Здравейте, колеги!
Става дума за Голф 3, 1.4 с код на мотора AEX.
Имам следния проблем. Масло си тече от картера, утре ще го оправям него, но забелязах, че и в преден ляв ъгъл тече малко масло от гарнитурата на главата.(ляв срещу посоката на движение). Тече е много слаб, не губи масло и само от там, дори не съм сигурен дали не тече пак от капака на клапаните, но нея гарнитура сменях миналата седмица(на капака на клапаните).
Както и да е. Ако се окаже, че тече от гарнитурата на главата задължително ли е да правя основен ремонт? Пак казвам, тече е много слаб, съвсем леко се омаслява по ръба между долната и горната част(блока и главата), в предната част на мотора.
Видях се в чудо вече и не знам какво да правя.
В този форум четох, че този теч е често срещан при този мотор. Пак казвам теча е минимален, съвсем леко по-ръба, дори не съм сигурен дали не се събира от някъде другаде. Евентуално ако карам така, докато събера някой лев за смяна на гарнитурата може ли да има някакви последствия?
Голф 3, 1.4 АЕХ Теч на масло — май от главата.
Re: Голф 3, 1.4 АЕХ Теч на масло — май от главата.
карай спокойно,доста често омасляват там.ако решиш да сменяш гарнитура,не е нужно да правиш основен ремонт.моя съвет е да си караш така и да следиш маслото.
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Голф 3, 1.4 АЕХ Теч на масло — май от главата.
tokaii написа:карай спокойно,доста често омасляват там.ако решиш да сменяш гарнитура,не е нужно да правиш основен ремонт.моя съвет е да си караш така и да следиш маслото.
Както казах, масло почти не се губи, то не омаслява, не капи.
Сега ми капи от картера, утре ще го оправям него, но се чудех за този теч по-горе дали си струва да правя ремонт, при положение, че мотора е добре — не гори масло и т.н., но не знам може ли да има някакви последствия от този теч?
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 3, 1.4 АЕХ Теч на масло — май от главата.
Измий хубаво двигателя с обезмаслител и тогава ще видиш със сигурност от къде капе. И аз съм сменял гарнитура на капака на клапаните и пак си тече от там, така че повече не смятам да се занимавам да я сменям - само боклуци продават.
- stefan4o
- Мнения: 19334
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Голф 3, 1.4 АЕХ Теч на масло — май от главата.
Не го мисли. Моята също си течеше оттам, така си я карах до последно. Масло не бях доливал като теб. Това си мисля, че има вариант и да е от семеринга на разпр.вал и се стича надолу. Понеже моторът е наклонен напред е възможно точно там да отива и да омазнява.
- ivanovkbg
- Мнения: 850
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 12:43
- Автомобил: Passat B6
- Двигател: BKP 2007 4Motion
- Местоположение: София
Re: Голф 3, 1.4 АЕХ Теч на масло — май от главата.
Смених гарнитурата на картера — вече не тече от там, а от някъде другаде — но от къде, един господ знае :D.
Дори и да сълзи от главата, което е твърде малко, няма как да се стече по блока...
Семеринга на разпр. вал е сменен преди 2хил. километра и не личи от него да тече.
Май ще карам така и толкова
.
Дори и да сълзи от главата, което е твърде малко, няма как да се стече по блока...
Семеринга на разпр. вал е сменен преди 2хил. километра и не личи от него да тече.
Май ще карам така и толкова

Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 94 госта