Здравей колега!
Комплект сегменти(Гьотце),биелни лагери,гарнитурите на главата,картера,капака на клапаните,и тези на колекторите струват около 200лв в Интеркарс.Но купени с добра отстъпка-около 25% мисля.
Поздрави и успех с ремонта.



Б3 смяна на двигател 1,8-90 к.с. с 1,6-75 к.с.
-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 03 юни 2012 16:02
- Автомобил: Skoda Superb MK3
- Двигател: 20TDI 2018
- Местоположение: BG
Re: Б3 смяна на двигател 1,8-90 к.с. с 1,6-75 к.с.
Имай в предвид освен тия 200лв за изброените части(в най-добрия случай и с отстъпка) да си приготвиш и едни допълнителни 30лв някъде за нови болтове на главата, щото се сменят и те при всяко сваляне, също така задължително шлайф на главата щом е свалена независимо дали е прегрята, за да се почисти добре от старата гарнитура и да легне добре на новата. В крайна сметка имаш ли сметка си прецени или да вземеш цял мотор същия за тия пари и направо да го хвърлиш на скоростите и купето на сегашния.
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Б3 смяна на двигател 1,8-90 к.с. с 1,6-75 к.с.
Да, де, ама на какво дередже ще е тоя 'нов' мотор ще се разбере чак след като бъде хвърлен, накичен и запален... ако запали
И айде цялото упражнение наново...

И айде цялото упражнение наново...
- mimo MS
- Мнения: 173
- Регистриран на: Нед 07 мар 2010 13:22
- Автомобил: Passat 1.9 131hp Passat 1.8 90hp
- Двигател: AVF 2002 RP 1991
- Местоположение: Перник-Горно Сахране
Re: Б3 смяна на двигател 1,8-90 к.с. с 1,6-75 к.с.
здрасти колега.По въпроса за двг на Пасат съм виждал 1,6 двигател 1към1 с 1,8 моно.Ако човека не ми беше казал че е 1,6 нямаше как да разбера
Re: Б3 смяна на двигател 1,8-90 к.с. с 1,6-75 к.с.
stankovraca написа:Имай в предвид освен тия 200лв за изброените части(в най-добрия случай и с отстъпка) да си приготвиш и едни допълнителни 30лв някъде за нови болтове на главата, щото се сменят и те при всяко сваляне, също така задължително шлайф на главата щом е свалена независимо дали е прегрята, за да се почисти добре от старата гарнитура и да легне добре на новата. В крайна сметка имаш ли сметка си прецени или да вземеш цял мотор същия за тия пари и направо да го хвърлиш на скоростите и купето на сегашния.
Аз пък си мисля въобще да не се старая толкова. Няма да сменям биелни лагери освен, ако не са много износени. Няма да сменям и болтове на главата, гарнитури някакви средно хубави и това е. Все пак няма да векуваме с тази кола я. Все пак тя в момента е 21 години.
-
- VW експерт
- Мнения: 13393
- Регистриран на: Съб 07 мар 2009 13:41
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: AQY 2001
- Местоположение: Враца
Re: Б3 смяна на двигател 1,8-90 к.с. с 1,6-75 к.с.
Двигатели колкото искаш.
Двигател втора употреба е като прасе в чувал.Както каза и RADOTOM,ще разбереш какво си купил,след като го сложиш.Ама и там пари пак ще дадеш,за сваляне и слагане на новия(втора употреба мотор).
На твое място бих си ремонтирал мотора.
Двигател втора употреба е като прасе в чувал.Както каза и RADOTOM,ще разбереш какво си купил,след като го сложиш.Ама и там пари пак ще дадеш,за сваляне и слагане на новия(втора употреба мотор).
На твое място бих си ремонтирал мотора.
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: Нед 03 юни 2012 16:02
- Автомобил: Skoda Superb MK3
- Двигател: 20TDI 2018
- Местоположение: BG
Re: Б3 смяна на двигател 1,8-90 к.с. с 1,6-75 к.с.
За това, че двигателя дето ще вземеш и ако го вземеш се не знае кво лайно е съм съгласен, ама ако си решил да правиш твоя съм стигнал до едно убеждение - от гарнитура на главата и болтове не се пестят пари. Първо обяснявам за гарнитурата на главата всеки, дето шлайфа глави в моя град съм питал за евтините GLOSSER и уж добре ако лепнела супер ма то клингерит не като оригиналната метабокс, па трябва да се донатяга след 1000км и тн. Ок тва да е само проблема ама после тия същите майстори викат абе не взимай от най-евтините че след 10 000 км пак ще се видим. И аз викам кво пък толкова, ще взема от тия евтините пък като е шлайфано всичко супер и си легне и се стегне като хората не вярвам да има проблем. Направихме колата, карах я известно време и я продадох изкара точно 1 смяна на маслото след това и тоя дето я купи ми звъни да ме пита къде да носи главата за шлайф и проба. По втория въпрос за болтовете - и аз бях решил да не ги сменям ама като тръгнах да навивам старите болтове с динамометричния ключ, както е по инструкциите и половината се изпокъсаха. Слава богу че на отвиване се развиха иначе не ми се мисли какво се случва нататък с блока, разпробиване и главоболия нови, така че с 30лв си връзваш гащите за много повече. Все пак страх лозе пази, но всеки сам си решава.
- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Б3 смяна на двигател 1,8-90 к.с. с 1,6-75 к.с.
За това си взимаш един нов/стар мотор,слагаш и караш.От частите на стария ще си избиеш до някъде масрафа,а като имаш желание ще си го запаиш и някой ден от двата ще направиш трети.Отдавна съм се убедил,че е безмислено да правиш нещо,дето няма цена.Тук съм срещал доста обяви за отремонтирани мотори,направо без пари.
То пък като купиш цяла кола не е котка в чувал....мотора върви от 90 до 300лв-пари за обслужване на глава....
То пък като купиш цяла кола не е котка в чувал....мотора върви от 90 до 300лв-пари за обслужване на глава....
Re: Б3 смяна на двигател 1,8-90 к.с. с 1,6-75 к.с.
Да дам кратък отчет.
Значи двигателя на нашия Пасат е 1,8 ABS.
С баща ми трудно излизам на глава. Той все иска да сменя двигателя. Почти пазарил един 1,8 ABS, който беше на кола, която 3 години не се беше движила, но го запалихме. Оказа се много шумен. Главата му беше шумна иначе не духаше въобще от капачката. На всичкото отгоре държеше 2200 оборота на място дори след като загря. Оказа се, че това е втори двигател на тази кола и няма никакви документи. Оригиналният е бил 1,8 ААМ - 75 к.с. но е е вкарвал бензин в маслото и след смяна на доста части след като проблема не бил отстранен, сменили двигателя. Да,но и новия - въпросния двигател също започнал да вкарва бензин в маслото. Маслото беше два пръста над максимума и миришеше на бензин. Според собственика всичко идвало от ламбда сондата, която била старата, защото оставили старите колектори. После я сменили и проблема бил решен, но той спрял да кара колата, а маслото не било сменяно.
Така. На мен условностите ми станаха много и се отказахме любезно от покупката. Както споменах преди, нашата глава е ремонтирана преди има-няма 1000 км и е супер тиха. Дори почти на три цилиндъра нашата кола работи тихо и държи 800 об. на място. Да взема онзи двигател, пък да му сложа нашата глава ми се струва глупаво - плащаш за двигател, после за гарнитури, от два правиш един и караш с този за който нямаш документи. По-добре да си направим нашия. За сега убедих баща ми, но нещо не му се ще аз да отварям двигателя. Хем уж е прежалил колата и знае, че струва 1000 лв в това състояние, хем го е страх да му я пипна. Сега ще търси някакъв селски майстор, да види каква оферта ще му даде за смяна на сегменти.
Варианта за смяна с 1,6 засега не му харесва.
Малко дълго стана.
Приемам всякакви коментари и съвети.
Значи двигателя на нашия Пасат е 1,8 ABS.
С баща ми трудно излизам на глава. Той все иска да сменя двигателя. Почти пазарил един 1,8 ABS, който беше на кола, която 3 години не се беше движила, но го запалихме. Оказа се много шумен. Главата му беше шумна иначе не духаше въобще от капачката. На всичкото отгоре държеше 2200 оборота на място дори след като загря. Оказа се, че това е втори двигател на тази кола и няма никакви документи. Оригиналният е бил 1,8 ААМ - 75 к.с. но е е вкарвал бензин в маслото и след смяна на доста части след като проблема не бил отстранен, сменили двигателя. Да,но и новия - въпросния двигател също започнал да вкарва бензин в маслото. Маслото беше два пръста над максимума и миришеше на бензин. Според собственика всичко идвало от ламбда сондата, която била старата, защото оставили старите колектори. После я сменили и проблема бил решен, но той спрял да кара колата, а маслото не било сменяно.
Така. На мен условностите ми станаха много и се отказахме любезно от покупката. Както споменах преди, нашата глава е ремонтирана преди има-няма 1000 км и е супер тиха. Дори почти на три цилиндъра нашата кола работи тихо и държи 800 об. на място. Да взема онзи двигател, пък да му сложа нашата глава ми се струва глупаво - плащаш за двигател, после за гарнитури, от два правиш един и караш с този за който нямаш документи. По-добре да си направим нашия. За сега убедих баща ми, но нещо не му се ще аз да отварям двигателя. Хем уж е прежалил колата и знае, че струва 1000 лв в това състояние, хем го е страх да му я пипна. Сега ще търси някакъв селски майстор, да види каква оферта ще му даде за смяна на сегменти.
Варианта за смяна с 1,6 засега не му харесва.
Малко дълго стана.
Приемам всякакви коментари и съвети.
- stefan4o
- Мнения: 19323
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Б3 смяна на двигател 1,8-90 к.с. с 1,6-75 к.с.
На твое място бих го оставил сам да се спасява. Моят също ме нерви понякога и като започне да се прави на по-умен, отколкото е всъщност директно му казвам, че ще го оставя да се спасява сам и бързо омеква 
За да се види какво е трябва да се отвори мотора и да се гледа и мери. Щом главата е ОК е напълно вероятно проблемът да е отдолу в блока. Освен това си е разправия тая смяна на двигатели с регистрацията после. Обясни му тези неща пък дано се позамисли

За да се види какво е трябва да се отвори мотора и да се гледа и мери. Щом главата е ОК е напълно вероятно проблемът да е отдолу в блока. Освен това си е разправия тая смяна на двигатели с регистрацията после. Обясни му тези неща пък дано се позамисли

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Б3 смяна на двигател 1,8-90 к.с. с 1,6-75 к.с.
Всичко в случая зависи от цената на другия двигател.Това да направиш от двата един не е чак толкова лоша идея всъщност.
Ако отвориш за ремонт твоя,при тези обявени цени в първия ти пост ще ти идат поне 500-600лв.
Ако си намериш само блок с бутала сякаш ще е по-евтино.Вярно, ще купиш една гарнитура за 20лв,другото е майсторски.
Цял мотор ако намериш,плащаш само майсторски.Освен ако не си го сложиш в коша сам.
Ако отвориш за ремонт твоя,при тези обявени цени в първия ти пост ще ти идат поне 500-600лв.
Ако си намериш само блок с бутала сякаш ще е по-евтино.Вярно, ще купиш една гарнитура за 20лв,другото е майсторски.
Цял мотор ако намериш,плащаш само майсторски.Освен ако не си го сложиш в коша сам.
- stefan4o
- Мнения: 19323
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Б3 смяна на двигател 1,8-90 к.с. с 1,6-75 к.с.
Ако Рачо ще го прави сам мотора не виждам какво пречи да му отдели кратуната от блока на сегашния и да видят какво е положението? За това НЕ се иска динамометричен ключ. Тоя мотор така или иначе сте го отписали, поне го отворете и вижте каква е причината за ниската компресия. Ако работата опира само до смяна на едни сегменти и лагери защо да хвърляш мотора и да влизаш в приключения с двигатели с неясен произход и състояние, на които също може да се наложи да им се правят същите неща по долницата?
Re: Б3 смяна на двигател 1,8-90 к.с. с 1,6-75 к.с.
Пък и мен ме сърбят ръцете да си поиграя малко на майстор. 

- radotom
- Модератор
- Мнения: 19712
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
Re: Б3 смяна на двигател 1,8-90 к.с. с 1,6-75 к.с.
Е тъй кажи, де!
Какво го усукваш 2 страници!
Направо намирай един гараж с канал и я почвай колата!
Нов мотор не ти трябва, докато не видиш крив вал или пробито бутало или цилиндър!
Какво го усукваш 2 страници!


Направо намирай един гараж с канал и я почвай колата!

Нов мотор не ти трябва, докато не видиш крив вал или пробито бутало или цилиндър!

- Iezekil
- Мнения: 6185
- Регистриран на: Вто 14 фев 2012 15:53
- Автомобил: Passat B4 Variant
- Двигател: ABS 94
- Местоположение: Шумен
Re: Б3 смяна на двигател 1,8-90 к.с. с 1,6-75 к.с.
Щото "само едни сигменти и лагери" са над 200лв,гумички,болтове,вятър,гарнитури и майсторски-става страшно.А като вземе един мотор за 200в. хич няма да го жали и отваря,ще кара докато спре.Все пак като сте противници на тези трансплантации има и още един вариянт-продава си пасата на металекса,донажда от парите за ремонта и си купува друг.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта