Става въпрос за TDI 1Z!
1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком
Интересувам се може ли да се променят стоийностите на двигатела чрез Ваг-кома, така че да се засили леко двигателя
Става въпрос за TDI 1Z!
Става въпрос за TDI 1Z!
-
stankovraca
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 03 юни 2012 16:02
- Автомобил: Skoda Superb MK3
- Двигател: 20TDI 2018
- Местоположение: BG
Re: Повишаване на мощността чрез Ваг Ком
Колега, за такова нещо не се ли ползваха чиповете 
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Повишаване на мощността чрез Ваг Ком
Каквото и да направиш ще е не коректно ,защото всичко ще излезе от картите си. Сещам се за един вариянт сега и той е да си намалиш милиграмите на празен ход на загрял мотор без консулматори примерно на 2 милиграма. В добавка изолирай ЕГР-а и извади картерните изпарения на вън . Премахни катализатора,ако имаш такъв. Ето ти повдигане на мощноста за без пари. Не е лошо да си сменяш често въздушния вилтър. След тази манипулации съм сигурен ,че ще усетиш разлика.
- Freakylol
- Мнения: 927
- Регистриран на: Нед 10 юли 2011 16:55
- Автомобил:
- Двигател: asz++
- Местоположение: Русе
Re: Повишаване на мощността чрез Ваг Ком
Даже и ще вземеш пари като си махнеш катализатора
П.С. сложи 1 чип и махни ЕГР и не се занимавай с глупости.
П.С. сложи 1 чип и махни ЕГР и не се занимавай с глупости.

- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком
ЕГР-а съм го затапил отдавна, карализатора и него го няма, филтрите ги сменяма редовно, а картерните газове до скоро ги бях извел навън, но ми миришеше в купето от време на време и пак си ги сложих където им е мясото, но разлика не усетих.
-
adziski
- Мнения: 23
- Регистриран на: Сря 16 мар 2011 0:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком
На собствен риск може да промениш стойностите на Fuel Quantity Adjuster 2/2.2мг ; MAF 290 или 295(почисти го първо) и Ignition Timing графика да е над зелената линия (80-90).Не очаквай кой знае какво.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком
Темата я пуснах, защото колата ми се струваше доста тромава вече, но не очаквах че имам проблем.Оказа се че Н75 не работи коректно.От миналото лято до сега съм сменил 3 клапана Н75, единия от които е чисто нов.Във вакумните маркучи има доста масло и явно то е проблема за бързото скапване на клапана.Според мен масло не би трябвало да има, поне да не идва от картерните газове.Това означава ли че турбото ми си заминава и пуска масло навсякъде, където може
Не ми е проблем да изарам картернтие газове да духат навън, но не мисля че те са главния проблем за зацапването, защото ако наистина цапаха толкова завода нямаше да ги направи да духат преди турбото.
Иначе милиграмтие на празен ход са 3.
Иначе милиграмтие на празен ход са 3.
- Juiced
- Мнения: 136
- Регистриран на: Съб 09 яну 2010 8:51
- Автомобил: Hyundai Terracan
- Двигател: J3
- Местоположение: Varna
Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком
Golf_Diesel_ написа:Темата я пуснах, защото колата ми се струваше доста тромава вече, но не очаквах че имам проблем.Оказа се че Н75 не работи коректно.От миналото лято до сега съм сменил 3 клапана Н75, единия от които е чисто нов.Във вакумните маркучи има доста масло и явно то е проблема за бързото скапване на клапана.Според мен масло не би трябвало да има, поне да не идва от картерните газове.Това означава ли че турбото ми си заминава и пуска масло навсякъде, където можеНе ми е проблем да изарам картернтие газове да духат навън, но не мисля че те са главния проблем за зацапването, защото ако наистина цапаха толкова завода нямаше да ги направи да духат преди турбото.
Иначе милиграмтие на празен ход са 3.
Колега виж си вакум помпата щом имаш масло в маркучите.Някое уплътнение си е заминало и пропуска масло в помпата.
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком
Не схванах каква връзка има тук вакуум помпата
турбото се управлява с "налягане" , а не с вакуум в посочения случай/кола/турбина.Малко е грешно да им казваме "вакуумни" на маркучетата ,щот там вакуум няма ( говоря спец. за клапан Н75 в посочения случай) ,схема на свързване
Към колегата с проблема : турбината може и да е "тръгнала" , но преди това си смени клапана за картерните изпарения (онова в дясно на капака на главата). Може той да е мизерника.
Не съм си мислил дали няма начин да се сложи филтър-подходящ м/у Н75 и маркучето, дето влиза в самия клапан.Няма начин да няма нещо подходящо , но ...в момента не ми "щраква" от какво
Към колегата с проблема : турбината може и да е "тръгнала" , но преди това си смени клапана за картерните изпарения (онова в дясно на капака на главата). Може той да е мизерника.
Не съм си мислил дали няма начин да се сложи филтър-подходящ м/у Н75 и маркучето, дето влиза в самия клапан.Няма начин да няма нещо подходящо , но ...в момента не ми "щраква" от какво
Последна промяна от samo_pechka на Сря 27 мар 2013 18:05, променено общо 1 път.
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком
Този филтър на картернтие газове го сменях преди месец и нещо, може би не е той причинителя за това масло във вакумите.Аз Н75 ще го сменя, но проблема е че след 4-5 месеца ще трябва да го хвърля отново.
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком
Състоянието на мотора как е, надува ли през щеката,разход масло ? Турбината? Помисли и за моя вариант за пригаждане на някакво филтърче...
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком
През щеката си духа, ама не мога да преценя дали е нормално, разхода на масло миналото лято беше литър на 10000, но зимата гори към 2л, но според мен това е нормално, защото карам колата студена.
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком
То от щеката...не трябва да духа
или едва да е айде ...инак литър на 10к лятото не е много , но тези 2л зимата..как го засече? Щот' едва ли си минал толкоз км... Нещо за гумички клапани да споделиш? Скоро да си ги сменял или? Остана кат' се стопли да провериш за луфтове турбинката .
- Golf_Diesel_
- Мнения: 2929
- Регистриран на: Вто 02 дек 2008 22:08
- Автомобил: Vw Golf 5 TDI
- Двигател: BMM
- Местоположение: Силистра
Re: 1Z повишаване на мощността чрез Ваг Ком
ЩЕ го проверя, а иначе двигателя не е отварян, откакто колата е в мене, тоест вече 70000.Преди това кога са го правили и дали изобщо са го правили нямам представа.Предполагам гумичките и ще са за смяна, но за сега нямам намерение да го бутам.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984, miro slav и 69 госта