ПРЕДИ 2 ДЕНА МИ ПОВИ6И ТЕМПЕРАТУРАТА, НО НЕ В КРИТИ4НИЯ МАКСИМУМ. СЛЕДЯХ И РЕЖИМА ДА НЕ ЗАГРЕЕ МНОГО. ДОЛНИЯ МАРКУ4 НА ТЕРМОСТАТА СИ БЕ6Е СТУДЕН...ТЕРМОСТАТ СИ ПОМИСЛИХ. НА СУТРИНТА ГО СМЕНИХ ПРИ ПОЗНАНТ МАИСТОР И ИЗ4АКАХМЕ ДА ЗАГРЕЕ. ЗАГРИА НО НЕ ВКЛЮ4И ПЕРКАТА. СМЕНИХМЕ И ДАТ4ИКА, ДОРИ С ПО-НИСКА ТЕМПЕРАТУРА НА ВКЛЮ4ВАНЕ-76-88. ИЗМИХМЕ СИСТЕМАТА, АКО Е МИЕНЕ С ОЦЕТ
ПРОБЛЕМ С ТЕМПЕРАТУРАТА ?!?
-
HAPPY13
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 23 ное 2006 1:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
ПРОБЛЕМ С ТЕМПЕРАТУРАТА ?!?
ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ. НОВ СЬМ ВЬВ ФОРУМА. ИМАМ Г2 1.6Д ОТ 1 МЕСЕЦ. ВЗЕХ ГО С ЦЕЛ РАБОТА. НО МИ ХАРЕСА КАТО МА6ИНКА И ЗАПО4НАХ ДА МУ САБИРАМ ДЕТАИЛИ ДА ГО ПООПРАВИА. И ТАКА:
ПРЕДИ 2 ДЕНА МИ ПОВИ6И ТЕМПЕРАТУРАТА, НО НЕ В КРИТИ4НИЯ МАКСИМУМ. СЛЕДЯХ И РЕЖИМА ДА НЕ ЗАГРЕЕ МНОГО. ДОЛНИЯ МАРКУ4 НА ТЕРМОСТАТА СИ БЕ6Е СТУДЕН...ТЕРМОСТАТ СИ ПОМИСЛИХ. НА СУТРИНТА ГО СМЕНИХ ПРИ ПОЗНАНТ МАИСТОР И ИЗ4АКАХМЕ ДА ЗАГРЕЕ. ЗАГРИА НО НЕ ВКЛЮ4И ПЕРКАТА. СМЕНИХМЕ И ДАТ4ИКА, ДОРИ С ПО-НИСКА ТЕМПЕРАТУРА НА ВКЛЮ4ВАНЕ-76-88. ИЗМИХМЕ СИСТЕМАТА, АКО Е МИЕНЕ С ОЦЕТ
. И НАНОВО. ГОЛЯМА МИ БЕ6Е РАДОСТА КОГАТО СТРЕЛКАТА НА ТЕМП.ЗАСТАНА ПО СРЕДАТА ТЕРМОСТАТА ОТВОРИ МАЛКО СЛЕД ТОВА, ПЕРКАТА СЕ ВКЛЮ4И И ВСИ4КО О.К. ТАКА ИЗ4АКАХ 4 ВКЛЮ4ВАНИЯ. И ТРАГНАХ. НО ПАК ПО4НА ДА ГРЕЕ
. И ТАКА САМ 2 ДЕНА ВЕ4Е. В ДВИЖЕНИЕ ГРЕЕ НА МЕСТО СИ Е ОК. ТЕРМОСТАТА ОБА4Е СЕ ОТВАРИ САМО 1-2 ПАТИ. ДАРЖА И ПАРНОТО ВКЛУ4ЕНО НА 6, ДА НЯМА ЖЕГА. МАРКУ4ИТЕ СА ТВАРДИ, ДОЛНИА СТУДЕН...??? ПАК ЛИ ТЕРМОСТАТ? ВЬЗДУХ ЛИ ИМА, ГАРНИТУРА ЛИ? ДАИТЕ МИ СЬВЕТ. УТРЕ 6ТЕ СМЕНИМ С ДРУГ ТЕРМОСТАТ. ДНЕС ТЕМПА СТИГО ДО...1-ТА ТО4КА СЛЕД ДИОДА( ЛАМПАТА НА ТЕМП.) НОРМАЛНО ЛИ Е? НО НЕ Е СВЕТНАЛА ( О6ТЕ). 6ТЕ САМ ВИ БЛАГОДАРЕН С СЬВЕТИТЕ ВИ.
ПРЕДИ 2 ДЕНА МИ ПОВИ6И ТЕМПЕРАТУРАТА, НО НЕ В КРИТИ4НИЯ МАКСИМУМ. СЛЕДЯХ И РЕЖИМА ДА НЕ ЗАГРЕЕ МНОГО. ДОЛНИЯ МАРКУ4 НА ТЕРМОСТАТА СИ БЕ6Е СТУДЕН...ТЕРМОСТАТ СИ ПОМИСЛИХ. НА СУТРИНТА ГО СМЕНИХ ПРИ ПОЗНАНТ МАИСТОР И ИЗ4АКАХМЕ ДА ЗАГРЕЕ. ЗАГРИА НО НЕ ВКЛЮ4И ПЕРКАТА. СМЕНИХМЕ И ДАТ4ИКА, ДОРИ С ПО-НИСКА ТЕМПЕРАТУРА НА ВКЛЮ4ВАНЕ-76-88. ИЗМИХМЕ СИСТЕМАТА, АКО Е МИЕНЕ С ОЦЕТ
- Rabbit_TDI
- Мнения: 8410
- Регистриран на: Сря 07 юни 2006 17:32
- Автомобил: A6 C5
- Двигател: BFC
- Местоположение: Карлово/Натрапник в София
- Контакти:
- ACCELERATOR
- Мнения: 2979
- Регистриран на: Съб 23 окт 2004 19:00
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София - Враца
- Контакти:
На моя нормалната му температура е м/у средата и първото деление след средата. Перката я включва на първото деление след средата. Така си е откакто го взех, и аз смених термостат. Нямал съм проблеми с прегряване откакто го взех, вече 50000км. Единствената разлика е, че съм с турбо.
Нормално е маркучите да са малко твърди, защото все пак системата работи под налягане. Обаче ако са много твърди, като камък, значи ти е пукната главата. Но от това пак няма да прегрява.
Нормално е маркучите да са малко твърди, защото все пак системата работи под налягане. Обаче ако са много твърди, като камък, значи ти е пукната главата. Но от това пак няма да прегрява.
HAPPY13, оказва се, че имаш същия проблем като при мен. Ето тук можеш да видиш как беше в началото при моя Г3 1.9D
След като съм писал това по-горе, работата тръгна към по-зле. Смених още 2 пъти термостат (всички след свалянето работеха, с изключение на BEHR, който беше блокирал в затворено положение). Общо съм сменил 4 термостата за 3 месеца, +последния път промивка + нов антифриз
При всяка смяна имаше тест на място - от студен ДВГ до пускане на перката всичко беше перфектно. Тръгна ли обаче да карам и вдигна обороти, стрелката отива до 100C, слизам, пипам долния маркуч - лед, горния - горещ. Радиатора точно до средата по същия начин - отгоре горещ, надолу лед. Оставям на обороти, парното на 4 и си смъква на 90C, даже по-надолу. Слизам, пипам долу при термостата - отворил
Преди 2 седмици водната помпа почна да вие, от 3-4 дена и да чука направо (чувам я в купето), утре ще я сменям и после ще има тест на извънградско. Ако проблема продължава - гарнитура или по-лошо - спукана глава
Няма симптоми за гарнитура - нивото на масло и вода са нормални, парно има перфектно, не прави налягане или да връща в казанчето, утре вечер след смяната на водна помпа ще напиша какво е положението.
След като съм писал това по-горе, работата тръгна към по-зле. Смених още 2 пъти термостат (всички след свалянето работеха, с изключение на BEHR, който беше блокирал в затворено положение). Общо съм сменил 4 термостата за 3 месеца, +последния път промивка + нов антифриз
При всяка смяна имаше тест на място - от студен ДВГ до пускане на перката всичко беше перфектно. Тръгна ли обаче да карам и вдигна обороти, стрелката отива до 100C, слизам, пипам долния маркуч - лед, горния - горещ. Радиатора точно до средата по същия начин - отгоре горещ, надолу лед. Оставям на обороти, парното на 4 и си смъква на 90C, даже по-надолу. Слизам, пипам долу при термостата - отворил
Преди 2 седмици водната помпа почна да вие, от 3-4 дена и да чука направо (чувам я в купето), утре ще я сменям и после ще има тест на извънградско. Ако проблема продължава - гарнитура или по-лошо - спукана глава
Няма симптоми за гарнитура - нивото на масло и вода са нормални, парно има перфектно, не прави налягане или да връща в казанчето, утре вечер след смяната на водна помпа ще напиша какво е положението.
-
HAPPY13
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 23 ное 2006 1:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Здравеите колеги. Няма промяха при мен
. Смених термостата днес. загря си нормално отвори долу и перката се вклучи. Стрелката в това положение е мн.малко след средата, дори не подминава лампи4ката. Трагнах да тествам и след 1-2 км. температурата се вдигна о6те малко?? след 18 км. отворих капака и...марку4ите тварди от термостата саска вода....
. Отворих малко казан4ето да освободи налягане и се пребрах. М/у другото си взех нова капа4ка за казан4ето. като я сложих не я затегнах до края. и така колата няма6е това налягане както преди и запо4на да варти водата през термост. и радиатора. оставих я така. След 5-6 4аса запалих и я оставих на място да раб. Вси4ко О.к. до трагването. са6тите симптоми като при теб emzo. Горе горе6т долу студен. Наистина не стига мн. висока темп. но е след лапи4ката, минава я. Замислям се и аз за глава?? пукната??маслото ми е 6 не го меси. и водата е 4иста??? Парно имам. Оба4е ремька на водната помпа ми е хлабав, Играе. Но термостата не отваря?? А би трябвало...нали?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30047
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Ако ремъка на водната помпа е хлабав, по добре го смени, или поне натегни, но не прекалявай. По някога бъркат и слагат ремъци, които са по-тесни от необходимото, и те влизат в жлеба на шайбата и се износват и отпускат с времето. Имай предвид също, че щом сега е така, лятото направо ще ти хвъркне капачката на казанчето от зор. Оправяй докато е време. Успех 

- VW passat
- Мнения: 58
- Регистриран на: Пон 24 яну 2005 22:57
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Радомир
HAPPY13 написа:При мен няма раздвижване. По то4но има в ло6ия смисал. От надуването е избил радятора на парното и е намокрил вентилатора му и ...нема парно за сега. 4ак в сряда 6те имам време за ремонти. 6те ви информирам за промени. Здраве и успех през празниците и безавариино каране на вси4ки.
ако е избил радятора е добре ама ако не е гарнитура на глава
-
HAPPY13
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 23 ное 2006 1:08
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Пловдив
Здравеите колеги. В4ера отворихме главата. Гарнитурата е избила на 2 места. дори е издухала и през 1-2 цилиндьр. Оба4е след празниците 6те надуем главата. За сега това. "Малко" бавно се развиват нв6тата но...работата ме бави. 6те ви дьржа в те4ение.
Весела и Щаслива Нова година
Успехи ви жвлая. И безавариино каране
Весела и Щаслива Нова година
Успехи ви жвлая. И безавариино каране
- gr_kanev
- Доктора
- Мнения: 5650
- Регистриран на: Пон 09 окт 2006 9:01
- Автомобил: VW Transporter T5 2006
- Двигател: AXD
- Местоположение: Търговище
Колега, да не те плаша пред празник, ама с надуване на дизелова глава няма да можеш да разбереш. Т.е. ще ти я надуят, ще ти кажат "добре е", ама тя няма да е /просто трудно се създава и задържа такова налягане/. И ти ще почнеш какво ли не друго да търсиш. Просто ти го казвам да го имаш предвид. Това съм го чувал от майстор, "фен" или "маниак" на тема дизелови агрегати.
Успех, и весело посрещане на 2007 година !
P.S. На тези, които ще тръгнат да ми противоречат, да ме оборват, ще им кажа предварително да не си правят труда, ами да вземат да помогнат на колегата /нали в крайна сметка за това е форума/.
Успех, и весело посрещане на 2007 година !
P.S. На тези, които ще тръгнат да ми противоречат, да ме оборват, ще им кажа предварително да не си правят труда, ами да вземат да помогнат на колегата /нали в крайна сметка за това е форума/.
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 88 госта



