Голфът е 1.6 SR, мотор APF 8v(с двете сонди, прахосмукачка и термостата, отварящ на 105 градуса) с монтиран ГИ.
Ето какво е правено:
-сменени горни и долни О-пръстени на колектора;
-кабели, свещи(преди 10К км), бобина;
-проверена е за теч на газ в колектора при изключен мотор(няколко дни я карах само на бензин с изкаран маркуч на ГИ от изпарителя);
-сменена първа ламбда сонда;
-почистен и обучен дросел;
-дебитомерът работи(сменян е с на колега, който няма никакъв проблем, и няма разлика)
-сменен датчик за налягане на хидравликата(изпускаше хидравлично масло);
-не смуче въздух(проверена е при няколко майстора)
-температурният датчик по VCDS показва реални стойности.
VCDS показва като грешки:
-неработеща втора ламбда сонда, но тя се изключва 1во защото не е коригираща, а контролна, и 2ро защото при студен мотор не оказват влияние;
