Golf MK4 1.6 SR мени оборотите
Re: Голф 4 мени оборотите
Е добре сега ще го направя ... ама ще има ли проблем да сложа това маркуче дето си беше и да затапя тая дупка временно от към дебелата тръба колкото да се прибера ? Или да не я затапя ако не намеря със какво .... ?
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 мени оборотите
Да, сложи маркучето и увий с изолирбанд временно големия маркуч. Ама и така да го оставиш не е проблем да караш.
Re: Голф 4 мени оборотите
Затапих го със 1 лев в дупката и плик върху него и увито с ластичка
ами докато загрява колата не мени чак така обороти ,но загрее ли пак започва .... дали може ако е омекнало долното маркуче също да бърка колата или да търся мененето на друго място ?Дросела показва 2.4 % на празен ход и не ги мени ! И сега четох пак тук във форума едно момче написалло,че тоя маркуч влиза със въздуховода СЛЕД дебитомера и затова променя работата на двигателя....аз обаче преди него немам дебитомер щото тръбата е празна т.е. възд.филтър ,тръба ,тоя маркуч под него вакуума и дросел така е при мен ! E така е при мен http://data.motor-talk.de/data/galleries/0/151/9702/20497900/p5296223-8794194215364541396.JPG само незнам това вдясно от щеката черното какво е дето от него излизат 2 маркуча единие отива в това лускавото до капачката за масло ,а другия е на изхода на възд.филтър ?

- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 мени оборотите

http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=5&t=384851
Re: Голф 4 мени оборотите
Пак ги мени ... темп.датчик по Ваг Ком ми показва точно ... както този за водата .. така и този за въздуха ! Мисля е нормално на загрята кола да показва при външна темп. 20-25 градуса той показва 35-45 ... иначе на спряла кола ми показва толко колкото е !
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 мени оборотите
Нещо не те разбрах кое колко показва. Трябва да измериш съпротивлението на темп. датчик на водата с мултицет на първо и трето краче мисля, че беше и да ги сравниш с таблицата при различните температури. Този за въздуха не те засяга.
Re: Голф 4 мени оборотите
Ами значи на Ваг Ком показва точно толкова колкото е темперетурата ! Инача след като оправих тоя маркуч бих казал ,че оборотите са стабилни е досега я гледах с Ваг Ком само дето преди ги менеше постоянно ,а сега по 3-4 пъти в минута ... значи имам още някъде пропуск ! Къде на друго място мога да погледна ... вакума за сервото ? Само дето него посмъртсно немога да го махна много яко е хванато това нещо ... термошлаука ли е де да знам ама нема махане ?
- vanesto
- Мнения: 6350
- Регистриран на: Пон 23 фев 2009 16:14
- Автомобил: Octavia 3 FL
- Двигател: DGTE 2018
- Местоположение: Varna
Re: Голф 4 мени оборотите
Друго за което се сещам са о-пръстените на всмукателния колектор /гарнитурата/. На 1,6 моторите от там най-често смуче въздух. Има много теми във форума за това. Потърси ако искаш.
- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: Голф 4 мени оборотите
Имах същия проблем и днес смених О-пръстените на колекторите, дросел, дебитомер, гофриран маркуч и адаптирах новия дросел и смея да твърдя че колата ми до сега никога не е работила толкова добре
Скъпо е удоволствието, но и вървенето и разхода се оправиха.

Re: Голф 4 мени оборотите
На мен ми ги мени оборотите примерно са 640 сега вече заковани слава богу и след 5-10 секунди станат 608 на бързо и после пак ковът на 640 за 10-15 сек . Много по добре е от преди когато постояно ги менеше с +/-30 .Колко струват тия О-пръстени колега и на теб сега ковът ли ти оботите на 640 без да мърдат нито 1 оборот нагоре или надолу ?
- silven-VW FOREVER
- Мнения: 671
- Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
- Автомобил: Audi A6 Audi A1
- Двигател: FSI TFSI
- Местоположение: Козлодуй
Re: Голф 4 мени оборотите
Всичко взех с фактура от Порше Изток. Май само пръстените са 22лв. Сега оборотите коват на 900.
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Голф 4 мени оборотите
Моито без климатроник са 780-800 , а с него около 820. Отвреме на време като позагрее повечко ги клати леко. Сменил съм О пръстени, дебитомер , дросела е чистен и свещите.
Re: Голф 4 мени оборотите
Ми това маркуче вакуума за серовото как се маха ... то е на 2 части като между тях има нещо незам какво ... та това маркуче нема шанс да го махна много здраво е хванато !
-
- Мнения: 318
- Регистриран на: Вто 27 сеп 2011 9:55
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: AKL 98
- Местоположение: Sofia / Dobrich
Re: Голф 4 мени оборотите
bmwww написа:Ми това маркуче вакуума за серовото как се маха ... то е на 2 части като между тях има нещо незам какво ... та това маркуче нема шанс да го махна много здраво е хванато !
Скоро гледах клип в youtube как се маха и не е много елементарно ... потърси го.
Поздрави.
Re: Голф 4 мени оборотите
И аз да споделя, че имам проблем с мененето на оборотите. Става въпрос за мотор 1,6 АКЛ. При мен на свободна бръмне 6 - 7 пъти от 600 до 1000 оборота и се кротне. Следващият път като съм на свободна пак същата работа.
Колата я взех побългарена - марйкучът, който отвежда картерните газове към дросела, как да кажа, ами да - не ги отвежда към него, а виси, като на някоя жигула. Съответно дупката на гофрирания маркуч е доста добре затворена, а от датчика, който трябва да е там, където влизат картерните газове няма и следа.
So far , so good, нали. От тук по елементарна моя сметка дросела ми няма как да е омазан, нали, защотото през него минава само въздух, минал през въздушния филтър.
Та така си бръмкам.
Колата я взех побългарена - марйкучът, който отвежда картерните газове към дросела, как да кажа, ами да - не ги отвежда към него, а виси, като на някоя жигула. Съответно дупката на гофрирания маркуч е доста добре затворена, а от датчика, който трябва да е там, където влизат картерните газове няма и следа.
So far , so good, нали. От тук по елементарна моя сметка дросела ми няма как да е омазан, нали, защотото през него минава само въздух, минал през въздушния филтър.
Та така си бръмкам.
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 55 госта