2.0 GTI ABF

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
dutkooyy
Мнения: 1
Регистриран на: Пет 05 юли 2013 13:00
Автомобил:
Двигател:

2.0 GTI ABF

Мнениеот dutkooyy » Пет 05 юли 2013 13:06


Въпроса ми е следния: Имам Голф 3 2.0 115 искам да му сложа глава с двата вала да стане 150 АБФ ... какво друго освен главата ... трябва да се сменя ??




Explode12
Мнения: 309
Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
Автомобил: MK2
Двигател: RP
Местоположение: Варна

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот Explode12 » Пет 05 юли 2013 16:56


Компютър..примерно..и пак едва ли ще стане 150кс


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот vankoGTI » Пет 05 юли 2013 17:43


Ако смениш само главата ще имаш един доста муден мотор с подобрено пълнене!
Ако смениш и буталата тогава работата ще е определено по добре и със сигурност ще има по голям резултат. :th_up


Потребителски аватар
Vizor
Изгубена душа
Мнения: 12509
Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
Автомобил: Subaru Forester XT
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот Vizor » Пет 05 юли 2013 18:55


Ако смениш главата става перфектно разреден турбо мотор :D


dimitar 8062
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
Автомобил: golf 2 turbo
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот dimitar 8062 » Съб 06 юли 2013 17:10


Не става само главата .В момента я правя тази интервенция . Трябват бутала:маслена помпа:шаиба на вала:паразитен вал.


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот vankoGTI » Съб 06 юли 2013 18:48


Маслената помпа защо?Паразитния вал с какъв ще го смениш като другия от 16 клапановия блок не влиза в тоя на 2Е-то.По скоро ти трябва да отржеш колелото на делкото и да затапиш дупката с тапа от 16v блок,поне аз така го правих преди време.


dimitar 8062
Мнения: 61
Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
Автомобил: golf 2 turbo
Двигател:
Местоположение: Dobrich

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот dimitar 8062 » Съб 06 юли 2013 23:22


влиза как да не влиза


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот Pavcho2 » Вто 16 юли 2013 13:54


Въпросната тапа не е само тапа (по спомен маслената помпа е свързана с карантията под тапата) по-добре да оставиш 2рото делко и да му махнеш капачката отгоре - така имаш резервен хол сензор :D

Към автора : не се занимавай няма смисъл пробвах го и ефекта не е кой знае какво. По-добре цял мотор.
Да не говорим, че имах следи от клапани на буталата отгоре ... смятай.


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот Sharky GTI » Вто 16 юли 2013 18:34


...долнище от 2Е и АBF-ска глава и си имал следни от клапани по буталата... :eek


Потребителски аватар
vankoGTI
Мнения: 156
Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: pazardjik

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот vankoGTI » Вто 16 юли 2013 18:54


Да не е само тапа а служи да притиска намиращото се отдолу зъбно колело на АБФ мотора а на 2е е делко (карантия) както му казваш.2 години карах долнище 2Е с бутала от абф и глава от абф свалена с 0,5 мм и с карбове 40-ки и клапани не можах да ударя пък и доста прилично си вървеше :wink


Потребителски аватар
Pavcho2
Мнения: 2008
Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
Автомобил: Golf Mk4 GTI
Двигател: 1798 Т AGU custom intake
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот Pavcho2 » Вто 16 юли 2013 22:32


Sharky GTI написа:...долнище от 2Е и АBF-ска глава и си имал следни от клапани по буталата... :eek

Да но и с ADY бутала.
Ще покажа снимки възможно най-скоро ;) предполагам, че няма особена разлика в долнището на 2Е и ADY (за AGG съм сигурен, че има разлика - там буталата са по-леки).
Накрая не смених само буталата защото имаше възможност да се окажат високи.
Така или иначе имам една ибиза - замислил съм да ревизирам ADY двигателя и да й го монтирам. /мисля, че ще стане лудница на тия килограми този двигател :twisted или поне на мен ще ми хареса/


ето снимки на буталата след като свалихме главата:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9014148/Toledo%20parts/DSC_0199.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9014148/Toledo%20parts/DSC_0200.jpg


Потребителски аватар
danail_3
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 02 ное 2009 8:58
Автомобил: Skoda Octavia estate LK
Двигател: AGU с АГУ
Местоположение: село Бързия обл. Монтана

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот danail_3 » Чет 08 авг 2013 13:39


Айде и аз да питам неподготвен. Е ли е възможно да се монтира глава от КР на долнище от 1,9 ТДИ с цялата му карантия - целта е да се ползва маслената помпа и маслените магистрали за евентуална турбина?


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот paco » Чет 08 авг 2013 14:20


Цъ...дизелови бутала за бензинов мотор, не е добра идея :mhihi


Потребителски аватар
Sharky GTI
Мнения: 228
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Враца

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот Sharky GTI » Чет 08 авг 2013 20:13


...как бе Paco :wink ти си старо куче и много добре знаеш че има дизелови двигатели с директно впръскване на горивото които могат да работят без никакъв проблем дори с бензин даже високо октанов... може натам да се е насочил колегата,лошо нема :Mr Green Fun
...абе адаш,за какво па ти беше точно това за тия маслени магистрали да се захващаш тях да ползваш като това ти е най-малкия проблем ако ще турбинираш :wink
Поздрави на всички :beer
Дани.


Потребителски аватар
danail_3
Мнения: 66
Регистриран на: Пон 02 ное 2009 8:58
Автомобил: Skoda Octavia estate LK
Двигател: AGU с АГУ
Местоположение: село Бързия обл. Монтана

Re: 2.0 GTI ABF

Мнениеот danail_3 » Пет 09 авг 2013 8:56


Защо дизеловите бутала да не могат да се ползват в бензинов мотор и само в тях ли е проблема (ако да може да заменят с подходящи по р/р бензинови)? Аз си мислех, че са по - здрави от бензиновите, но явно съм грешил. По скоро се съмнявах дали ще паснат главата и блока.

Ами проблем ми е маслената помпа и маслените магистрали. Стандартната помпа (на ТДИ)е мислена да маже и турбина (по - голям дебит), има от къде да взема масло за турбината и къде да го отведа, Такива блокове се намират под път и над път. Смятам колата да се кара на Газ (само да пали на бензин) така няма да се чудя как да и пускам повече гориво когато надуе.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта