въпрос за пасат 1.8 синхро

Техническа и сервизна информация за Passat
pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Пон 28 фев 2005 13:04


след като няма електроника какви са тея кабели който влизат в задния диференциал.

Диференциала го отвори един познат в сервиз и каза че вътре има някакъв датчик към тея кабели(мисля че бяха два)


някакво значение има ли м/у пасат 1.8 и пасат г60




Потребителски аватар
Alex
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Alex » Пон 28 фев 2005 21:16


До колкото разбирам синхрото си ти работи нормално, не се занимавай с глупсти а си шофирай. Само да те предупредя за едно нещо, гледай да не "пилиш" много гуми.... тръгвай нормално, защото има едно каре на кардана, което освен, че е скъпо (малко под 300лв.) се сменя и изключително трудно. Това ти го казвам от опит скоро смених второто. :D


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Пон 28 фев 2005 22:49


значи да я карам тая кола докатоя имам със 140 км/ч най много е мерси но ако е така не ми трябва това,в момента съм махнал кардана и не карам с 140 а най спокойно си ускорява до 180 повече не съм я натискал

Представяте ли си ако в един момент със 160 задното се включи какво става.


Ч път като тръгна и колата си върви на предно без ядове на нормално каране и примерно след 5 км при 60 км/ч се усеща че включва задното след още толкова се изключва и така си прай нон стоп и затова сега е без кардан


Потребителски аватар
WDW
Мнения: 1505
Регистриран на: Чет 12 авг 2004 0:58
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот WDW » Вто 01 мар 2005 1:27


Махнал си целия Карданен вал ???? И така си върви екстра ?????


Потребителски аватар
Alex
Мнения: 26
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Alex » Вто 01 мар 2005 8:52


????? Или ти нещо си си внушил или наистина имаш някакъв проблем със синхрото!!!
1. Не може да се усети кога се включва и кога се изключва... защото няма нито някъкъв специфичен звук нито се усеща по какъвто и да е начин в поведението на колата. В една статия бях чел ,че при нормални условия синхрото работи като разпределя 90% от пред и 10% от зад, а при възникване на "ситуация" виско муфата зацепва и става това, което Vaskoto1 написа по-горе.
3. Синхрото не ти пречи да караш бързо, напротив помага ти да се държиш "здраво" на пътя. Вярно е, че колата без него е малко по-пъргава но ако това ти е идеята защо си си купил синхро :) ???!!!.


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Вто 01 мар 2005 9:49


еми като го купих нямаше нищо общо като в момента,преди това имах ауди 80 quatro и знам как върви само с предно и как със 2-те предавания,бъди сигурен че се усеща като се включи дадох ти и какви скорости вдигам със и без кардана лично според мен има някакъв проблем,като тръгнеш да въртиш гуми преди превъртаха малко и се изтрелваше а сега направо се изтрелва,т.е. врътвало е гуми предо да зацепи задния.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Вто 01 мар 2005 10:18


pugsy написа:еми като го купих нямаше нищо общо като в момента,преди това имах ауди 80 quatro и знам как върви само с предно и как със 2-те предавания,бъди сигурен че се усеща като се включи дадох ти и какви скорости вдигам със и без кардана лично според мен има някакъв проблем,като тръгнеш да въртиш гуми преди превъртаха малко и се изтрелваше а сега направо се изтрелва,т.е. врътвало е гуми предо да зацепи задния.


ясно е че не си изобщо в час!
на ауди куатро НЕ СЕ ИЗКЛЮЧВА ЗАДНОТО!!!
на бутона пише не OFF а DIFF което значи че със светкането на лампата включваш БЛОКАЖА НА ЗАДНИЯ ДИФЕРЕНЦИАЛ а не да го включваш и изключваш.
сега синхрото няма торсен или трети диференциал както има куатрото-писах ти по горе-това се изпълнява от вискомуфата.
синхрото е по различна система.
електроника няма и жиците са вероятно блокаж на задния диференциал-не знам точно какво е.
трябва да се види и проучи по детайлно.
недей обаче да сравняваш двете коли-нямат много общо. като 4х4 това.


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Вто 01 мар 2005 15:32


не ги сравнявам изобщо,
но проблем 100% има
и май никой няма да ми помогне освен сам като го разкарам


Потребителски аватар
didogn71
Мнения: 72
Регистриран на: Вто 01 мар 2005 13:29
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Габрово

Мнениеот didogn71 » Вто 01 мар 2005 15:57


pugsy написа:значи да я карам тая кола докатоя имам със 140 км/ч най много е мерси но ако е така не ми трябва това,в момента съм махнал кардана и не карам с 140 а най спокойно си ускорява до 180 повече не съм я натискал

Представяте ли си ако в един момент със 160 задното се включи какво става.


Ч път като тръгна и колата си върви на предно без ядове на нормално каране и примерно след 5 км при 60 км/ч се усеща че включва задното след още толкова се изключва и така си прай нон стоп и затова сега е без кардан

аз също имам синхро редовно го карам с 160,пробвал съм го до 200 и нямам никакви забележки.единствено трябва и четирите гуми да са еднакви


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Вто 01 мар 2005 17:29


ама аз немога да ги вдигна тея километри 140 макс


Потребителски аватар
tatenceto
Мнения: 781
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 8:45
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот tatenceto » Сря 02 мар 2005 16:01


pugsy написа:ама аз немога да ги вдигна тея километри 140 макс
та значи можеби си малко прав има нещо като проблем но не голям както ми обясниха та да си доида на думата значи скороста е малка защото някаква букса свързана с пета скорост е проблема та ако решиш обадисе на този тел.0888411253 ЦЕЦО той ми го каза днес заговорихмесе защото покраи него се въртят 3 синхрота и едното е имало твоя проблем та ако искаш се свържи с него той знае за твоя проблем и се договорете успех


Потребителски аватар
Rado
Мнения: 144
Регистриран на: Вто 08 юни 2004 19:41
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот Rado » Сря 02 мар 2005 18:25


Кабелите са за ......
Когато рагнеш задна датчика за заден ход подава инбпулс на един електромагнит вав задниа деференцял така колата има 4x4 и на заден
Тоест ако се преебе да можеш да си качиш задните гуми на рапатрак и да я теглиш иначе ако го няма този електромагнит се преебва раздатката.....
Както става на Ауди като я дигнеш на крик и болкираш деференциала се чупи саден деференциал тапо и кофти ама кво да се прави такива са си


pugsy
Мнения: 168
Регистриран на: Нед 13 фев 2005 22:13
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Мнениеот pugsy » Съб 12 мар 2005 23:33


накрая се наложи аз и един приятел да го поразгледаме,вдигнахмего на един подемник и се оказа 4е диференциала се командва от вакоум,
вакумът минава през някакъв клапън с един троиник,които се беше сцепил посредата и си дърпаше въздух оттам.На диференциала има една пластмаса с 2-та въпросни кабела и 2 вакума.На платното има закачено едно лостче и то дърпа "нещо" в дифренциала.


Потребителски аватар
vaskoto1
майстор Падна ли ми!
Мнения: 11995
Регистриран на: Пон 12 юли 2004 16:34
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София

Мнениеот vaskoto1 » Нед 13 мар 2005 10:02


pugsy написа:На платното има закачено едно лостче и то дърпа "нещо" в дифренциала.


:idea: блокаж :idea:
задната=виж какво ти каза Rado.



Върни се в “Passat”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 57 госта