
Поло 6N1 - Проблем със заключването - РЕШЕНО
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Поло 6N1 - Проблем със заключването - РЕШЕНО
Колеги, точно преди малко се случи белята. Както заключвах вратата и нещо изщрака. Сега въртя ключа, но нито заключва, нито отключва. Проблема е, че това стана при заключването и сега дефакто багажника е заключен и не мога да го отворя, за да си отключвам ръчно последователно първо задна, а после и предна врата. За колегите, които ще ме посъветват да отключвам от пасажерската врата ще отбележа, че взех колата с залепен патрон и на практика ключалката е неизползваема. А сега накъде??? 

Последна промяна от Shanovec на Нед 29 дек 2013 14:34, променено общо 1 път.
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Поло 6N1 проблем с заключването
Проблема открит.Прикачвам и две снимки за тези, които евентуално може да се сблъскат с този проблем.
На самата дръжка от вътрешна страна има едно ухо (ограденото на първата снимка), за което се закача кукичката на пластината от втората снимка. Но при мен въпросната кукичка е счупена. В понеделник като отида на работа ще се взимат части от поло-донора, който е при нас и ще се отремонтира. Ще се постарая да направя и някоя снимка, за да съм в помощ на другите.
п.п.
Внимавайте със свалянето на кората, че щипките, които ги държат са меко казано калпави и лесно се чупят.
На самата дръжка от вътрешна страна има едно ухо (ограденото на първата снимка), за което се закача кукичката на пластината от втората снимка. Но при мен въпросната кукичка е счупена. В понеделник като отида на работа ще се взимат части от поло-донора, който е при нас и ще се отремонтира. Ще се постарая да направя и някоя снимка, за да съм в помощ на другите.
п.п.
Внимавайте със свалянето на кората, че щипките, които ги държат са меко казано калпави и лесно се чупят.
Re: Поло 6N1 проблем с заключването
Принципно се продава ново но в магазина от които ги взимам има 3 модела , ако стигнеш до магазин задължително със старото цената му е 5 лв.
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Поло 6N1 проблем с заключването
А само пластината продават ли или трябва да се купи цялата дръжка?
В понеделник ще пробвам с тази, която ще сваля от "ремонтното" поло и ако не стане евентуално ще търся по морги и магазини.
Аа и да попитам още нещо - може ли примерно ако намеря дръжка с патронник от някоя морга примерно да ми пренаредят пластинките, за да се отключва с моя ключ?
В понеделник ще пробвам с тази, която ще сваля от "ремонтното" поло и ако не стане евентуално ще търся по морги и магазини.
Аа и да попитам още нещо - може ли примерно ако намеря дръжка с патронник от някоя морга примерно да ми пренаредят пластинките, за да се отключва с моя ключ?
Re: Поло 6N1 проблем с заключването
Продава се само пластината тя е 5 лв.Може да се реди ма за какво ти е слагаш ключа в твоита и вадиш това е за да не изпаднат пластините .Но не виждам защо да сменяш дръжките просто махаш контрата и сменяш пластината малко е гадна пружинката под нея но ще се справиш.
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Поло 6N1 проблем с заключването
Колега идеята ми за пренареждането на пластинките (на самия патрон) е заради това, че на пасажерската седалка патрона е залепен, защото е падал. Та мисълта ми беше ключар ще се справи ли с задачата, ако му занеса друг патрон и моя ключ? И евентуално на каква цена?
Понеже е кофти работа само една врата да се отключва и заключва
Понеже е кофти работа само една врата да се отключва и заключва
Re: Поло 6N1 проблем с заключването
Колега сложи една аларма и с дистанционното отключвай и заключвай и забрави завинаги за ядовете с тези недомислени ключалки...
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Поло 6N1 проблем с заключването
Абе аз от бая време го мисля тоя вариант, ама все не ми достигат я финанси, я време. А наистина би било много практично и естествено много удобно
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: Поло 6N1 проблем с заключването
Дочо ключаря, на пазара. 20 лв с частите! Работа , 15-20 минути и си готов.
Аз съм правил едната брава 3 пъти и другата 3 пъти (120лв)......., сега сбирам пари за дистанционно и наче няма оправия, проблема е в студеното време и в калпавия механизъм и материал.
Сменят се пръстена и този щифт на снимката, мисля, че струваха 4 и 8 лв, имам един щифт резервен. Щом си свалил дръжката, маха се без да се сваля кората, махаш един болт и после с една кука се издърпва една пластина да освободи дръжката и и се вади с патрона.
След, като извършиш процедурата не забравяй да си купиш спрей за брави (патрони), против замръзване и за смазване иначе пак ще я правиш. Не се ли пръска редовно, няма да изкара зимата, особено, ако се случи да вали дъжд и следващият ден, голям студ, тогава няма влизане.
Намажи и гумените уплътнения с глицерин.

Аз съм правил едната брава 3 пъти и другата 3 пъти (120лв)......., сега сбирам пари за дистанционно и наче няма оправия, проблема е в студеното време и в калпавия механизъм и материал.
Сменят се пръстена и този щифт на снимката, мисля, че струваха 4 и 8 лв, имам един щифт резервен. Щом си свалил дръжката, маха се без да се сваля кората, махаш един болт и после с една кука се издърпва една пластина да освободи дръжката и и се вади с патрона.
След, като извършиш процедурата не забравяй да си купиш спрей за брави (патрони), против замръзване и за смазване иначе пак ще я правиш. Не се ли пръска редовно, няма да изкара зимата, особено, ако се случи да вали дъжд и следващият ден, голям студ, тогава няма влизане.
Намажи и гумените уплътнения с глицерин.
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Поло 6N1 проблем с заключването
freelancer написа: калпавия механизъм и материал.
Тази пластина, която се чупи е направена от ЦАМ ( или иначе казано от същия материал, от който са направени и решетките на ладите), а всички много добре знаем, че ЦАМ-а не подлежи на никаква заварка. Решението, което съм измислил е, дса си купя една пластина и да я дам на фрезист да ми направи още две такива, примерно от стомана 65Г.
Имам и още един въпрос:
На тази снимка има една кукичка (оградената с зелено). Та въпроса ми е тя закача ли се за нещо, понеже не помня като свалях дръжката, дали беше закачена някъде.
Благодаря предварително

Последна промяна от Shanovec на Нед 12 яну 2014 16:03, променено общо 1 път.
- toxi4en
- Мнения: 24
- Регистриран на: Чет 12 авг 2010 14:52
- Автомобил: VW POLO Variant[6KV5]1.9 TDI
- Двигател: AHU - 98
- Местоположение: Враца, София
Re: Поло 6N1 проблем с заключването
Здравей колега, преди няколко месеца и аз го "гледах същия филм"... само, че при мен алармата сдаде багажа, след това заключвах от шофьорската врата около седмица, счупи се ключалката, после заключвах от пасажерската около месец, счупи се и тя. Около 3 седмици отключвах първо багажника, после се гъзурчих да стигна пъпчицата на задната врата, и оттам отключвах. Накрая се ядосах изкубах старата аларма, поръчах си нова българска Сатурн М6, монтирах я и край с тея тъпи ключалки. После ги намерих за по 5 лв броя, така си ги возя в багажника 4-ти месец, като се постопли мисля да ги сменя, ама с алармата и централното работещи... засега нямам голям мерак. Та вземай една аларма и си решаваш генерално проблема.
Та сега конкретно за това което питаш... тая кукичка се закача на една профилче-ламаринка на механизма за отваряне на вратата, т.е. чрез нея се отваря вратата.
По принцип като отвиеш винта отстрани на вратата, чрез който се освобождава заклюващият механизъм и леко го разклатиш в гнездото му като гледаш опред, откъм отвора на мястото за дръжката се показва тоя метален профил дето трябва да закачиш въпросната кукичка.
Та сега конкретно за това което питаш... тая кукичка се закача на една профилче-ламаринка на механизма за отваряне на вратата, т.е. чрез нея се отваря вратата.
По принцип като отвиеш винта отстрани на вратата, чрез който се освобождава заклюващият механизъм и леко го разклатиш в гнездото му като гледаш опред, откъм отвора на мястото за дръжката се показва тоя метален профил дето трябва да закачиш въпросната кукичка.
- Shanovec
- Мнения: 452
- Регистриран на: Вто 28 дек 2010 17:16
- Автомобил: WV POLO 6N1 Golf mk4
- Двигател: AEX 1997 AKL 1999
- Местоположение: Казанлък / Копринка
Re: Поло 6N1 проблем с заключването
Мисълта ми за тая кукичка беше дали се закача с някакво жило или директно при поставянето на дръжката влиза в някакъв профил и се застопорява.
Мерси за отговора и весели празници на всички

Мерси за отговора и весели празници на всички



- unaffected
- Мнения: 96
- Регистриран на: Съб 10 яну 2009 17:59
- Автомобил: VW Polo 6N
- Двигател: 1.6 AEE 1998
- Местоположение: Велико Търново/София
Re: Поло 6N1 проблем с заключването - РЕШЕНО
Закача се за едно "палче", не е жило. Като я слагаш огледай и ще го разбереш. Трябва да влезе без да го напъваш. Имаше малко чалъм но не помня точно какво беше. Наляво - надясно и влиза. :)
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 55 госта