6 степенна кутия на Голф 4 110к.с.

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: 6 степенна кутия на Голф 4 110к.с.

Мнениеот 6669 » Пон 28 окт 2013 13:22


Ба..... това трябва да има мега, гига, нано чип




Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: 6 степенна кутия на Голф 4 110к.с.

Мнениеот Aprilia » Пон 28 окт 2013 13:25


6669 написа:Ба..... това трябва да има мега, гига, нано чип

Голямо турбо, разпръсквачи кулер и софт правят тая кола да се движи с 250 без някакви зорове. Колегата от Варна с черния Голф с Р32 джантите, който го продаде (не се сещам сега за ника) казваше че неговия прави 230 с 5 степенната кутия. Има и едно А3 от варна със 6ск пак правено и за него такива скорости не са проблем. Но пък чак с лекота да задминаваш 3литрови Беемвета :mhihi :mhihi с тоя 1.9 сушоар :mhihi
Но такива скорости не са непосилни :th_up


Потребителски аватар
silven-VW FOREVER
Мнения: 671
Регистриран на: Пон 11 май 2009 22:31
Автомобил: Audi A6 Audi A1
Двигател: FSI TFSI
Местоположение: Козлодуй

Re: 6 степенна кутия на Голф 4 110к.с.

Мнениеот silven-VW FOREVER » Пон 28 окт 2013 13:26


crank666 му беше ника на варненеца дето го продаде. Няма как само с една кутия да правиш някакви извънземни скорости :mhihi То по тая логика Tiguan-а ми трябва да върви с 290 :mhihi :mhihi


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: 6 степенна кутия на Голф 4 110к.с.

Мнениеот 6669 » Пон 28 окт 2013 14:09


Мите, няма нужда да обясняваш на мен тези работи. Силвен се сети много правилно - колегата се изразява сякаш само с 1 кутия прави тези скорости - еми не става !


Потребителски аватар
Aprilia
Мнения: 1300
Регистриран на: Съб 15 мар 2008 0:44
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Торино, Италия

Re: 6 степенна кутия на Голф 4 110к.с.

Мнениеот Aprilia » Пон 28 окт 2013 14:30


6669 написа:Мите, няма нужда да обясняваш на мен тези работи. Силвен се сети много правилно - колегата се изразява сякаш само с 1 кутия прави тези скорости - еми не става !

Е то това май се подразбира, тая кутия да не е вълшебна :Mr Green Fun


Потребителски аватар
toshko160
Мнения: 118
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 23:04
Автомобил: mk3
Двигател: 1.6 AFT
Местоположение: varna

Re: 6 степенна кутия на Голф 4 110к.с.

Мнениеот toshko160 » Пон 28 окт 2013 14:41


не сам казал че става само с кутия. Този черния голф за които говорите е доста по слаб от мен :) просто преди това правих 220 и когато се захванем с такова 3-литрово бмв до 220 сго забравям после ме настига защото ми свърщва кутията.но сега няма този късмет :)


Потребителски аватар
6669
Мнения: 3133
Регистриран на: Чет 21 юни 2007 20:35
Автомобил: VW Golf IV GTI TDI Exclusive
Двигател: AHF 1999
Местоположение: Асеновград

Re: 6 степенна кутия на Голф 4 110к.с.

Мнениеот 6669 » Пон 28 окт 2013 14:43


В такъв случай, при теб найстина е важно да си с 6 степенната кутия - в противен случай досега щеше да си на 6та или 7ма пет степенна. А тук говорим дали си струва на непипана кола инвестицията и има ли смисъл изобщо :c020


Потребителски аватар
toshko160
Мнения: 118
Регистриран на: Сря 23 дек 2009 23:04
Автомобил: mk3
Двигател: 1.6 AFT
Местоположение: varna

Re: 6 степенна кутия на Голф 4 110к.с.

Мнениеот toshko160 » Пон 28 окт 2013 14:52


6669 написа:В такъв случай, при теб найстина е важно да си с 6 степенната кутия - в противен случай досега щеше да си на 6та или 7ма пет степенна. А тук говорим дали си струва на непипана кола инвестицията и има ли смисъл изобщо :c020

3 счупих докато сложа 6 ст. аз това го написах накрая за максималната иначе това ми е целия отговор (колега обеждавам се че в този форум са само философи аз минах през този филм и всяка една стотинка си струва 1-во лекотата с която се сменят скоростите е уникална спрямо 5 ст.кутия 2-ро мн по здрава е 3-то разхода е по малък и това че ще правиш 260+ максимална и тези новите бмв-та и подобни някакви дето правчт по 250 максимална да ги биеш и им става мн тъпо .) и да добавя че като си продаде старите части ще му е под под 500 лява цялата история


Потребителски аватар
radi_nrj
Мнения: 9331
Регистриран на: Вто 20 ное 2007 16:06
Автомобил: Audi A6 C4 Quattro Golf 4 TDI
Двигател: AEL ALH
Местоположение: София

Re: 6 степенна кутия на Голф 4 110к.с.

Мнениеот radi_nrj » Пон 28 окт 2013 14:55


mineffjoro написа:Колега Вътов или Вутов, въпроса си можеш да зададеш на германеца, произвел такъв атомобил с мощност 116к.с.


Помпа дюза 116кс има много по-голям въртящ момент от 110кс с роторна помпа. Това е причината на единия да се слага 6 степенна кутия, а на другия не!


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: 6 степенна кутия на Голф 4 110к.с.

Мнениеот dispatch » Вто 29 окт 2013 8:31


Има - няма 35% повече.....

AFN - 240Nm/110HP
ATJ - 310Nm/115,6HP
AVF - 310Nm/130,6HP


Zinoto
Мнения: 1889
Регистриран на: Чет 07 фев 2008 0:20
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Велико Търново

Re: 6 степенна кутия на Голф 4 110к.с.

Мнениеот Zinoto » Вто 29 окт 2013 8:39


dispatch написа:Има - няма 35% повече.....

AFN - 240Nm/110HP
ATJ - 310Nm/115,6HP
AVF - 310Nm/130,6HP

ATJ няма как да е 310 Nm, явно е печатна грешка, 285 трябва да е.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: 6 степенна кутия на Голф 4 110к.с.

Мнениеот dispatch » Вто 29 окт 2013 8:49




mineffjoro
Мнения: 108
Регистриран на: Сря 25 сеп 2013 12:11
Автомобил: YZF R1
Двигател: 2007

Re: 6 степенна кутия на Голф 4 110к.с.

Мнениеот mineffjoro » Вто 05 ное 2013 13:41


radi_nrj написа:
mineffjoro написа:Колега Вътов или Вутов, въпроса си можеш да зададеш на германеца, произвел такъв атомобил с мощност 116к.с.


Помпа дюза 116кс има много по-голям въртящ момент от 110кс с роторна помпа. Това е причината на единия да се слага 6 степенна кутия, а на другия не!


Не разбирам много, но бих искал да попитам, сравнявал ли си предавателните числа на двете кутии? :drunk



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: mironski, pspetkow, tdi fen и 41 госта