Здравейте и от мен!! И аз вече съм собственик на VW Vento 1.8 Mi-93г. 75k.,бензин,внос от Германияр много съм доволен но имам един въпрос, който ме притеснява относно колата... Още докато я купих а и до сега се появи едно бръмчене или жужене което се чува някъде зад касетофона точно отзод.Почнах да изключвам бушоните един по един и се окозо че е един от тях №17или 16 на който пише WARNING lamp, след като е изключен шума спира, никъде на таблото не светва лампичка за внимание след изключване на бушона.Какво може да е това?Опасно ли е?Може ли някой да ми помогне?Благодаря предварително
Искрене дай на Български.
Тук пишем на кирилица!
mod edit: L&R



Проблем
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив

Само ще те помоля да пишеш на кирилица, защото това е едно от основните правила във форума.
Относно въпроса ти: Има голяма вероятност да е опасно! Възможно е да имаш голям проблем с налягането на маслото, а гадните търговци да са резнали лампичката!
Препоръчвам ти моментално да я вкараш в сервиз за диагностика. Ако можеш, на теглич!!!!!!!! Сериозно говоря!
За да не те шашкам излишно, може просто да ти е малко маслото или да се е скапало от старост, но това води до същия резултат, който и ако няма налягане заради повреда по мотора: БЛОКАЖ на двигателя!
Последна промяна от radotom на Пет 01 дек 2006 16:46, променено общо 1 път.
-
- Мнения: 5389
- Регистриран на: Сря 22 мар 2006 19:23
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Зумерът сигнализира за ниско налягане на маслото.Последиците могат да са доста сериозни и да стигнеш до основен ремонт,че и по-лошо.Виновник може да бъде и самия датчик за налягането,може да не отчита правилно.Най-добре иди в сервиз да ти замерят налягането на маслото с манометър и да ти кажат дали е нормално и къде е проблемът!
- radotom
- Модератор
- Мнения: 19713
- Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: CBBB
- Местоположение: Пловдив
iskren_kr написа:... дали ще е проблем да отида и да се върна в това положение на колата?
Божа работа!
Аз не бих пробвал в никакъв случай!
Но даже и да успееш, можеш да нанесеш неприятни последици на двигателя, дори и да не го блокираш. Не те съветвам! Проблемчето си е сериозно и никога не подценявай маслата!
- iskren_kr
- Мнения: 11
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
още нещо
Да ок разбирам какъв е проблема и много Ви благодаря за отговорите на всички.Обаче пропуснах да кажа, че я карам така вече 2000 км., и като загрее жуженето намалява, звука става все едно нещо се упира във вентилаторче, това е така дори и както е на контакт, дори и без да е запален двигателя.....и си върви и гори нормално
- Sunny
- Дезертьор
- Мнения: 3605
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 14:28
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
- Контакти:
Re: още нещо
iskren_kr написа:... и като загрее жуженето намалява, звука става все едно нещо се упира във вентилаторче, това е така дори и както е на контакт, дори и без да е запален двигателя...
Това не е проблем със зумера на маслото.
С описанието, което даде по-нагоре, заблуди колегите и затова те упътиха в тази насока.
- nikivictori
- Мнения: 14
- Регистриран на: Пет 20 яну 2006 10:59
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив/ София
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 72 госта