от преско4ен зъб на ангренажа,гарнитурата не изгаряthe_drifter33 написа:имах подобен проблем, беше ми прескочил един зъб и оттам замина гарнитурата на главата, беше смесила масло и вода и ми стапа някаде кам 200лв. дано при теб да е нещо по леко.



Проблем с двигателя - симптоми при скъсан ангренаж?
- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
mladeja написа:Ако главата е изкривена как се "изправя" тогава като на всякъде вземат едно и също количество материал?
Ами разбира се че е така .. ти да си виждал гарнитура с различен размер.. от едната страна с 3 десети по дебела от другата страна

- °niksi°
- Бай Брадър
- Мнения: 5091
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 11:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
ABU
Или с други думи - "чайника"
Често се случва на тези мотори да изгорят гарнитурата заради конструктивната им недомислица да работят на по-висока температура.
За ремонта - нормално е шлайф, гумички, евентуално припасване на клапаните, нови гарнитури. Излиза около 200-250 лв труда + частите.
След това си провери перката, датчика за включване на перката и термостата.





Или с други думи - "чайника"
Често се случва на тези мотори да изгорят гарнитурата заради конструктивната им недомислица да работят на по-висока температура.
За ремонта - нормално е шлайф, гумички, евентуално припасване на клапаните, нови гарнитури. Излиза около 200-250 лв труда + частите.
След това си провери перката, датчика за включване на перката и термостата.
- emdless4
- Мнения: 638
- Регистриран на: Пон 25 юли 2005 23:09
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: диана
Главата е била крива 2 десети. Няма пукнато, разпределителния вал и клапаните са добре. Явно е била прегрявана преди и е бил въпрос на време да се случи.
Като я сглобят ще търсим проблема с температурата.
И един въпрос - клапаните на този мотор с хидравлични повдигачи ли са? Т.е. ако са после не се прави допълнителен реглаж на клапани нали?

И един въпрос - клапаните на този мотор с хидравлични повдигачи ли са? Т.е. ако са после не се прави допълнителен реглаж на клапани нали?
- kalinveliki
- Мнения: 289
- Регистриран на: Съб 29 юли 2006 18:17
- Автомобил: VW T4
- Двигател: 2.4D
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
- dekata
- Мнения: 314
- Регистриран на: Пон 20 ное 2006 20:37
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Карлово
Vizor написа:
А глатава ще ти кажа защо е крива.. когато колата прегрее .. НИКОГА НЕ Я ГАСЕТЕ АМА НИКОГА. Макар че има случай в който това е неизбежно.. Ако губи вода по добре спри и сипи и изчакай да се нормализира
как се долива като системата е под налягане


Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 54 госта