2.0 GTI ABF
2.0 GTI ABF
Въпроса ми е следния: Имам Голф 3 2.0 115 искам да му сложа глава с двата вала да стане 150 АБФ ... какво друго освен главата ... трябва да се сменя ??
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 20:05
- Автомобил: MK2
- Двигател: RP
- Местоположение: Варна
Re: 2.0 GTI ABF
Компютър..примерно..и пак едва ли ще стане 150кс
- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: 2.0 GTI ABF
Ако смениш само главата ще имаш един доста муден мотор с подобрено пълнене!
Ако смениш и буталата тогава работата ще е определено по добре и със сигурност ще има по голям резултат.
Ако смениш и буталата тогава работата ще е определено по добре и със сигурност ще има по голям резултат.

- Vizor
- Изгубена душа
- Мнения: 12509
- Регистриран на: Съб 04 мар 2006 16:01
- Автомобил: Subaru Forester XT
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2.0 GTI ABF
Ако смениш главата става перфектно разреден турбо мотор :D
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
- Автомобил: golf 2 turbo
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: 2.0 GTI ABF
Не става само главата .В момента я правя тази интервенция . Трябват бутала:маслена помпа:шаиба на вала:паразитен вал.
- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: 2.0 GTI ABF
Маслената помпа защо?Паразитния вал с какъв ще го смениш като другия от 16 клапановия блок не влиза в тоя на 2Е-то.По скоро ти трябва да отржеш колелото на делкото и да затапиш дупката с тапа от 16v блок,поне аз така го правих преди време.
-
- Мнения: 61
- Регистриран на: Нед 11 дек 2011 21:06
- Автомобил: golf 2 turbo
- Двигател:
- Местоположение: Dobrich
Re: 2.0 GTI ABF
влиза как да не влиза
- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2.0 GTI ABF
Въпросната тапа не е само тапа (по спомен маслената помпа е свързана с карантията под тапата) по-добре да оставиш 2рото делко и да му махнеш капачката отгоре - така имаш резервен хол сензор :D
Към автора : не се занимавай няма смисъл пробвах го и ефекта не е кой знае какво. По-добре цял мотор.
Да не говорим, че имах следи от клапани на буталата отгоре ... смятай.
Към автора : не се занимавай няма смисъл пробвах го и ефекта не е кой знае какво. По-добре цял мотор.
Да не говорим, че имах следи от клапани на буталата отгоре ... смятай.
- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2.0 GTI ABF
...долнище от 2Е и АBF-ска глава и си имал следни от клапани по буталата... 

- vankoGTI
- Мнения: 156
- Регистриран на: Вто 13 апр 2010 18:16
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: pazardjik
Re: 2.0 GTI ABF
Да не е само тапа а служи да притиска намиращото се отдолу зъбно колело на АБФ мотора а на 2е е делко (карантия) както му казваш.2 години карах долнище 2Е с бутала от абф и глава от абф свалена с 0,5 мм и с карбове 40-ки и клапани не можах да ударя пък и доста прилично си вървеше 

- Pavcho2
- Мнения: 2008
- Регистриран на: Нед 11 юни 2006 15:11
- Автомобил: Golf Mk4 GTI
- Двигател: 1798 Т AGU custom intake
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2.0 GTI ABF
Sharky GTI написа:...долнище от 2Е и АBF-ска глава и си имал следни от клапани по буталата...
Да но и с ADY бутала.
Ще покажа снимки възможно най-скоро ;) предполагам, че няма особена разлика в долнището на 2Е и ADY (за AGG съм сигурен, че има разлика - там буталата са по-леки).
Накрая не смених само буталата защото имаше възможност да се окажат високи.
Така или иначе имам една ибиза - замислил съм да ревизирам ADY двигателя и да й го монтирам. /мисля, че ще стане лудница на тия килограми този двигател

ето снимки на буталата след като свалихме главата:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9014148/Toledo%20parts/DSC_0199.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/9014148/Toledo%20parts/DSC_0200.jpg
- danail_3
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пон 02 ное 2009 8:58
- Автомобил: Skoda Octavia estate LK
- Двигател: AGU с АГУ
- Местоположение: село Бързия обл. Монтана
Re: 2.0 GTI ABF
Айде и аз да питам неподготвен. Е ли е възможно да се монтира глава от КР на долнище от 1,9 ТДИ с цялата му карантия - целта е да се ползва маслената помпа и маслените магистрали за евентуална турбина?
- paco
- Мнения: 1817
- Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: 2.0 GTI ABF
Цъ...дизелови бутала за бензинов мотор, не е добра идея 

- Sharky GTI
- Мнения: 228
- Регистриран на: Вто 03 фев 2009 20:19
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Враца
Re: 2.0 GTI ABF
...как бе Paco
ти си старо куче и много добре знаеш че има дизелови двигатели с директно впръскване на горивото които могат да работят без никакъв проблем дори с бензин даже високо октанов... може натам да се е насочил колегата,лошо нема
...абе адаш,за какво па ти беше точно това за тия маслени магистрали да се захващаш тях да ползваш като това ти е най-малкия проблем ако ще турбинираш
Поздрави на всички
Дани.


...абе адаш,за какво па ти беше точно това за тия маслени магистрали да се захващаш тях да ползваш като това ти е най-малкия проблем ако ще турбинираш

Поздрави на всички

Дани.
- danail_3
- Мнения: 66
- Регистриран на: Пон 02 ное 2009 8:58
- Автомобил: Skoda Octavia estate LK
- Двигател: AGU с АГУ
- Местоположение: село Бързия обл. Монтана
Re: 2.0 GTI ABF
Защо дизеловите бутала да не могат да се ползват в бензинов мотор и само в тях ли е проблема (ако да може да заменят с подходящи по р/р бензинови)? Аз си мислех, че са по - здрави от бензиновите, но явно съм грешил. По скоро се съмнявах дали ще паснат главата и блока.
Ами проблем ми е маслената помпа и маслените магистрали. Стандартната помпа (на ТДИ)е мислена да маже и турбина (по - голям дебит), има от къде да взема масло за турбината и къде да го отведа, Такива блокове се намират под път и над път. Смятам колата да се кара на Газ (само да пали на бензин) така няма да се чудя как да и пускам повече гориво когато надуе.
Ами проблем ми е маслената помпа и маслените магистрали. Стандартната помпа (на ТДИ)е мислена да маже и турбина (по - голям дебит), има от къде да взема масло за турбината и къде да го отведа, Такива блокове се намират под път и над път. Смятам колата да се кара на Газ (само да пали на бензин) така няма да се чудя как да и пускам повече гориво когато надуе.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта