Здравейте колеги,
От известно време дискутирам с приятели участието на акумулатора при първоначалния етап на работа на двигателя, т.е. палене и загряване, достигане на работна температура, когато двигателя вече е влязъл в работен режим (90 градуса).
Според мен акумулатора не участва само в паленето, а и от него се черпи ток за по големи консуматори, примерно като парното, фаровете...., ако са включени всички наведнъж, мисля, че е възможно акумулатора да осигурява нужното електричество, примерно на празен ход при студен двигател, натоварването е нормално да е по голямо.
Интересно ми е вашето мнение?
Въпроса ми е, дали участието на акумулатора се ограничава САМО и единствено с паленето, или осигурява електричество и след това, примерно при по голяма консумация, особено през зимния сезон?
Интересува ме, защото забелязах, че по някой път, като парното работи на макс и пусна фаровете, при празен ход студен двигател, стрелката на оборотите ми леко пада, тва се случва рядко.
Иначе всичко е наред, дросела си работи и да чукна на дърво не ми играят оборотите.
VW Polo 1.4 MPI 2000 г. въпрос за акумулатор?
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Polo 1.4 MPI 2000 г. въпрос за акумулатор?
Що за глупава тема , измери си акомоматора преди да запалиш 12,5В, след като запалиш с пуснати консуматори трябва да е 13,8В според теб от къде идва тази разлика.Тои служи за запалване на автомобила и за обиране на пикове от други екстри като си си сложил една бастуба без кондензатор в багажника понеже алтернатора е инертен и не може за милисекунди да реагира този пик се взима от акомулатора .
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: VW Polo 1.4 MPI 2000 г. въпрос за акумулатор?
След запалване всички консумативи взимат ток от генератора плюс зареждане на акуто махни клемата на релерегулатора та да ти свети лампата на зареждането при запален двигател да те видя колко километра ще караш и и колата ще огасне и ще ти трябва пътна помощ



- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Polo 1.4 MPI 2000 г. въпрос за акумулатор?
Извинявам се ако звучи глупаво въпроса, обаче най широко разпространеното мнение е, че акумулатора служи само за запалването !!!!!!!!!
Може да проверите, ако питате други хора, дори и такива, технически грамотни.
Все пак форума е да помага на хора, без инженерна мисъл.
Излиза, че акумулатора има отношение към работата на двигателя и след запалването и ако е стар или проблемен може да причини смущения в ел. инсталацията!
Това исках да разбера.
Благодаря за отговорите.
Може да проверите, ако питате други хора, дори и такива, технически грамотни.
Все пак форума е да помага на хора, без инженерна мисъл.
Излиза, че акумулатора има отношение към работата на двигателя и след запалването и ако е стар или проблемен може да причини смущения в ел. инсталацията!
Това исках да разбера.
Благодаря за отговорите.
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: VW Polo 1.4 MPI 2000 г. въпрос за акумулатор?
Ако е стар само натоварва генератора и да доведе до по-бързо износване на четките и евентуално изгаряне на диодната плочка или ако ври елетролита да залее стоиката на акуто и да развали боята и бърза корозия там където е текъл.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта