Рейс пайп

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Рейс пайп

Мнениеот Ludiq » Съб 21 май 2011 21:05


Velko написа:Ето примерно днес се качвам, паля и колата гасне сама.На това има ли отговор в дизел форума?

НЕ!На такива въпроси няма отговори. mhihi




Потребителски аватар
Velko
Мнения: 1453
Регистриран на: Пон 22 мар 2010 13:18
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Рейс пайп

Мнениеот Velko » Съб 21 май 2011 21:15


Ако ти преча няма да питам повече ;)


Потребителски аватар
Ludiq
Мнения: 733
Регистриран на: Съб 20 май 2006 19:02
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Рейс пайп

Мнениеот Ludiq » Съб 21 май 2011 21:25


Velko написа:Ако ти преча няма да питам повече ;)

Не. 8)
:beer


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Рейс пайп

Мнениеот achodemo » Нед 22 май 2011 0:43


Velko написа:Защо се слага това на мястото на ЕГР клапана и какво прави?! Повишава ли мощността?



НЕ , при сток турбина ,кулер и т.н. , или иначе казано просто без силов тунинг по мотора ,НЯМА нужда от тази тръба !!!

Снимките ,които колегата е поствал са мои mhihi http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=15&t=1760, и аз си направих тази тръба ,но след като карах с нея около година , я захвърлих и си върнах ЕГР-а ЕДИНСТВЕНО и само заради липсата на клапата за меко гасене , просто ми писна да се треса при всяко гасене на мотора , а и предполагам знаеш ,че тампоните на мотора хич не са ефтини !!!

Та по темата целта на тази тръба по начало е наистина свеждане до минимум съпротивлението върху входящия въздух в колектора ,което ЕГР създава, НО при стоков мотор ,дори и с чип , инжинерите от VW са сметнали много точно какво трябва да бъде сечението на ЕГР-а , повярвай ми !!! Та приказки от рода на това ,че ще ти се вдигне мощноста с тръбата , просто ги забрави !!!!!

Ако искаш да не ти се цапа колектора със шитня , просто затапи или както мен ампотирай тръбата връщаща изгорели газове към ЕГР-а !!! Но то май вече си го направил .

п.п. Ако на някой му се иска да пробва с колко скачат конете с тръбата mhihi , мойта я продавам , тази от снимките !!! :да:


gogito1
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 10 дек 2012 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BULGARIA

Re: Рейс пайп

Мнениеот gogito1 » Чет 18 юли 2013 20:54


Колеги ако се сложи реис паип клапата за меко гасене се премахва ,а марку4а които влиза в клапата затапва ли се както този на егр ра


Потребителски аватар
achodemo
Мнения: 1480
Регистриран на: Нед 05 окт 2008 22:50
Автомобил: GOLF IV
Двигател: AHF ASZ
Местоположение: Габрово

Re: Рейс пайп

Мнениеот achodemo » Пет 19 юли 2013 7:43


Или го затапваш или премахваш/изключваш изцяло мъркуча от вакум системата .


gogito1
Мнения: 3
Регистриран на: Пон 10 дек 2012 17:54
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: BULGARIA

Re: Рейс пайп

Мнениеот gogito1 » Съб 20 юли 2013 11:59


Здравейте,и аз съм със затапен егр клапан,моят пуска масло и мисля да си сложа тръба реис паип,вие на какво мнение сте относно този реис паип ефектно ли е,трябва ли да я слагам ,и защо те4е масло от този егр клапан,колектора ми е 4истен турбината Е рециклирана



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта