За съединителя. Когато тръгвам с обороти под 1000 много тресе. Даже един път я угасих така
. Четох, че някои съветват при спряло положение да се включи на 4-та или 5-та предавка, да се отпусне съединителя и почти без газ. Ако всичко е наред би трябвало да изгасне. Аз го пробвах снощи и на 4-та и на 5-та и резултата беше, че двигателя естествено се тормозеше (няма как), и почти без газ и колата вместо да изгасне тръгна
. Иначе съединителя отделя някъде от средата на всички предавки, но нямам никакъв проблем с нито една от скоростите. Влизат си без проблем.Моля по запознатите и изпатили вече с това колеги, да кажа колко хиляди би изкарал съединителя с нормално каране. Не се задържа на съединител по кръстовищата!
п.с. Забравих да спомена. Вчера на едно кръстовище един ме ядоса и реших д аго поизрежа та се случи следното. Вкарах първа газ, и след това, явно без да се усетя, съм превключил на 4-та вместо на 2-ра. Колата стана тромава (по това усетих), но бях залепил педала на газта до ламарината и от 1800 оборота някъде направо си ме изтреля без проблеми. На някой случвало ли му се е това?
Колата е обслужена преди 6000км със всички тампони по предницата, на двигателя и каквото е било нужно.
Иначе си върши та пушек се дига
не знам как очакваш, че някой може да ти даде що-годе точен отговор, колко ще изкара..
, на цялото това описание мога да кажа едно - ми колкото те изкара- толкова! Всичко опира и до някакъв късмет... моя маховик е тръгнал някога още преди мен, мислех, че ще си умре и така, после kasapina
ми сложи чип +35 коня и вече 7000 километра си върви без да умре... затова , ако имаш пари и желание - сменяй за спокойствие, ако ли не - карай и не барай, докато проблема "узрее" явно, обаче цифра за километри и време не знам кой може да ти каже... 