Мислех си за двоен карбуратор или друг от 1.8 кола.. Не знам как да върна силата и дори да дигна малко мощността на двигателя. Разгледах форума, видях тук там нещо интересно. Защо пиша тази тема: Карба ми е много проблемен, палене, захранване изобщо пълна 0. С горе доло по-свит бюджет какво мога да направя колата да я поизцедя малко. Мерси предварително.
Засилване на 1.8 GX
- Stojan
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Засилване на 1.8 GX
Здравейте! Двигател GX 1.8 голф 2 GT, махнато моно, сложен карб Пиербург от 1.3 двигател. Ясно е не може да се захрани двигателя. Ниските предавки набира, но усещам, че може и повече. От вътре двигателя е запазен( да не му е уроки). До колкото знам няма никакви промени по двигателя, освен карба. На 5та предавка повече от 140 не мърда, колата и не може да мине 3800 - 4000 оборота. На 1 2 3 4 предавка си развива високи обороти. Иска ми се да понадуя малко от тия 90 коня ( че си мисля и по-малко) да мина 100 коня поне, барем да разполагам с цялата сила на двигателя.
Мислех си за двоен карбуратор или друг от 1.8 кола.. Не знам как да върна силата и дори да дигна малко мощността на двигателя. Разгледах форума, видях тук там нещо интересно. Защо пиша тази тема: Карба ми е много проблемен, палене, захранване изобщо пълна 0. С горе доло по-свит бюджет какво мога да направя колата да я поизцедя малко. Мерси предварително.
Мислех си за двоен карбуратор или друг от 1.8 кола.. Не знам как да върна силата и дори да дигна малко мощността на двигателя. Разгледах форума, видях тук там нещо интересно. Защо пиша тази тема: Карба ми е много проблемен, палене, захранване изобщо пълна 0. С горе доло по-свит бюджет какво мога да направя колата да я поизцедя малко. Мерси предварително.
- Golf2GTISLIVEN
- Мнения: 435
- Регистриран на: Нед 03 мар 2013 10:23
- Автомобил: VW GOLF 2
- Двигател: 1.8 EV GTI + 16V KR
- Местоположение: Сливен
Re: Засилване на 1.8 GX
Щом си свит бюджет , това е решението което и ти си написал или карбуратор от по голям двигател , или двойка карбуратори , с двойката карбуратори ако сложиш ще усетиш доста голям ефект , но и лампата за бензинеца ще почне да свети и то яко 

- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Засилване на 1.8 GX
Вземи си заводския 2е2 с колектора, направи му пълна профилактика и си развивай 90те коня безпроблемно
Не се занимавай с двойни карбуратори, че малко филм ще стане, първо - не са никак евтини, второ трудно се настройват/синхронизират, доколкото ми е известно.
Имаш някакъв проблем с колата си, определено. Моята е с 1.6 ABU с карбуратор от 1.3 2е3 и 160 си ги лепи на газ смея да кажа без кой знае колко мъки. Провери си центровката
Не се занимавай с двойни карбуратори, че малко филм ще стане, първо - не са никак евтини, второ трудно се настройват/синхронизират, доколкото ми е известно. Имаш някакъв проблем с колата си, определено. Моята е с 1.6 ABU с карбуратор от 1.3 2е3 и 160 си ги лепи на газ смея да кажа без кой знае колко мъки. Провери си центровката

- Емо Йорданов
- Мнения: 455
- Регистриран на: Вто 17 ное 2009 23:39
- Автомобил: Golf2+ BMW e36
- Двигател: 2.8 VR6 + 328
- Местоположение: Павликени
- Контакти:
Re: Засилване на 1.8 GX
1.8 GX е механична инжекция не е моно....
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Засилване на 1.8 GX
Емо Йорданов написа:1.8 GX е механична инжекция не е моно....
Взе ми думите от клавиатурата...
- Stojan
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Засилване на 1.8 GX
radi_nrj написа:Емо Йорданов написа:1.8 GX е механична инжекция не е моно....
Взе ми думите от клавиатурата...
Правилно моя грешка, механична. Сега се разрових из старите теми, когато смукача на карба не работеше, 2е3 е модела Pierburg. Иска ми се да разгледам всички възможни варианти. Да върна механичната инжекция е добра идея, защото МФА-ато ще работят всички функции, заводско си е това, но трудно се намират запазени и работещи такива, които ще ме изкарат дълго време на пътя. Сегашният карб ми е много проблемен и друга оправия освен нов няма да го оправи. В първия пост не се сетих за всички пояснения.. Съжалявам. Смукателния колектор си е от инжекцията, дупките, в които влизат дюзите са запушени с болтове. Сегашния разход ми е 6-7 извънградско, предполагам лепя 8-10 градско, зависи как я карам. Освен за Пиербург 2е2, ми минава идеята през главата за Кейхин, от който са се оплаквали доста хора, за Вебер, но не съм на 100% сигурен, че ще намеря за моя двигател. За двойния карб не ми мина през главата и разхода, но си мисля, че не си заслужава парите и разхода, който ще получа с тях, а едва ли ще намеря майстор да ми направи цялата схема.
Много ми харесва идеята за връщането на инжекцията или спортен карбуратор, но не двоен. Към какви други марки карбове мога да се насоча? Възможно ли е да събера читава инжекция и изобщо заслужава ли си? Всмукателен колектор трябва ли да сменям ? Много въпроси ми никнат в главата. Много ми е болен тоя карб. От както карам колата се мъча с него и ми прави какви ли не проблеми.

- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Засилване на 1.8 GX
Колега, това не го ли разисквахме в някаква тема? Сега си пуснал отделна...
Аз мисля, че и в нея ти казах за съчетанието колектор от инжекция и карбуратор - не е удачно според мен, там ти казах защо.
МФА няма нужда от инжекция за да работи и отчита акуратно. Аз съм с карбуратор и си му ползвам всичките функции, като преди да го направя някои колеги ми твърдяха, че не можело
Относно връщането на инжекцията - няма да намериш читава такава или ако намериш цената ще те откаже. Освен това ако караш на газ не виждам някакъв смисъл от нея.
Просто са ти набутали някакъв сбирщайн, който са го сглобили набързо в някой гараж, колкото да върви и да пали, за да могат да го продадат. Съвсем трето е, че може и карбураторът изобщо да няма вина за този невървеж и максимални 140 км/ч, или вината му да е съвсем незначителна за сметка на нещо друго, което ти бърка вървежа.
Най-добре си закарай колата на някой читав сервиз да я прегледа основно и да ти види центровката по белези и със стробоскоп и тогава го мисли.
Аз мисля, че и в нея ти казах за съчетанието колектор от инжекция и карбуратор - не е удачно според мен, там ти казах защо.
МФА няма нужда от инжекция за да работи и отчита акуратно. Аз съм с карбуратор и си му ползвам всичките функции, като преди да го направя някои колеги ми твърдяха, че не можело
Относно връщането на инжекцията - няма да намериш читава такава или ако намериш цената ще те откаже. Освен това ако караш на газ не виждам някакъв смисъл от нея.
Просто са ти набутали някакъв сбирщайн, който са го сглобили набързо в някой гараж, колкото да върви и да пали, за да могат да го продадат. Съвсем трето е, че може и карбураторът изобщо да няма вина за този невървеж и максимални 140 км/ч, или вината му да е съвсем незначителна за сметка на нещо друго, което ти бърка вървежа.
Най-добре си закарай колата на някой читав сервиз да я прегледа основно и да ти види центровката по белези и със стробоскоп и тогава го мисли.
- Stojan
- Мнения: 80
- Регистриран на: Чет 26 юли 2012 15:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Силистра
Re: Засилване на 1.8 GX
Става въпрос за агренажният ремък или се бъркам. Ще търся такъв уред из Силистра, но може ли малко инфо за тази центровка и стробоскоп.
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Засилване на 1.8 GX
Да, точно за това става въпрос.
Проверяват се белезите дали съвпадат - при теб трябва да се види и делкото, което ти е на паразитен вал, там също имаш белег. След това се проверява запалването със стробоскоп. При което вакуум-регулаторът трябва да е откачен. Нали делкото ти има вакуум-регулатор?
Има един доста съществен момент, който не бива да се пропуска. А именно, че карбураторните 1.6 и 1.8 при Мк2 серията са със статични 18гр. аванс, докато инжекциите са с по 5... При теб е малко мешана скара и не знам дали не е редно да опиташ с 18, ако си с 5 в момента или обратно - ако си с 18 да свалиш на 5 градуса. Не зная как е удачно в твоя случай, но според мен го сложи на 18 градуса и опитай, ако не е на толкова.
Проверяват се белезите дали съвпадат - при теб трябва да се види и делкото, което ти е на паразитен вал, там също имаш белег. След това се проверява запалването със стробоскоп. При което вакуум-регулаторът трябва да е откачен. Нали делкото ти има вакуум-регулатор?
Има един доста съществен момент, който не бива да се пропуска. А именно, че карбураторните 1.6 и 1.8 при Мк2 серията са със статични 18гр. аванс, докато инжекциите са с по 5... При теб е малко мешана скара и не знам дали не е редно да опиташ с 18, ако си с 5 в момента или обратно - ако си с 18 да свалиш на 5 градуса. Не зная как е удачно в твоя случай, но според мен го сложи на 18 градуса и опитай, ако не е на толкова.
- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Засилване на 1.8 GX
Слагай дюзи дросел една мега и махай карбуратора ;)
- stefan4o
- Мнения: 19336
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Засилване на 1.8 GX
Това е много хубав вариант, ама му кажи цената


- Stenly
- Мнения: 1968
- Регистриран на: Пет 29 апр 2005 23:22
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София VW Golf mk1 1600GTI EG
- Контакти:
Re: Засилване на 1.8 GX
То и да си я направи пак на механична инжекция няма да му хареса цената....всичко помалко и то се събира..
- radi_nrj
- Мнения: 9331
- Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
- Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
- Двигател: AEL ALH
- Местоположение: София
Re: Засилване на 1.8 GX
Да слага един диджифант и да забравя. В интерес на истината май такава трансплантация на 8 клапанов не е правена до момента 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта