
голф4 1.9 тди 110 к.с. крива лие биелата?
-
chilik4eto
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Italy
голф4 1.9 тди 110 к.с. крива лие биелата?
здравейте колеги , преди време писах за голф4 1.9 тди АХФ , че сутрин тресе силно мотора и дими докато позагрее около 3 мин. и всичко сие ок все едно нищо и няма ВСИЧКО ТОВА СТАНА СЛЕД ВЛИЗАНЕ НА ВОДА ПРЕЗ КУЛЕРА,вашите отговори бяха крива биела
,но него бях палил от 2 месеца вчера запали от четвърт има претрисане пак и дими по малко но дали това се далжи на по топлото време
дали не е възможно дае нещо друго а не крива биела,или само се заблуждавам
ако някой може даме насочи каде да гледам че сега пак имам време дасе занимавам с нея.....да посоча само че свещите са им чисто нови,мених и дюзи за проба,но пак същото 

- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: крива лие биелата?
Ми със сигурност не е малък проблема щом е влезнала вода в мотора. Как е станало това?
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: крива лие биелата?
Сподели как я засмука тази вода през кулера, ако е влезнала в мотора е кофти, получава се воден удар. Напълно достатъчно за да изкриви биела, не бива да работи така мотора, защото стават големи бели.
-
chilik4eto
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Italy
Re: крива лие биелата?
кулера беше спукан и имаше около 2л вода
след тоя случай колата се кара има около 10000км навъртяни и няма още никакъв проблем,само в началото за 2 мин. тресе и дими после никакви забележки няма,за това питам дали нее възможно дае нещо друго
и дасам извадил касмет с биелата...
и дасам извадил касмет с биелата...- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: крива лие биелата?
Измери компресията на мотора студен и после топъл и ще хванеш кривата биела . Това ще стане по -бързо и точно от колкото да ти даваме предположения от разстояние какво й има на колата ти 

-
chilik4eto
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Italy
Re: крива лие биелата?
Компресията я премерихме при майстор и каза че е нормална и почти еднаква на всеки цилиндър
според вас ако е биела били направила 10000км без да блокира и на какво се дължи след 2мин.работа мотора е като нов 
според вас ако е биела били направила 10000км без да блокира и на какво се дължи след 2мин.работа мотора е като нов 
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: крива лие биелата?
При нормална компресия търси проблема другаде още повече, че след като загрее се оправя
- blade84
- Мнения: 694
- Регистриран на: Чет 05 май 2011 17:36
- Автомобил: Vento
- Двигател: AAZ
- Местоположение: Lom
Re: крива лие биелата?
Колегата Вентотди е обяснил че се мери и на студено и на топло после, демек ако има разлика има крива биела ли да го разбираме?
Последна промяна от blade84 на Нед 21 апр 2013 21:16, променено общо 1 път.
- rufkata
- Предупреждение за вечен БАН
- Мнения: 778
- Регистриран на: Съб 18 сеп 2010 11:06
- Автомобил: Seat Ibiza 1.9 TDI 305 Nm
- Двигател: 1.9 TDI ASV
Re: крива лие биелата?
Идеята е да няма голяма разлика м-у цилиндрите.
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: крива лие биелата?
Абе само на мен ли ми се струва ,че няма как през кулера да влезе/ засмуче вода
засмукване ,ако въобще е имало, може само от едно място да стане - от въздушния филтър ...А през кулера- дори и спукан, няма как да стане,щото там има налягане, а не вакуум ,т.е. ще "духа" , но не и да "смуче".....
Така ,че вероятността да си мислиш ,че е крива биелата ти ,поради спукан кулер и навлязла вода през него, ми се струва леко фантастика..
П.п. сега прочетох ,че е имало два литра вода там ,как е останала тази вода там ?! Нали е спукан и отделно трябва да е бил угасен мотора и да е стояла колата в локва/гьол дълбок до над коляното, и то бая време ...
А за неравномерната работа студен- проблем с ГНП ми се види.. но какъв точно
аз бих започнал от центровка , милиграми, както и вариант, да се поопразва поради някаква причина или пък засмукване въздух в системата
Така ,че вероятността да си мислиш ,че е крива биелата ти ,поради спукан кулер и навлязла вода през него, ми се струва леко фантастика..
П.п. сега прочетох ,че е имало два литра вода там ,как е останала тази вода там ?! Нали е спукан и отделно трябва да е бил угасен мотора и да е стояла колата в локва/гьол дълбок до над коляното, и то бая време ...
А за неравномерната работа студен- проблем с ГНП ми се види.. но какъв точно
-
chilik4eto
- Мнения: 34
- Регистриран на: Вто 02 окт 2012 20:48
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Italy
Re: крива лие биелата?
дано си прав колега но не е от филтъра,но в кулера наистина имаше много вода беше сцепен след удар,а горе към егр/а имаше само капки вода може би наистина дане е засмукала много водано проблема с тресенето и пушенето е след водата в кулера може би е някакво съвпадение
незнам вече , за това питам дали нее нещо друго,както ти вече описваш някои неща от които да прави този проблем,благодаря ви много,ще провера това за въздух в системата и центровката 
незнам вече , за това питам дали нее нещо друго,както ти вече описваш някои неща от които да прави този проблем,благодаря ви много,ще провера това за въздух в системата и центровката 
- andon_
- Мнения: 239
- Регистриран на: Вто 10 апр 2012 22:40
- Автомобил: VW Vento 1H2
- Двигател: AAZ 1993 Bio Fuel
- Местоположение: Асеновград
Re: голф4 1.9 тди 110 к.с. крива лие биелата?
Колега, погледни си подгревните свещи :) При мене така как псувах 3 сутрини .. :) Слагам нови и 2-те веднага горят (3-4 паления, а уж Denso). Та когато успеех да запаля с изгорели свещи - същото като при тебе: неравномерна работа и бяло пушене, ама яко, отзад. Накрая сложих некви евтини свещи по 7-8 лв. бройката и вече 2 месеца нямам проблеми, само като му покажа ключа на Вентото и пали :)
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: голф4 1.9 тди 110 к.с. крива лие биелата?
При ТДИ свещите са важни при минусови температури , при сегашните ще пали и с напълно изгорели свещи без никакъв проблем ....Т.е. проблема е друг , едва ли са свещи..
- bobitur
- Мнения: 1172
- Регистриран на: Съб 02 юни 2007 17:26
- Автомобил: ford galaxy 1.9 tdi 90+chip
- Двигател: 1Z
- Местоположение: Пловдив
Re: голф4 1.9 тди 110 к.с. крива лие биелата?
Едва ли е засмукала много вода освен ако е спрял мотора от воден удар и след това е правен опит да се запали, например с дърпане. Пък и кулера е в най ниската точка. Тя водата е влизала от кулера на малки капчици почти като мъгла и е почистила целия нагар от клапаните. Но щом е изкарала толкова км. и върви, карай я е докато вече се появи по осезаемо, поне аз бих направил така. Но различни хора различно мислене.
Поздрави.
Поздрави.
-
Volkswangel
- Мнения: 627
- Регистриран на: Пет 12 окт 2007 7:07
- Автомобил: VW GOLF 7 SPORTSVAN
- Двигател: 2015
- Местоположение: Plovdiv
Re: голф4 1.9 тди 110 к.с. крива лие биелата?
И още един глас за подгревни свещи...
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: batteto.1984, miro slav и 71 госта
