Съвети и препоръки за избор на "Поло"

Техническа и сервизна информация за Polo, Lupo, Up и Fox
Потребителски аватар
skuter
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 22 сеп 2011 7:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Русе

Съвети и препоръки за избор на "Поло"

Мнениеот skuter » Чет 23 май 2013 17:49


Колеги искам да купя на сина ми "Поло", бензин, а мотора да не е по-малък от 1,4. Дайте съвет за мотор и вярно ли е, че поддръжката на "Полото" била скъпа? Аз карам "Г 2" и при мен нещата са добре. Чакам мнения и препоръки.




Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Съвети и препоръки за избор на "Поло"

Мнениеот stefan4o » Чет 23 май 2013 17:52


По-големите мотори от 1.4 са 1.6 бензин и 1.9 дизел.
1. За кой модел на Поло питаш?
2. За хеч или седан/комби става реч, ако говорим за 6Н1


Потребителски аватар
skuter
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 22 сеп 2011 7:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Русе

Re: Съвети и препоръки за избор на "Поло"

Мнениеот skuter » Чет 23 май 2013 20:06


Бензинов мотор, хеч, 1,4 или 1,6.


VwPoloFen:)
Мнения: 1
Регистриран на: Чет 18 ное 2010 20:57
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: sf

Re: Съвети и препоръки за избор на "Поло"

Мнениеот VwPoloFen:) » Чет 23 май 2013 22:05


Ще си позволя да ползвам темата ти колега(дано не се сърдиш).Търсих във форума,но никъде не намерих обстойна информация за 1.6 двигателите слагани в поло(АЕЕ мисля че е един от тях)


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19334
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Съвети и препоръки за избор на "Поло"

Мнениеот stefan4o » Чет 23 май 2013 22:19


За АЕЕ мога да кажа следните неща. Сравнително старо поколение бензинов мотор, ползва блок като при 1.3-1.4 моторите на марката - т.е. наклонен напред мотор, както обичаме да им казваме. Неприятният момент е, че е многоточков инжекцион или казано по махленски пълна инжекция. Съответно си има датчиците и пластмасовия колектор, присъщи за инжекционите от тези години. Лично аз бих прескочил този двигател и бих заглеждал повече 1.6 АЕА или 1.3 ADX, и двата са моноинжекция и носят на обикновена газова с плочка. Сравнително опростени като конструкция двигатели.
Като части - поддръжката на Поло 6н1 не е много по-различна от тая на Голф 2 или 3. Т.е. няма да те натовари особено много, частите им са почти идентични като цена - като започнеш от съеднител и стигнеш до шарнир и тампони.


Потребителски аватар
djshomi
Мнения: 1201
Регистриран на: Нед 02 юли 2006 11:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СО

Re: Съвети и препоръки за избор на "Поло"

Мнениеот djshomi » Чет 23 май 2013 22:39


За щарнири и накраиници не съм ного съгласен че цената е като на голфа ептен на МК2 .При полото са си скъпички.Въпросните двигатели на поло макар и моноинжекця като обслужване са по скъпи от на МК3 визирам АБУ И АБД че имат оптяжна ролка на ангренажа която си е още едни 70 лв.И според мен търси моно за да минеш по тънко с газовата а и са по безпроблемни от към електроника(за жалос моното е в първите години на модела ) и ако се кара на къси разтояния пълната инжекция често има проблем с пълнене на бензин в картера. При покупка се оглеждай за течове от скоростите че ако е текло от семеринга на избирача има голяма вероятност да предадът бого дух скоро.Аз съм за 1,6 върви доста хубаво на полото .
Разбира се огледаи салона и централната конзола .Виж дали не скърца педала на съединителя.Ел стъклата да работят че иначе си с едни 100 лв на стъкло на зад , централното дали работи, сложи ключа в всяка една ключалка че имат проблем ако не се използватзаради централното клеасват особенно тази на багажника.Ако има клима да е заводски че допълнително слаганите имат проблем в мокро време и с бордюрите ниско долу са.


Потребителски аватар
muns61
Мнения: 7965
Регистриран на: Чет 01 юли 2010 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pleven

Re: Съвети и препоръки за избор на "Поло"

Мнениеот muns61 » Чет 23 май 2013 23:16


На Поло хетчбек от това поколение НЯМА свестен бензинов мотор, особено ако ще караш на газ. Потърси Сеат Ибиза и Кордоба, или Поло класик - седана, който е Сеат Кордоба. Там се слагат по-старите мотори от Г2, наклонените назад 1.6 и 1.8. Скоростните кутии са здрави и безпроблемни.


Потребителски аватар
skuter
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 22 сеп 2011 7:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Русе

Re: Съвети и препоръки за избор на "Поло"

Мнениеот skuter » Пет 24 май 2013 10:26


Благодаря Ви! Ще имам в предвид всичко посочено от вас.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Съвети и препоръки за избор на "Поло"

Мнениеот Bai Sando » Пет 24 май 2013 10:53


Ако твърдо си решил да 6н1 най-добре да е 1.6 АЕА моно.Това според мен е най-евтиния за подръжка мотор,и носи на обикновена газ.
А защо не и дизел? :gruebel


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвети и препоръки за избор на "Поло"

Мнениеот zfa159 » Пет 24 май 2013 22:38


Писал съм го и пак ще го напиша - всичките наклонени напред мотори, които се слагат на Поло 6N, нямат смазване на буталния болт и са с маслена помпа с верига.Имат следните проблеми - разбиват буталния болт (защото няма смазване и за 200-300 000 му се разказва играта),от там започва да удря по биелните лагери и приключват и те.Проблема с маслената помпа е,че с времето разтяга веригата и тя започва да виси и да се търка в корпуса на маслената помпа,от там отделя стружки и прецаква маслената помпа (защото тя ги засмуква заедно с маслото,а цедката и е доста фина). Като цяло частите по окачването на Поло са по-скъпи от на Голф 3 и някои от тях са дори по-скъпи и от на Пасат В3/В4. Според мен е много по-разумно да се насочиш към голф 3 95-та, 6-та година 1.8 моно 75 или 90 коня (ако е 90 коня,търси GT изпълнение,защото е заводски с дискови спирачки отзад и има някои други разлики спрямо CL и GL)...масово са с климатик и АБС от тези години, поне мотора е неразрушим. Поддръжката на 3-ката с такъв мотор както окачване и ремъци и ролки, е почти 1:1 като с на 2-ката, която караш.
:beer


Потребителски аватар
skuter
Мнения: 54
Регистриран на: Чет 22 сеп 2011 7:43
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: гр.Русе

Re: Съвети и препоръки за избор на "Поло"

Мнениеот skuter » Нед 26 май 2013 14:47


Мнения за мотор 1,4 АЕХ. Може ли да се сложи обикновена газова?


stefan_doc

Re: Съвети и препоръки за избор на "Поло"

Мнениеот stefan_doc » Нед 26 май 2013 15:13


Не може, или поне не е желателно - колекторите са пластмасови.


Потребителски аватар
ivanovkbg
Мнения: 850
Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
Автомобил: Passat B6
Двигател: BKP 2007 4Motion
Местоположение: София

Re: Съвети и препоръки за избор на "Поло"

Мнениеот ivanovkbg » Пон 27 май 2013 8:10


skuter написа:Мнения за мотор 1,4 АЕХ. Може ли да се сложи обикновена газова?

Само и единствено газов инжекцион.
Повече майстори отказват да слагат обикновена газова на този мотор, но все пак се намират и такива, дето искат да вземат и пари и приемат тʼва лудо начинание, но не рискувай. Риска е голям.
Както каза колегата по-горе, мотора е с пластмасови колектори.

//Аз карам Голф със същия мотор. Смисъл разхода е приемлив, поне за мен, и лично при мен няма смисъл да слагам газова за това каране.


Потребителски аватар
zfa159
Мнения: 7908
Регистриран на: Сря 31 яну 2007 12:16
Автомобил: Skoda Karoq + Passat B4 Syncro
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Съвети и препоръки за избор на "Поло"

Мнениеот zfa159 » Пон 27 май 2013 18:40


Всичко могат да сложат,ако настояваш...ама гръмне ли един път,си доста назад в цялата схема.По-добре да сложиш евтин ГИ, от колкото да сложиш обикновена и да смениш колектор после. Така или иначе много хора ще ти кажат,че ако сменяш редовно свещи и кабели и т.н., няма да направи детонация, ама рано или късно това ще се случи и колектора ще цъфне като майска роза,а колата ще си остане там,до където си стигнал (сцепи ли колектора,няма как да си я запалиш и да си продължиш).
Ако ще си слагаш газ и искаш да е евтина,а не ГИ, вземи си АЕА (моноинжекцион)
:beer


Потребителски аватар
TodorSlavkov
Мнения: 37
Регистриран на: Нед 15 фев 2009 11:04
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Re: Съвети и препоръки за избор на "Поло"

Мнениеот TodorSlavkov » Вто 28 май 2013 11:26


Здравей колега,
карам поло 6Н, 1.6 - 75 коня, 95 година. Мога да кажа че това е най-здравият бензинов двигател. Километрите му не са чак толкова много 250 000 хил. По двигателя нищо не е правено. Само смяна на ремъци, ролки и водна помпа. Цените на ремонтите са ниски. Проблеми имат в съединителя, все пак всяка кола си има слаби места. Ако намериш такъв не се чуди стига да е запазен.
Успех!



Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 145 госта