Б5.5 2.5TDI V6 трудно пали при загрял мотор (AKN)

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Б5.5 2.5TDI V6 трудно пали при загрял мотор (AKN)

Мнениеот Rabbit_TDI » Чет 20 юни 2013 7:52


_Technics написа: Cyl.6 vs Cyl.2 -> -1.6mg/str
Cyl.4 vs Cyl.2 -> -1.3mg/str

Цилиндър 6 ти е извън спецификация, а 4-ти е на ръба - предполагам от тука идва претрисането. Понеже разпръсквачите са ти нови и се предполага, че са еднакво износени вероятно самите дюзи не са настроени.




Потребителски аватар
_Technics
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
Автомобил: VW Passat 2002
Двигател: AKN V6 350HP
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Б5.5 2.5TDI V6 трудно пали при загрял мотор (AKN)

Мнениеот _Technics » Пон 01 юли 2013 19:17


...а те няма и как да се настроят до колкото съм се консултирал с дизелдждии за дюзите на 2.5 мотора. Наляганията зависели от дължината на някакви оси вътре съответно за предпръск и основния впръск... като евентуално с подмяна на калибрирани оси можело да се промени налягането на предпръск (т.е. по-високото налягане), докато основния впръск нямало как да се регулира. Водели ги дюзите на класове спрямо наляганията, A, B, C.... и при смяна разпръсквачи всичко отива "по дяволите". Въпроса е, че и преди да ги сменя пак беше така но по-слабо изразено, сега е доста по-осезаемо....


Потребителски аватар
Rabbit_TDI
Мнения: 8410
Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
Автомобил: A6 C5
Двигател: BFC
Местоположение: Карлово/Натрапник в София
Контакти:

Re: Б5.5 2.5TDI V6 трудно пали при загрял мотор (AKN)

Мнениеот Rabbit_TDI » Вто 02 юли 2013 8:14


Доста хора съм чувал да си ги регулират - даже скоро един колега в Ауди форума писа. Това че е една идея по-сложно заради двете (при някои модели три) впръсквания е отделно, но не е невъзможно.


Потребителски аватар
_Technics
Мнения: 145
Регистриран на: Пон 12 май 2008 21:50
Автомобил: VW Passat 2002
Двигател: AKN V6 350HP
Местоположение: Варна
Контакти:

Re: Б5.5 2.5TDI V6 трудно пали при загрял мотор (AKN)

Мнениеот _Technics » Вто 02 юли 2013 20:01


Ако някой във Варна може да го направи пък и да не е във Варна и да гарантира успехи съм готов да пратя по ЕКОНТ за ремонт. За Варна има хора който имат стендове на Bosch, ремонтират сумати и помпи и казват, че дюзите на 2.5 мотора не подлежат на настройка...
Някой ако може ще се радвам да ми се изравнят времената на впръскване, налягания и т.н.т.



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: pe6o__ и 42 госта