Пасат Б3
- Firesoul
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пет 18 яну 2013 8:45
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: ABS
- Местоположение: Haskovo
Re: Моят Passat B3 1991 1.8
Реших да направя и вежди на пасата но не се получи както исках ! Китнах мястото на емблемата но веждите не се получиха добре ...
- snupeca
- Мнения: 11200
- Регистриран на: Чет 03 юли 2008 8:26
- Автомобил: Skoda Octavia
- Двигател: ALH
- Местоположение: Смолян
- Контакти:
Re: Моят Passat B3 1991 1.8
Първо добре дошъл колега
И аз имах Б3-ка но 2Е, и бях много доволен. Колицата ти има потенциал, и честно казано - колкото и да не си доволен от предницата, в момента е по-добре от колкото с надписа на маската. Сподели какви планове имаш за колата?

И аз имах Б3-ка но 2Е, и бях много доволен. Колицата ти има потенциал, и честно казано - колкото и да не си доволен от предницата, в момента е по-добре от колкото с надписа на маската. Сподели какви планове имаш за колата?
- Firesoul
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пет 18 яну 2013 8:45
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: ABS
- Местоположение: Haskovo
Re: Моят Passat B3 1991 1.8
Обмислям да сложа хубави джанти за всеки ден после да оправя броните да са в цвета на колата. :)
- Johnsword
- Мнения: 478
- Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: 1.8 RP1991
- Местоположение: Монтана Баце
Re: Моят Passat B3 1991 1.8
Може ли да ми кажеш как и аз да го направя тоя номер с емблемата ще съм ти много благодарен ! http://www.vwclub.bg/forum/download/file.php?id=264457&t=1 :)
- vwladi
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
- Автомобил: VW Passat B3 35i
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B3 1991 1.8
Честито Пасата много запазен изглежда
. Маскате е просто уникално нито стокова нито прекалено намръщена просто уникална
У Ще следя с интерес 



-
- Мнения: 2102
- Регистриран на: Чет 29 ное 2012 15:32
- Автомобил: VW Passat
- Двигател: AVF
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B3 1991 1.8
През дупката не се ли охлажда тази кола
- vwladi
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
- Автомобил: VW Passat B3 35i
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B3 1991 1.8
IRRITATING написа:През дупката не се ли охлажда тази кола
Колега НЕ много пъти е обсъждано и не няма проблем да се запълни


- CoZmO
- Мнения: 676
- Регистриран на: Вто 29 яну 2008 17:28
- Автомобил: Passat Golf Scirocco Allroad A6C4
- Двигател: PG EX EG BAU CAS AEL
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Моят Passat B3 1991 1.8
Така е, не се охлажда от там. През емблемата просто засмуква свеж въздух за въздушният филтър, но на много хора или са им счупени кутиите на филтъра, или им липсват въздуховодите и смятат запълването на емблемата за нормално. Аз лично не съм на това мнение, но всеки си знае. ;)
Пасата е екстра. Продължавай в същият дух, колега.
Пасата е екстра. Продължавай в същият дух, колега.

- nokiangage
- Мнения: 3374
- Регистриран на: Сря 03 фев 2010 12:40
- Автомобил: Passat B3 - 35i
- Двигател: 1.8 RP 1990 - 90 hp. LPG only
- Местоположение: Плевен, Варна
- Контакти:
Re: Моят Passat B3 1991 1.8
Относно въздуховодите зад предната емблема - така ми изглеждаше колата когато бях оставил маската за запълване, както се вижда там има едно "коляно" което отвежда по една тръба студения въздух до предната част на въздушния филтър - на моята кола тръбата към филтъра е премахната сигурно преди 10 години след газифицирането, а "коляното" от снимката преди 2+ години при запълването и няма проблем поне при мен. Но аз не съм виждал Пасат, който се кара на газ без премахната въпросната тръба към филтъра. Но пък на по-богатите хора каращи на бензин
може да им трябва, щом Ханс я е поставил там. Иначе на снимката се вижда зад гредата кожуха на радиатора и няма как да се охлажда от там. Аз съм с кора под двигателя и кече/киче над двигателя под капака от 2 години и дори лятото си се охлажда добре, стига ножа/джуката или кой както й казва на тази полезна част в бронята за охлаждането да е здрава...

Към какви джанти си се насочил колега? Аз да ти кажа изкарах един сезон със 17-ки на 205/40 гуми и всеки ден си ходя с колата на работа и не си е работа това
. Идеята за броните в цвета на колата е много добра и ще се промени доста, при развитие качвай снимки колега и смело напред 


Firesoul написа:Обмислям да сложа хубави джанти за всеки ден после да оправя броните да са в цвета на колата. :)
Към какви джанти си се насочил колега? Аз да ти кажа изкарах един сезон със 17-ки на 205/40 гуми и всеки ден си ходя с колата на работа и не си е работа това


- vwladi
- Мнения: 58
- Регистриран на: Чет 04 окт 2012 19:48
- Автомобил: VW Passat B3 35i
- Двигател: ABS 1992
- Местоположение: София
Re: Моят Passat B3 1991 1.8
[quote="nokiangage"]Относно въздуховодите зад предната емблема - така ми изглеждаше колата когато бях оставил маската за запълване, както се вижда там има едно "коляно" което отвежда по една тръба студения въздух до предната част на въздушния филтър - на моята кола тръбата към филтъра е премахната сигурно преди 10 години след газифицирането, а "коляното" от снимката преди 2+ години при запълването и няма проблем поне при мен. Но аз не съм виждал Пасат, който се кара на газ без премахната въпросната тръба към филтъра. Но пък на по-богатите хора каращи на бензин
може да им трябва, щом Ханс я е поставил там. Иначе на снимката се вижда зад гредата кожуха на радиатора и няма как да се охлажда от там. Аз съм с кора под двигателя и кече/киче над двигателя под капака от 2 години и дори лятото си се охлажда добре, стига ножа/джуката или кой както й казва на тази полезна част в бронята за охлаждането да е здрава...

Колега моят пасат също е на газ,но тази тръба и коляното си ги има
,защо се махат при газифицирането?


Колега моят пасат също е на газ,но тази тръба и коляното си ги има

- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят Passat B3 1991 1.8
Това са глупости. Не се махат. За газта е по-добре свеж и студен въздух, отколкото топъл. Коментирано е нееднократно във форума има и тема дори мисля. Аз не карам Пасат, но моята тръба си стои, която вкарва по-студен въздух от тоя до мотора.
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: Моят Passat B3 1991 1.8
Маха се ,защото като я караш бързо и струята въздух е голяма,като освободиш от скорост,колата гасне.Та затова.
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: Моят Passat B3 1991 1.8
Като се уравновеси изпарителят ще изгасне, ама някой друг път 

- Firesoul
- Мнения: 29
- Регистриран на: Пет 18 яну 2013 8:45
- Автомобил: Passat B3
- Двигател: ABS
- Местоположение: Haskovo
Re: Моят Passat B3 1991 1.8
Взех джантите чесно казано стоят добре на пасатора размерите са 205/45r16
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 23 госта