със заглавия ПОМОЩ не става работата...mod edit: vaskoto1
помощ трудно пали сутрин
-
jadauin
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
помощ трудно пали сутрин
здравейте колеги! отскоро съм горд притежател на Golf3
имама и проблем вече:) не е нещо фатално но дразни. сутрин мого трудно пали на бензин! въртя по 10 мин. докато запали!после през целия ден няма нисхто подобно - пали си от четвърт оборот.не знам дали има някаква подкачваща помпа(горивна) щото като дам на контакт нищо не се чува! двигателя е 1.8 Моно инжекцион.
със заглавия ПОМОЩ не става работата...mod edit: vaskoto1
със заглавия ПОМОЩ не става работата...mod edit: vaskoto1
- hristian37
- Мнения: 1605
- Регистриран на: Чет 24 ное 2005 15:10
- Автомобил: Голф 6 ТДИ
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
-
jadauin
- Мнения: 12
- Регистриран на: Пет 01 дек 2006 22:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- Контакти:
дам,ще проверя центровката,и капачката на делкото,ама що го прави само на сутрин? вчера например е стояла 5 часа пред работа и като я врутнах запали от раз.ако е центовка няма ли да има тия проблеми постояно? освен това тихите и обороти са отлични,върви много добре и гори малко! да си призная страх ме е да не я разбутат "маисторите" щото сум се наслушал на такива истории
jadauin написа:не не мирише на бензин изобщо!в началото само върти,върти,без всякакъв нишан,постепено започва да припалва по малко и да гасне, и в следващмомент като запали,целия ден е без грешка!просто пали от раз!а свешите са добри проверявах ги ,от тия с 3 електрода
А трудно (бавно) ли върти или си върти нормално?
-
ivo123
- Мнения: 1008
- Регистриран на: Вто 21 мар 2006 7:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
- Контакти:
възможно е от някой маркуч или снадка да засмуква въздух в горивната система и сутрин да има въздух, следователно въртиш докато качи бензин до дюзата - смени си филтъра горивния и огледай снадките по филтъра и отпред по моноинжекцията да няма теч /т.е. да засмуква въздух/. След първото палене е възможно да пали лесно, защото не може да засмуче много въздух. Другото е температурен датчик /черен с 4 извода/. ако е зацепил на топло /т.е. съпротивлението му е около 300-400 ома - емитира топъл двигател и мноого трудно пали колата/
Това са най-често срещаните възможни причини.
Сутрин след запалване какви обороти държи - трябва да са около 1100, не по-малко от 1000. /ако е така изключваме температурния датчик като причина/
Това са най-често срещаните възможни причини.
Сутрин след запалване какви обороти държи - трябва да са около 1100, не по-малко от 1000. /ако е така изключваме температурния датчик като причина/
Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 93 госта
