Golf MK4 1.6 AKL Въпрос от относно предстоящо обслужване

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
Потребителски аватар
wargod
Мнения: 140
Регистриран на: Съб 12 яну 2013 16:29
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: 1600 AKL - 2000
Местоположение: Бургас <-> София

Golf MK4 1.6 AKL Въпрос от относно предстоящо обслужване

Мнениеот wargod » Вто 21 май 2013 8:47


Здравейте, колеги. Близкия месец ще трябва да направя обслужване на Golf IV 2000 AKL 1.6 и по повод това разглеждах в drive.bg цените на някои части. Набелязал съм следните части:

Горивен филтър: http://drive.bg/product_info.php?cPath=10314_10353&products_id=1185000&ModelId=8460

Запалителни свещи 4ри броя от тези: http://drive.bg/product_info.php?cPath=10108_10251&products_id=721662&ModelId=8460

Комплект запалителни кабели: http://drive.bg/product_info.php?cPath=10108_10253&products_id=723722&ModelId=8460

Филтър купе: http://drive.bg/product_info.php?cPath=10341_10446&products_id=1185440&ModelId=8460

Ангренажен ремък: http://drive.bg/product_info.php?cPath=10116_10185&products_id=1124819&ModelId=8460

Обтяжна ролка ангренажен ремък: http://drive.bg/product_info.php?cPath=10116_10185&products_id=1973456&ModelId=8460

Въздушен филтър: http://drive.bg/product_info.php?cPath=10105_10360&products_id=1186431&ModelId=8460

Маслен филтър: http://drive.bg/product_info.php?cPath=10105_10359&products_id=1186661&ModelId=8460

Обща цена около 340лв.

В списъка по- горе липсва моторно масло, което най-вероятно ще е Кастрол 10w40, но не съм гледал все още за цени. Моля да дадете мнение относно тези части и какво още изпускам за едно нормално обслужване на колата.

Благодаря предварително.

Приятно и безавариино шофиране :)




Потребителски аватар
martom
Мнения: 438
Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
Автомобил: Polo
Двигател: 1.4AEX
Местоположение: Sofia

Re: Въпрос от относно предстоящо обслужване

Мнениеот martom » Вто 21 май 2013 8:53


Много скъпи.Иначе бива като марки.Според мен може да паднат под 250лв.Поне по-моите сметки.А ако не държиш на тези филтри а вземеш примерно Хенгс цената пада още повече

Последна промяна от martom на Вто 21 май 2013 9:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Въпрос от относно предстоящо обслужване

Мнениеот vaskoto1 » Вто 21 май 2013 9:00


водна помпа.
задължително!
да не плачеш после...


Потребителски аватар
wargod
Мнения: 140
Регистриран на: Съб 12 яну 2013 16:29
Автомобил: VW Golf IV
Двигател: 1600 AKL - 2000
Местоположение: Бургас <-> София

Re: Въпрос от относно предстоящо обслужване

Мнениеот wargod » Вто 21 май 2013 9:06


сега се сетих за водната помпа и познай къде смятам да го правя всичко :D


Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 AKL Въпрос от относно предстоящо обслужване

Мнениеот siso_k » Вто 21 май 2013 12:14


Пистовия ремък и ролката която го обтяга :th_up


Потребителски аватар
liderass
Мнения: 296
Регистриран на: Чет 22 май 2008 8:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.6 AKL Въпрос от относно предстоящо обслужване

Мнениеот liderass » Вто 21 май 2013 20:47


Колега не виждам смисъл да сменяш кабели , ако колата си работи добре, за свещи ОК, ама кабелите.... За обтяжната ролка на пистовия ремък съм на същото мнение!


Потребителски аватар
Краси Кунчев
Мнения: 178
Регистриран на: Съб 13 окт 2007 14:59
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пловдив

Re: Голф 4 1.6 AKL Въпрос от относно предстоящо обслужване

Мнениеот Краси Кунчев » Пет 24 май 2013 10:27


При смяна на свещи се сменят О-пръстени на колекторите. Струват към 30лв. Задължително. Че иначе ще пускаш теми защо ми играят ниските обороти.


Потребителски аватар
stevap
Мнения: 144
Регистриран на: Чет 25 фев 2010 15:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Пещера

Re: Голф 4 1.6 AKL Въпрос от относно предстоящо обслужване

Мнениеот stevap » Пет 24 май 2013 14:17


Може да мине и без демонтаж на колекторите!!!


Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 AKL Въпрос от относно предстоящо обслужване

Мнениеот siso_k » Пет 24 май 2013 14:55


stevap написа:Може да мине и без демонтаж на колекторите!!!


KAK :question :eek


Потребителски аватар
pedalchobaba
Мнения: 1430
Регистриран на: Вто 01 юли 2008 14:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.6 AKL Въпрос от относно предстоящо обслужване

Мнениеот pedalchobaba » Пет 24 май 2013 15:10


Като на всяка друга кола.


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.6 AKL Въпрос от относно предстоящо обслужване

Мнениеот golfmaniak666 » Пет 24 май 2013 19:05


За AKL няма как да мине без да сваляш колектора.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.6 AKL Въпрос от относно предстоящо обслужване

Мнениеот vaskoto1 » Пет 24 май 2013 21:51


може. става. правил съм го. :a045


Потребителски аватар
golfmaniak666
Мнения: 1147
Регистриран на: Вто 25 яну 2011 1:35
Автомобил: Golf 4 TDI
Двигател: AHL
Местоположение: София

Re: Голф 4 1.6 AKL Въпрос от относно предстоящо обслужване

Мнениеот golfmaniak666 » Пет 24 май 2013 22:02


евала :bowdown аз се опитвах и нищо накрая свалих колектора след 2 часа мъка


Потребителски аватар
siso_k
Мнения: 1221
Регистриран на: Вто 10 авг 2010 9:29
Автомобил: 1999 VW Golf
Двигател: AKL
Местоположение: Ветровития град
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 AKL Въпрос от относно предстоящо обслужване

Мнениеот siso_k » Пет 24 май 2013 23:16


vaskoto1 написа:може. става. правил съм го. :a045


а как точно, понеже аз незнам как да си пъхна ръката за да извадя кабела на 2-ри и 3-ти цилиндър?


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Mitsubishi Outlander + B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Голф 4 1.6 AKL Въпрос от относно предстоящо обслужване

Мнениеот zfa159 » Съб 25 май 2013 7:52


Става,става. Кабелите се вадят с 45 или 90 градусови клещи (хващаш го не за самия кабел, а за металната част).
Иначе за AKL-a така или иначе не е лошо да се сменят уплътненията на колектора (и долните към главата и горните между двете части на колектора).
:beer



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта