С интерес следя раздела! Най-накрая се реших да покажа и моя красавец. Моментното му състояние ми отне около 5 години :)
Купих го началото на февруари 2008 г. и изглеждаше така - с дребни забележки по боята, но доста запазен като цяло, на 104 000 км. по километраж, реални 134 000 км. (джамбазинът беше върнал скромните 30 000 км):


Първите два месеца му се радвах много. На втория ден след покупката му подарих американско фолио за стъклата :). Други промени по външния вид, освен оправяне на забележките по боята, не бях предвидил на този етап. За съжаление, един "хубав" дъждовен ден заварих колата така :(


Една мадама с Land Cruiser забравила автоматика на задна и спряла в мен :)
Това още повече ме накара да се влюбя в колата си и започнах да мисля за лека промяна на вида ѝ по мой вкус. Направих първата си покупка от германския eBay, а именно затъмнени оригинални стопове и черни мигачи за предните калници. Купих от колега от Пловдив решетка без емблема и вкарах колата за пребоядисване и оправяне на щетите и се получи доста добре.


Това бяха промените, които направих и дойде лятото, когато заминах за Америка. Разглеждайки американските сайтове, се сдобих с много допълнителни неща:
1. Фарове с лупа - черни
2. Парктроник
3. Мигачи за калниците Хела
4. Ксенон
5. Плеър, усилвател и 12' бас Pioneer
6. Подлакътник
7. Държач за очила, който се поставя на мястото на шофьорската дръжка над вратата
8. Антена тип "Ауди"



Заради парктроника трябваше да пребоядисам задната броня и реших да пръсна огледалата и да сложа добавка тип "клюн" на предния капак ( честно да си призная, тогава ми харесваше доста ):


Мечето на Ферари беше неразделна част от интериора :)

Бях се поспрял с харчовете по колата, но във Форума се появиха едни много красиви джанти и след 10 секундно мислене се уговорих с колегата да ги купя. Разбира се, с тези големи джанти стандартният диск не си отиваше и затова си купих нарязани Brembo Max /не ги препоръчвам - изкараха само 70 000 км и се изкривиха много/.



Както се вижда от снимките, джантите не бяха много добро състояние. Обичайки всичко да ми харесва, ги вкарах в бокса за пребоядисване - много тъмно сиво, почти черно. И това беше всичко за момента.
Към края на 2011 г. ми разбираха колата и ми откраднаха плеъра. Лошото беше, че освен това бяха надрали лайсните на централното барче. Оказа се, че за моята кола не могат да се сменят само лайсните, а трябва да се подмени цялото барче. Така или иначе и самите пластмаси бяха надрани и реших да ги направя с карбон, като пепелника остана оригинално черен.

Волана успях да го прецакам толкова грозно с мокри кърпички, затова внимавайте - почистване само със сух парцал!
През 2011 г. колата претърпя още една перипетия на Великден! Някой "добронамерен" човек я беше надрал цялата и залял с някаква течност, която разяде лака.
И така се стигна до следната модификация:





След вандалските снимки и подготовката на колата започнахме да я привеждаме в приличен вид и се получи това:




Целият положен труд намира смисъл, когато човек види колата си на едно специално място:




Надявам се да съм бил полезен :)