Става въпрос за комплекта STAG - 200
http://www.grautogas.com/index.php?lng=bg&mod=order&id=310
Мнение за конкретен газов инжекцион ?
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: Пет 05 ное 2010 16:29
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: казанлък
Re: Мнение за конкретен газов инжекцион ?
Здрасти колега,аз карам със същия,само,че слаган преди три години и при изпарителя който е марка Томасето скоро открих проблем.Не знам сега вече може би е отстранен,понеже ремонтния комплект мембрани които сложих са с отвори които липсваха при оригиналните.Иначе съм много доволен от модела на Газовия инжекцион.
Прочети тази тема:
Здравейте колеги,отдавна не съм писал във форума понеже не съм имал проблеми с газовата уредба,но скоро ми се случи нещо и реших да го споделя с колегите на които са монтирани изпарители от този модел,и така:
Скоро ми се наложи да пътувам до София през Пловдив по магистралата,никога не бях имал проблем до тогава с газ.инжекцион(колата ми е БОРА 1.6 АКЛ).След като стъпих на магистралата се постарах да се придържам към новите ограничения на скоростта(140) но след няколко километра и колата придърпа но продължи да върви и така през няколко километра ту върви ту придърпва и тогава забелязах,че при придърпването прехвърля на бензин после на газ и така си ги редува.Когато сваля скоростта на 120 всичко се оправя и си върви на газ без да прехвърля на бензин,стана ми интиресно на какво може да се дължи и започнах да експериментирам,карам със скорост до 120 няма проблем,вдигам 140 и след три,четири километра и започва да менка горивата,на връщане от София,преди Пловдив забелязах,че стрелката на бензиномера се е върнала с едно деление,реших да се отбия във Ведраре при газаджията които ми я поставя преди три години за преглед и какво се оказа:Този модел изпарители фабрично нямат отвор на гарнитурата срещу тръбите за вход и изход на антифриза и се разчита на един страничен процеп през който да цирколира антифриза,но при повишаване на оборотите гарнитурата точно там се издува като балон и почти затваря тези процепи при което изпарителя започва да се охлажда и прехвърля на бензин,след като вдигне градусите минава на газ и така.Оказа се,че на ремонтния комплект гарнитури този проблем е отстранен,след ремонта температурата на изпарителя не мърдаше под 85 градуса надолу,сега ми се струва,че и разхода ми понамаля при по-високите скорости на извънградско,което е логично.Изпарителят ми е ТОМАСЕТО поставян 2010 г.Това беше от мен,дано да помогна на някой колега с
Прочети тази тема:
Здравейте колеги,отдавна не съм писал във форума понеже не съм имал проблеми с газовата уредба,но скоро ми се случи нещо и реших да го споделя с колегите на които са монтирани изпарители от този модел,и така:
Скоро ми се наложи да пътувам до София през Пловдив по магистралата,никога не бях имал проблем до тогава с газ.инжекцион(колата ми е БОРА 1.6 АКЛ).След като стъпих на магистралата се постарах да се придържам към новите ограничения на скоростта(140) но след няколко километра и колата придърпа но продължи да върви и така през няколко километра ту върви ту придърпва и тогава забелязах,че при придърпването прехвърля на бензин после на газ и така си ги редува.Когато сваля скоростта на 120 всичко се оправя и си върви на газ без да прехвърля на бензин,стана ми интиресно на какво може да се дължи и започнах да експериментирам,карам със скорост до 120 няма проблем,вдигам 140 и след три,четири километра и започва да менка горивата,на връщане от София,преди Пловдив забелязах,че стрелката на бензиномера се е върнала с едно деление,реших да се отбия във Ведраре при газаджията които ми я поставя преди три години за преглед и какво се оказа:Този модел изпарители фабрично нямат отвор на гарнитурата срещу тръбите за вход и изход на антифриза и се разчита на един страничен процеп през който да цирколира антифриза,но при повишаване на оборотите гарнитурата точно там се издува като балон и почти затваря тези процепи при което изпарителя започва да се охлажда и прехвърля на бензин,след като вдигне градусите минава на газ и така.Оказа се,че на ремонтния комплект гарнитури този проблем е отстранен,след ремонта температурата на изпарителя не мърдаше под 85 градуса надолу,сега ми се струва,че и разхода ми понамаля при по-високите скорости на извънградско,което е логично.Изпарителят ми е ТОМАСЕТО поставян 2010 г.Това беше от мен,дано да помогна на някой колега с
- speed_kmg
- Мнения: 263
- Регистриран на: Вто 02 фев 2010 18:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Мнение за конкретен газов инжекцион ?
А дали става за по-новите автомобили след 2004 да кажем ?
Те не изискват ли тази новата система OBD мисля че се казваше ?
Те не изискват ли тази новата система OBD мисля че се казваше ?
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Мнение за конкретен газов инжекцион ?
Какво да спира инжекцион, който няма OBD2, да работи и на кола, която иначе поддържа OBD2? Той газовият инжекцион нали така или иначе трябва да си работи - поддържа ли колата OBD2 или каква марка й е музиката - какво му пука на него?
- speed_kmg
- Мнения: 263
- Регистриран на: Вто 02 фев 2010 18:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Мнение за конкретен газов инжекцион ?
Кола която изисква OBD и като и сложиш инжекцион бес OBD няма ли да прави грешки ?
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Мнение за конкретен газов инжекцион ?
Грешки ще прави ако какъв да е инжекцион не е монтиран/настроен правилно.
Ако всичко е монтирано/настроено както трябва - няма да записва грешки.
Ако всичко е монтирано/настроено както трябва - няма да записва грешки.
- speed_kmg
- Мнения: 263
- Регистриран на: Вто 02 фев 2010 18:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Мнение за конкретен газов инжекцион ?
А защо тогава всички натискат сега за тая новата система OBD ?
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Мнение за конкретен газов инжекцион ?
Поредният начин за увеличаване на печалбите от търговците, може би?
- eurogas
- Мнения: 438
- Регистриран на: Пон 05 апр 2010 10:42
- Автомобил: Jeep
- Двигател: 4.7 V8
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Мнение за конкретен газов инжекцион ?
Като изобретиха преди години въздушните възглавници също така натискаха да спасяват човешки животи, абсолютно същото е.
За какви печалби става дума, у нас производителите сложиха смешни надценки за ОБД системите, в порядъка на 20 лева, а разработката на това ОБД им струваше стотици хиляди левове, в грамотната част на света извън комунизма към който вече се числиме, ОБД-то струва 200 долара над цената на стандартна система за крайния клиент.
За какви печалби става дума, у нас производителите сложиха смешни надценки за ОБД системите, в порядъка на 20 лева, а разработката на това ОБД им струваше стотици хиляди левове, в грамотната част на света извън комунизма към който вече се числиме, ОБД-то струва 200 долара над цената на стандартна система за крайния клиент.

- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Мнение за конкретен газов инжекцион ?
Колега eurogas, моите уважения, ама аз пак ще попитам - а доказателства?
Защото ако почете човек, ще види, че разни там системи, използвани предимно в спортни приложения, заменящи изцяло бензиновият компютър на колата (например MegaSquirt и Haltech) след монтажа се настройват познайте как - с таблици. Ето защо на един газов инжекцион, който въпреки че се равнява на малка част от един такъв спортен ECU, не му трябва кой знае колко - понеже базата той така или иначе я има (бензиновите времена, инфо от датчици и таблица). И съответно, при правилно настроена таблица - всичко си върви, също така както вървят и колите с гореспоменатите спортни ECU.
Да, всеки си има глава на раменете и сам си преценява...
Да, въздушните възглавници са задължителни (за новопроизведени автомобили). Но газовите инжекциони с връзка през OBD2 - не са (за новомонтирани системи).
Та, колега eurogas - имате ли доказателства, че една OBD2 връзка на газовият инжекцион въобще с нещо помага (над една система без OBD2 връзка, само с коректно настроени таблици) ?
Защото мен ако питате - по-скоро улеснява настройчиците, които вместо да се задълбочат и да направят всичко както трябва до край - просто слагат една отметка в софтуера след началната конфигурация, и викат "Е те т'ва е!"...
П.П. За цените - по-добре всеки сам да провери колко точно са тези "20 лева"... А и за отдавна стандартната CAN шина за данни в автомобила - сигурно "сума ти пари са потрошили да я разработват" -
П.П.2 А, и за колегите, които се възполват от екстрата "връзка през OBD2" - тази връзка прави възможна неща, като тези в това видео. Приятно гледане!
Защото ако почете човек, ще види, че разни там системи, използвани предимно в спортни приложения, заменящи изцяло бензиновият компютър на колата (например MegaSquirt и Haltech) след монтажа се настройват познайте как - с таблици. Ето защо на един газов инжекцион, който въпреки че се равнява на малка част от един такъв спортен ECU, не му трябва кой знае колко - понеже базата той така или иначе я има (бензиновите времена, инфо от датчици и таблица). И съответно, при правилно настроена таблица - всичко си върви, също така както вървят и колите с гореспоменатите спортни ECU.
Да, всеки си има глава на раменете и сам си преценява...
Да, въздушните възглавници са задължителни (за новопроизведени автомобили). Но газовите инжекциони с връзка през OBD2 - не са (за новомонтирани системи).
Та, колега eurogas - имате ли доказателства, че една OBD2 връзка на газовият инжекцион въобще с нещо помага (над една система без OBD2 връзка, само с коректно настроени таблици) ?
Защото мен ако питате - по-скоро улеснява настройчиците, които вместо да се задълбочат и да направят всичко както трябва до край - просто слагат една отметка в софтуера след началната конфигурация, и викат "Е те т'ва е!"...
П.П. За цените - по-добре всеки сам да провери колко точно са тези "20 лева"... А и за отдавна стандартната CAN шина за данни в автомобила - сигурно "сума ти пари са потрошили да я разработват" -
цитат от wikipedia - CAN bus... Колко да са изхарчили?The protocol was officially released in 1986

П.П.2 А, и за колегите, които се възполват от екстрата "връзка през OBD2" - тази връзка прави възможна неща, като тези в това видео. Приятно гледане!
- speed_kmg
- Мнения: 263
- Регистриран на: Вто 02 фев 2010 18:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: СОФИЯ
Re: Мнение за конкретен газов инжекцион ?
Да разбирам че по-добре е да си сложа по-евтината уредба при добър майстор така ли :) ?
Re: Мнение за конкретен газов инжекцион ?
Пичове имам един въпрос някой знае ли дали това е истина ,че течната фаза газов инжекцион прави разхода 1 към 1 колкото на бензин толкова и на газ тука има един сайт мисля ,че е вносителски чудя се дали да си купувам и затова питам ето и линк на сайта от който разбрах за течната фаза дано има някой във форума с такова газово да каже доволен ли е.
- mrpetrov
- Мнения: 415
- Регистриран на: Чет 22 авг 2013 15:28
- Автомобил: 1997 Passat B5
- Двигател: 1.6 AHL
- Местоположение: ¯\_(ツ)_/¯
Re: Мнение за конкретен газов инжекцион ?
Ако написаното на сайта е вярно - и да е еднакъв разхода с този на газовите инжекциони с изпарители - пак е супер.
Понеже в тази система няма изпарител, а това за охлаждането на въздуха поради впръскването на газта течна си е така - то един вид за еднакъв разход - получаваш по-голяма мощност от мотора.
Ще ми е много интересно да чуя/прочета мнение от потребител на такава система, който ежедневно си кара колата...
Понеже в тази система няма изпарител, а това за охлаждането на въздуха поради впръскването на газта течна си е така - то един вид за еднакъв разход - получаваш по-голяма мощност от мотора.
Ще ми е много интересно да чуя/прочета мнение от потребител на такава система, който ежедневно си кара колата...
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Пон 25 авг 2008 21:33
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
Re: Мнение за конкретен газов инжекцион ?
Помпите им не издържали на нашата газ,а си биле цифра
- Robbin75
- Мнения: 18
- Регистриран на: Чет 06 дек 2012 6:30
- Автомобил: Passat b5 1.8 125 hp ADR
- Двигател: ADR 1998
- Местоположение: Radnevo
Re: Мнение за конкретен газов инжекцион ?
По въпроса за помпите на газовите с течна фаза - един познат си взе Ауди А3 с такава газова. Естествено с изгоряла помпа. Големи мъки да намери майстор, и като намери - онзи му каза такава цена че му се дорева(600 лева и без гаранция). И понеже сиромаха е жив дявол, моя човек реши да отвори бутилката и да види тази скъпа помпа не може ли да се ремонтира. Какво беше учудването му като я видя - ами тя беше досущ като бензиновата помпа на старата кола на жена му (Форд Ка) само че пластмасова. Последва експеримент с монтиране на бензинова помпа и вече 6 - 7 месеца кара така. Цената на бензиновата помпа на Форда е около 120 лв
Върни се в “Автогазови уредби”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта