Преди малко се събрахме трима парапланеристи на кацалката и поръчахме едно такси, което да е комби, защото раниците ни са доста обемисти. По телефона служителката е казала на колегата, че "цената ще бъде друга", без да уточнява каква.
Качваме се в таксито, шофьора ни казва, че цената била 5 лв за повикване

На ценопразписа, който беше залепен на стъклата пишеше ясно:
Цена на повикване: 0.00 0.00 (дневна/нощна)
Съответно го попитах как е възможно, като там пише така, но колегата, който извика таксито ме спря, защото не му се спореше.
Стигнахме крайната точка, поисках касова бележка (на апарата пишеше 2.67, а той поиска 7.67!), при което ми каза, че хартията е свършила! Обясних му, че е длъжен да си носи резервни ролки, той ми каза, че било късно, тъй като вече бил пуснал бележката, ама тя не се напечатала, щото свършила хартията!
Тръгнахме си, при което му обясних, че ще разтръбя на всички да не ползват услугите на въпросната компания.
Ясно ми е, че вина в случая имаме ние, понеже му дадохме парите, но не можах да се разбера с колегата...