От 2седмица трудно пали :(

Техническа и сервизна информация за Golf, Vento, Jetta и Bora
barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

От 2седмица трудно пали :(

Мнениеот barz_i_iarosten » Вто 19 дек 2006 22:06


търсих с търсачката но не намерих нищо подобно на моя проблем . Тука от както застудя повечко и като се появи тоя проблем и ми се разгони фамилията . Първо става така че като врътна първия път и върти на празен ход , след тва като врътна пак вече захапва и се усеща че помпата е качила бензин след 5-6-тото врътване се наблюдават 2 варянта или :
варянт 1 - пали след което сваля оборотите и точно за 3 секунди гасне .
варянт 2 - пари даржи 1000 оборото и като подам дори и минимална плавна гас сваля оборотите и гасне .

така след като ми ги направи тия номера 4-5 пъти и запалва нормално , задържам я на 2000 оборота да загрее малко и вече става за каране ... и после цял ден няма проблеми пали си идеално... как да го оправа тва помогнете :(




Потребителски аватар
Malok
Мнения: 186
Регистриран на: Нед 17 сеп 2006 22:11
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот Malok » Вто 19 дек 2006 23:38


пробвай с бензиов филтур ,данеби да е запушен и трудно да ти качва сутрин бензин


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Вто 19 дек 2006 23:45


Malok написа:пробвай с бензиов филтур ,данеби да е запушен и трудно да ти качва сутрин бензин


смених го лятото него ... :( невярвам за 1 месец и нещо да са е запушил ...


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 20 дек 2006 5:37


предполагам става въпрос за механична инжекция.Ако е така провери си клапана за подаване на допълнително въздух,който подържа високите обороти на студен двигател.
Принципа на действие е следният.Когато колата е студена този клапан е отворен и подава повече въздух следствие на което клапата повдига плунжера на разпределителя за горивото и обогатява сместа.От там ти идват високите обороти на студен мотор.Когато колата загрее този клапан затваря въздуха и оборотите падат на 900-950/об.мин


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Сря 20 дек 2006 13:27


vit_autosofia написа:предполагам става въпрос за механична инжекция.Ако е така провери си клапана за подаване на допълнително въздух,който подържа високите обороти на студен двигател.
Принципа на действие е следният.Когато колата е студена този клапан е отворен и подава повече въздух следствие на което клапата повдига плунжера на разпределителя за горивото и обогатява сместа.От там ти идват високите обороти на студен мотор.Когато колата загрее този клапан затваря въздуха и оборотите падат на 900-950/об.мин


каде точно се намира този клапан ? дай няква снимка и покажи - да за межанична инжекция става въпрос - 1.8 GTI 112к.с.


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Сря 20 дек 2006 13:48


barz_i_iarosten написа:
vit_autosofia написа:предполагам става въпрос за механична инжекция.Ако е така провери си клапана за подаване на допълнително въздух,който подържа високите обороти на студен двигател.
Принципа на действие е следният.Когато колата е студена този клапан е отворен и подава повече въздух следствие на което клапата повдига плунжера на разпределителя за горивото и обогатява сместа.От там ти идват високите обороти на студен мотор.Когато колата загрее този клапан затваря въздуха и оборотите падат на 900-950/об.мин


каде точно се намира този клапан ? дай няква снимка и покажи - да за межанична инжекция става въпрос - 1.8 GTI 112к.с.

точно под смукателния колектор и е вързан на байпас.
Изображение


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Сря 20 дек 2006 13:53


а тази клапа играе ли роля при паленето ?
и как да разбера дали е читава :)

мерси предварително :)

Последна промяна от barz_i_iarosten на Сря 20 дек 2006 18:35, променено общо 1 път.


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Сря 20 дек 2006 18:35


barz_i_iarosten написа:http://fens-bg.com/dvigatel1.jpg

http://fens-bg.com/dvigatel2.jpg
ето снимки на двигатела ..... ако може покажи на тях точно каде се намират че да не сбъркам нещо но мисля че се сетих за кое става дума ( но за всеки случей )

а тази клапа играе ли роля при паленето ?
и как да разбера дали е читава :)

мерси предварително :)


амм видях го за кво иде реч .. :П как да разбера дали работи ... ?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 21 дек 2006 5:27


като е студен мотора най-добре е да го свалиш и да погледнеш през отворите на байпаса.пластината 1 трябва да е в отворено положение тоест да пропуска въздух.А за първоначалното палене трябва да провериш пусковата дюза за студен старт която е завита отдясно на смукателният колектор.(На снимката ограденото с оранжево).Тя трябва да впръсква гориво само когато колата е студена и въртиш на стартер.Когато колата е загряла термореле прекъсва захранването към дюзата.Дюзата се проверява на студен двигател като я свалиш и завъртиш на стартер трябва да разпръсква горивото на мъгла.


Изображение
Изображение


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Чет 21 дек 2006 15:08


ммм а тва ли е автоматичния смукач ? и ако не той каде се намира ?


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Мнениеот vit_autosofia » Чет 21 дек 2006 16:08


barz_i_iarosten написа:ммм а тва ли е автоматичния смукач ? и ако не той каде се намира ?

колега по горе мисля,че съм ти отговорил на въпроса.Точно този клапан който ти казах че е вързан на байпас играе ролята на смукач


Bumar
Мнения: 7
Регистриран на: Вто 15 авг 2006 10:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Бургас

в

Мнениеот Bumar » Чет 21 дек 2006 20:02


Аве бра4ет имах са6тиа проблем циалата работа е от потенциометара на колата , триабва да го отвориат, и да му видиат пругината ,в наи ло6иа слу4аи 6те го смениа6


barz_i_iarosten
Мнения: 184
Регистриран на: Пет 21 юли 2006 22:17
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот barz_i_iarosten » Чет 21 дек 2006 23:01


vit_autosofia написа:
barz_i_iarosten написа:ммм а тва ли е автоматичния смукач ? и ако не той каде се намира ?

колега по горе мисля,че съм ти отговорил на въпроса.Точно този клапан който ти казах че е вързан на байпас играе ролята на смукач
дамз колега , исках просто да вида дали съм те разбрал правилно имам само още един въпрос , каде се намира " потенциометара" щото съм бос в точно тия неща ? :) мерси предварително


Потребителски аватар
ivkata
Мнения: 1146
Регистриран на: Пет 17 мар 2006 19:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Нови Искър

Мнениеот ivkata » Чет 21 дек 2006 23:50


До колкото знам механичната инжекция няма потенциометър,така че не го търси!Имам една разглобена в къщи ,и досега не съм го открил! mhihi


Потребителски аватар
vit_autosofia
Мнения: 2544
Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
Автомобил: Мерцедес W210 2002г
Двигател: 2700CDI
Местоположение: Орланденбург
Контакти:

Re: в

Мнениеот vit_autosofia » Пет 22 дек 2006 6:28


Bumar написа:Аве бра4ет имах са6тиа проблем циалата работа е от потенциометара на колата , триабва да го отвориат, и да му видиат пругината ,в наи ло6иа слу4аи 6те го смениа6

братчет :wink: ква пругина къв потенциометър бе колега.
Лично аз като не отбирам от нещо си трайчо костов.



Върни се в “Golf, Vento, Jetta & Bora”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 144 госта