Недозареждане на акумулатора

Техническа и сервизна информация за Passat
VenkoPAS
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
Автомобил: Беше Passat
Двигател: EZ 1990
Местоположение: Варна & Дряново
Контакти:

Re: Недозареждане на акумулатора

Мнениеот VenkoPAS » Пон 29 юли 2013 18:33


За кербоването имам и обувките и инструмента (продавам ги ;) ). Относно кабела, колеги ми предложиха гумиран, който се използва за електрожени.
И едно такова развитие относно недозареждането. Смених регулатора с нов, за 14.5V. С разредения акум. при палене напреженията на генератор/акум. бяха 14.1/13.93. След 6, 7 минути шофиране беше 13.85/13.7. По каква причина се получава разликата?




Петър Христов
Мнения: 181
Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Недозареждане на акумулатора

Мнениеот Петър Христов » Пон 29 юли 2013 18:46


Измери напрежението на втория плюс на генератора(тънкото кабелче към лампата,обикновено е маркирано с D ),на студен и на топъл мотор,да видиш каква е разликата.Ако е голяма значи имаш прекъснал или разпоен диод в генератора.Щом като загрее се влошава 99% спойка.

Ако не е без пари не слагай гумиран кабел,напуква се изолацията от топлото,патил съм затова го казвам.Вземи си силиконизиран(не топлоустойчив а от този за музиките),цената е същата а е по траен в тези условия.В краен случай ПВА 2.


VenkoPAS
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
Автомобил: Беше Passat
Двигател: EZ 1990
Местоположение: Варна & Дряново
Контакти:

Re: Недозареждане на акумулатора

Мнениеот VenkoPAS » Пон 29 юли 2013 19:18


Утре ще видя какво ще замеря. А за кабела най-вероятно ПВА2 (мушнат в термошлаухка), че е наличен. Даже мисля, че имам и 25мм2.


gancho
Мнения: 1063
Регистриран на: Вто 26 яну 2010 10:05
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: българия,София

Re: Недозареждане на акумулатора

Мнениеот gancho » Пон 29 юли 2013 21:39


Не забравяй, като пускаш нов "+", пусни и нов "-" (маса)
Много често проблема е в лоша маса (корозия на връзките с купе/двигател и т.н ),а хората пускат нов "+" и подобрението е незначително :mhihi


VenkoPAS
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
Автомобил: Беше Passat
Двигател: EZ 1990
Местоположение: Варна & Дряново
Контакти:

Re: Недозареждане на акумулатора

Мнениеот VenkoPAS » Вто 30 юли 2013 7:04


Колеги към момента нещата стоят така:
-студен двигател - кабел генератор/кабелче генератор/акумулатор - 14.2/14.4/14.05;
-загрял двигател - кабел генератор/кабелче генератор/акумулатор - 14.05/14.3/14.

За момента ще изчакам да видя как се държи акумулатора, и ако пак започне да пада от два дни пред блока -> кабел, и после пак при гаранцията :bishop . Дано не се стига до там :neutral


Петър Христов
Мнения: 181
Регистриран на: Нед 13 яну 2013 17:48
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Шумен

Re: Недозареждане на акумулатора

Мнениеот Петър Христов » Вто 30 юли 2013 8:50


14в на акумулатора си е добре.Разликата с втория плюс също е нормална.Това че акумулатора ти пада след два дни пред блока не е признак за недозареждане а за висока консумация в покой,или акумулатора има голяма утечка и се саморазрежда :mhihi


VenkoPAS
Мнения: 80
Регистриран на: Вто 14 ное 2006 12:47
Автомобил: Беше Passat
Двигател: EZ 1990
Местоположение: Варна & Дряново
Контакти:

Re: Недозареждане на акумулатора

Мнениеот VenkoPAS » Вто 30 юли 2013 9:05


Имах аларма при което мерех ~20-25mA консумация. Сега като замеря без нея ми дава под и около 1mA (което дори ме учудва).
Започвам да си мисля, че има нещо друго. Познат, бивш собственик на Пасат ми каза, че на времето е имал проблем при който му се е пускал вентилатора на радиатора при спряна кола (не при изгасяне на мотора докато е загрял, а в последствие, докато си стои автомобила). И другото което съм чувал е компресора на централното. :eek

Последна промяна от VenkoPAS на Вто 30 юли 2013 9:14, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
Pet_rov
Мнения: 4492
Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
Автомобил: Passat Variant B4
Двигател: ADZ 1996
Местоположение: Шумен

Re: Недозареждане на акумулатора

Мнениеот Pet_rov » Вто 30 юли 2013 9:11


Да споделя нещо и аз. Имаше някъде подобна тема за консумацията при спрял в покой автомобил. Синът ми има Пунто, на което трябваше да сменим акумулатора. Когато отидох да купя нов, след като го сложихме, дамата в магазина го замери с едно уредче. Показа консумация 0.4 А. Съответно госпожата каза, че нормално трябва да е 0.1 А. Натиснахме бутона на алармата на предния капак и консумацията падна на 0.3 А. Единствения друг консуматор беше панелът на плейъра. Откачих и него и консумацията падна на 0.1 А. А ефектът с перките го има на френски коли и на същото това Пунто. Поработва малко и спира.
Грешката е моя - трябваше да напиша 0.0....

Последна промяна от Pet_rov на Вто 30 юли 2013 9:29, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
L&R
Мнения: 9371
Регистриран на: Чет 09 юни 2005 15:19
Автомобил: CCC
Двигател:
Местоположение: coffeeforums.bg
Контакти:

Re: Недозареждане на акумулатора

Мнениеот L&R » Вто 30 юли 2013 9:14


100mA в покой са много!


Потребителски аватар
lub0o
Мнения: 550
Регистриран на: Пет 29 фев 2008 12:38
Автомобил: Subaru Outback 2.5-05
Двигател:
Местоположение: София

Re: Недозареждане на акумулатора

Мнениеот lub0o » Съб 23 ное 2013 18:04


Реших и аз да си измеря стойностите на акумулатора и алтернатора преди зимата.

Без консумация на празен ход
алтернатор - 14,05
акумулатор - 13,97

Със консумация на празен ход
алтернатор - 13,87
акумулатор - 13,50

Въпроса е в алтернатора ли е проблема,или някъде по кабелите?
Акумулатора е на година и половина.

Пасат б3 1.8
алтернатор 57А
акумулатор 60А


Потребителски аватар
ktamen
Мнения: 6371
Регистриран на: Вто 23 мар 2010 18:52
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София - Ямбол

Re: Недозареждане на акумулатора

Мнениеот ktamen » Съб 23 ное 2013 18:46


По кабелите, най-вероятно минусовия кабел, който свързва минуса на акумулатора с купето и двигателя.
Измери напрежението между минуса на акумулатора и корпуса на алтернатора, после напрежението между плюса на акумулатора и болта на алтернатора. И двете трябва да са под 0,1В желателно под 0,05В при работещ двигател и включени консуматори.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 34 госта