Колега, а не си ли се замислял, че може да е от въздушния филтър и при голяма скорост да има силно и принудително влизане на въздуха през дросела, макар и затворен. Може и тъпо да звуча или да ми се смееш, но при една от по, по, по - предишните ми коли - Пежо 309, спортно изпълнение с механична инжекция и бях сложил газова уредба, и реално си развалих колицата. Но симптомите, които описваш ги имах същите - гаснеше, когато я изключвах по нанадолнище със скорост над 40-50км/ч., или пък оборотите падаха критично низко. Тогава се оплаках на един познат майстор, който ми обясни, че по този начин влизало принудително въздух и газовата смес ставала много обеднена. Той извади маркуча, преди въздушния филтър и го извъртя малко назад, или настрани, не си спомням, било е преди около 8-9 години, и Пежака заработи на газ по - добре. На бензин си работеше много добре.
Пробвай, пък дано съм ти помогнал.
