Тъжното в този случай е,че вече един куп хора са си правили експерименти с колата и не е ясно кое как е направено..ок, ремонтиран е двигателя,ама дали е направен като хората...това няма как да се разбере,преди да се разглоби цялата работа наново и става 2 пъти пари за едно и също. Щом климатичния е до водния, значи той въобще не пречи (което е много странно решение и не съм виждал досега).Водния заводски си е такъв,когато пред него няма климатичен (както е в твоя случай) и съответно ако е изправен (не запушен),трябва да си има охлаждане. Може да имаш различен брой проблеми и да не са свързани - радиатора на парното не охлажда добре,защото е запушен или байпасирал и нямаш и клапи и трябва да се оправя клапите и да се сменя радиаторчето...в същото време водния отпред може да е задръстен и затова да няма циркулация и колата да грее като котлон. Сумарно получаваш кола, която загрява до 110 градуса (това вече е прегряване) и няма парно.
Интересен момент е,че като стигне 100-110 градуса започва да не иска да върви....единствения вариант това да се случва е ако я караш на газ в този момент...тогава се получава така наричания от газаджийте ефект на "двойно изпарение" при такива високи температури....
