрацията насажда се целия двигател в дъното на АЕХ и става ток но пак е забранено да се изменя конструкцията на двигатела така че си губи смисъм трансплантацията.
П.п Апропо колегата защо не си пусне своя тема с въпросите които го вълнуват за да е полезна и за други колеги които използват търсачката.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта