Velko написа:Защо се слага това на мястото на ЕГР клапана и какво прави?! Повишава ли мощността?
НЕ , при сток турбина ,кулер и т.н. , или иначе казано просто без силов тунинг по мотора ,НЯМА нужда от тази тръба !!!
Снимките ,които колегата е поствал са
мои
http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=1760, и аз си направих тази тръба ,но след като карах с нея около година , я захвърлих и си върнах ЕГР-а ЕДИНСТВЕНО и само заради липсата на клапата за меко гасене , просто ми писна да се треса при всяко гасене на мотора , а и предполагам знаеш ,че тампоните на мотора хич не са ефтини !!!
Та по темата целта на тази тръба по начало е наистина свеждане до минимум съпротивлението върху входящия въздух в колектора ,което ЕГР създава, НО при стоков мотор ,дори и с чип , инжинерите от VW са сметнали много точно какво трябва да бъде сечението на ЕГР-а , повярвай ми !!! Та приказки от рода на това ,че ще ти се вдигне мощноста с тръбата , просто ги забрави !!!!!
Ако искаш да не ти се цапа колектора със шитня , просто затапи или както мен ампотирай тръбата връщаща изгорели газове към ЕГР-а !!! Но то май вече си го направил .
п.п. Ако на някой му се иска да пробва с колко скачат конете с тръбата

, мойта я продавам , тази от снимките !!!
