The working car Passat Variant 1.6 EZ ---1.8 ABS Dark blue
- plamen000000
- Мнения: 985
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
- Двигател: ABS 1993-AAB 1996
- Местоположение: Сливница/Благоевград/София
The working car Passat Variant 1.6 EZ ---1.8 ABS Dark blue
А именно пасат б3-ка комби 1,6 EZ мотор 75к.с. карбуратор с АГУ тъмно син металик.
Накратко историята на колата: закупена 27.08.2001, първи собственик в България, 1 седмица след закупуването е монтирано агу-то. Имам пълна сервизна история на колата от както е в България, изминати към момента около 196 000 км в България, реално колата е на "видими" 800 000 - 1 000 000 км, закупена е по километраж на 109 000км, за тези 10-ина години не е отварян двигателя за ремонт не е пипан задния мост, сменил съм само лагер на главина задни накладки и жила на ръчна по задницата, по предния мост всичко е сменявано през годините без главини,носачи и полуоски, колата не е имала удари в България само 3 леки подпирания по светофари в София, поради което в момента е със сменена задна броня защото от гредата нищо не ставаше, има забележки по външния вид (боята)но все пак е работна кола.Като екстри има чупещ волан, централно заключване и ел.шибидах.Ето и някоя снимка:
Накратко историята на колата: закупена 27.08.2001, първи собственик в България, 1 седмица след закупуването е монтирано агу-то. Имам пълна сервизна история на колата от както е в България, изминати към момента около 196 000 км в България, реално колата е на "видими" 800 000 - 1 000 000 км, закупена е по километраж на 109 000км, за тези 10-ина години не е отварян двигателя за ремонт не е пипан задния мост, сменил съм само лагер на главина задни накладки и жила на ръчна по задницата, по предния мост всичко е сменявано през годините без главини,носачи и полуоски, колата не е имала удари в България само 3 леки подпирания по светофари в София, поради което в момента е със сменена задна броня защото от гредата нищо не ставаше, има забележки по външния вид (боята)но все пак е работна кола.Като екстри има чупещ волан, централно заключване и ел.шибидах.Ето и някоя снимка:
Последна промяна от plamen000000 на Вто 24 дек 2013 17:44, променено общо 1 път.
- plamen000000
- Мнения: 985
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
- Двигател: ABS 1993-AAB 1996
- Местоположение: Сливница/Благоевград/София
- plamen000000
- Мнения: 985
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
- Двигател: ABS 1993-AAB 1996
- Местоположение: Сливница/Благоевград/София
- plamen000000
- Мнения: 985
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
- Двигател: ABS 1993-AAB 1996
- Местоположение: Сливница/Благоевград/София
Re: The working car Passat Variant 1.6 EZ ---1.8 ABS Dark b
Имаме леко раздвижване и новости по темата. След като въпросното работно муле се яви стоящо препятствие на кобила и вида й беше следният:
При тази ситуация да тръгна да я съживявам и изкарвам оттам дето беше влязла със единия крак, при положение че Гаранционен фонд не покриват щети с животни (За какво ли въобще плащаме тая гражданска отговорност?), след дълги калкулации и сметки, колата беше тотално заличена от пътищата на Република България на 01.11.2013г.Жалкото в случая е, че колата беше в топ техническо състояние!
След преживения шок и ужас,и след огледите и оферти от специалисти тенекеджии, реших,че няма абсолютно никакъв смисъл от ремонт.Реши се,че ще се търси б3-ка комби, италиански внос и при това по-възможност Нов Внос.В България се нагледах на всевъзможни оферти, на абсолютните дараци, на цифри от порядъка на б4-ка в идеално състояние.
Седя си аз една ноемврийска вечер пред компютъра, ровя се в cars.bg и mobile.bg и без да искам попадам на един слънчак точно отговарящ на критериите ми, пресен пресен нововнесен, човека беше публикувал обявата нямаше и половин час преди това. На следващият ден се озовахме цялото семейство в любимият ми Пловдив на оглед на въпросният автомобил. Оказа се с леки забележки и с нужда от подмяна на дребни консумативи, който изброя по-долу в темата.Започнах огледа естествено като запален пасатаджия знам къде, какво и защо да гледам. След 2 часа детайлен оглед, навсякъде, по всяко време без от нищо да ми дреме, видех ли недостатък, нещо прикрито или неработещо си записвах на едно хвърчащо листче, което после щеше да ми послужи за смъкване на цената, между другото забележките ги отмятах на глас за да може продавача да разбере с кого си има работа.След огледа направо зададох въпроса: Колко максимално можеш да свалиш?, като преди това имах реална представа как са цените точно на кола със същите екстри, в Германия, Австрия, Холандия и Италия. Съответно цената не ми хареса и си взех довиждане с човека.Нямаше време за отчаяние запалих си колата и се прибрах, след което продължих с търсенето на кола направих няколко огледа на коли в Плевен, в София, в Дупница, от който честно казано бях разочарован.
Така пак се обадих на човека от Пловдив, говорихме по телефона и на 21.11.2013г бях пак там. Направих му още един бърз оглед и последен тест драйв, и тръгнахме за Садово, където беше седалището на фирмата, оправихме документите и отидохме в КАТ Пловдив,от където след половин час излязохме и бяхме пред Автокъщата за плащане на автомобила.Сложихме номерата, съответно малко бензинец и винетчица и газ за Сливница.
При тази ситуация да тръгна да я съживявам и изкарвам оттам дето беше влязла със единия крак, при положение че Гаранционен фонд не покриват щети с животни (За какво ли въобще плащаме тая гражданска отговорност?), след дълги калкулации и сметки, колата беше тотално заличена от пътищата на Република България на 01.11.2013г.Жалкото в случая е, че колата беше в топ техническо състояние!
След преживения шок и ужас,и след огледите и оферти от специалисти тенекеджии, реших,че няма абсолютно никакъв смисъл от ремонт.Реши се,че ще се търси б3-ка комби, италиански внос и при това по-възможност Нов Внос.В България се нагледах на всевъзможни оферти, на абсолютните дараци, на цифри от порядъка на б4-ка в идеално състояние.
Седя си аз една ноемврийска вечер пред компютъра, ровя се в cars.bg и mobile.bg и без да искам попадам на един слънчак точно отговарящ на критериите ми, пресен пресен нововнесен, човека беше публикувал обявата нямаше и половин час преди това. На следващият ден се озовахме цялото семейство в любимият ми Пловдив на оглед на въпросният автомобил. Оказа се с леки забележки и с нужда от подмяна на дребни консумативи, който изброя по-долу в темата.Започнах огледа естествено като запален пасатаджия знам къде, какво и защо да гледам. След 2 часа детайлен оглед, навсякъде, по всяко време без от нищо да ми дреме, видех ли недостатък, нещо прикрито или неработещо си записвах на едно хвърчащо листче, което после щеше да ми послужи за смъкване на цената, между другото забележките ги отмятах на глас за да може продавача да разбере с кого си има работа.След огледа направо зададох въпроса: Колко максимално можеш да свалиш?, като преди това имах реална представа как са цените точно на кола със същите екстри, в Германия, Австрия, Холандия и Италия. Съответно цената не ми хареса и си взех довиждане с човека.Нямаше време за отчаяние запалих си колата и се прибрах, след което продължих с търсенето на кола направих няколко огледа на коли в Плевен, в София, в Дупница, от който честно казано бях разочарован.
Така пак се обадих на човека от Пловдив, говорихме по телефона и на 21.11.2013г бях пак там. Направих му още един бърз оглед и последен тест драйв, и тръгнахме за Садово, където беше седалището на фирмата, оправихме документите и отидохме в КАТ Пловдив,от където след половин час излязохме и бяхме пред Автокъщата за плащане на автомобила.Сложихме номерата, съответно малко бензинец и винетчица и газ за Сливница.
- plamen000000
- Мнения: 985
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
- Двигател: ABS 1993-AAB 1996
- Местоположение: Сливница/Благоевград/София
Re: The working car Passat Variant 1.6 EZ ---1.8 ABS Dark b
Ето малко снимчици на моята Dark blue baby:
- plamen000000
- Мнения: 985
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
- Двигател: ABS 1993-AAB 1996
- Местоположение: Сливница/Благоевград/София
- plamen000000
- Мнения: 985
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
- Двигател: ABS 1993-AAB 1996
- Местоположение: Сливница/Благоевград/София
Re: The working car Passat Variant 1.6 EZ ---1.8 ABS Dark b
Заветните думи: "Със здраве да си я караш" вече с Бг регистрационните табели, чух в дъждовното утро на 03.12.2013г.Шефа на КАТ беше излязал по работа иначе номера, щеше да е по избор, но и 4-ри четни цифри ме устройват, все пак номера не кара колата.
- passatfen
- Мнения: 976
- Регистриран на: Чет 12 ное 2009 21:22
- Автомобил: Vw Golf Mk7
- Двигател: CLHA++
- Местоположение: Antwerpen
- Контакти:
Re: The working car Passat Variant 1.6 EZ ---1.8 ABS Dark b
Страхотна Арива честито и със здраве да си я караш
- plamen000000
- Мнения: 985
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
- Двигател: ABS 1993-AAB 1996
- Местоположение: Сливница/Благоевград/София
Re: The working car Passat Variant 1.6 EZ ---1.8 ABS Dark b
Пропуснах да кажа че дойде с комплект 5 лети джанти оригинални за арива, 7 лъча, забележките който колата има по външен вид са по боя, леко тръкнати дясна предна врата и преден десен калник, не напастнати добре предна броня и маската между фаровете, явно е имало някой и друг удар, като забележки по ходова част имаше за смяна десен вътрешен накрайник, тампони на макферсони, тампон на скоростите тоя масления, накладки, термостат, датчик за температурата на таблото,фланеца с датчиците на главата и клеморед на контактния ключ, обслужена е в Италия преди да мине технически преглед август 2013, пролетта предстой обслужване масла ролки ремъци, филтри, иначе всичко гореизброено е отстранено и отремонтирано. Колата е с оригинален климатик с новия фреон, халогени,чупещ волан, 4-ри ел. стъкла, хидравлика на волана, аларма, централно заключване, плюшен салон.Имаше и оригинална бета която естествено не работеше, та сложих от старото комби jvc-то.
Предстой смяна на 4-рите говорителя,заигравка с релета на фаровете,ревизиране на халогените, единият не свети, кече под капака, кора под двг-то, предницата е задигната с 5-7 см, същото трябва да се случи със задницата,имам за смяна прашници на задните амортесьори.Разбира се пролетта преглед на климатичната система, и евентуалното й допълване ако е нужно.От миналата седмица сме "Газирани" с АГУ ловато с ел.изпарител, тороидална бутилка на мястото на резервната гума. Липсват само отличителни клубни белези, но по-нататък.
Предстой смяна на 4-рите говорителя,заигравка с релета на фаровете,ревизиране на халогените, единият не свети, кече под капака, кора под двг-то, предницата е задигната с 5-7 см, същото трябва да се случи със задницата,имам за смяна прашници на задните амортесьори.Разбира се пролетта преглед на климатичната система, и евентуалното й допълване ако е нужно.От миналата седмица сме "Газирани" с АГУ ловато с ел.изпарител, тороидална бутилка на мястото на резервната гума. Липсват само отличителни клубни белези, но по-нататък.
- silas1
- Мнения: 48
- Регистриран на: Нед 22 апр 2012 16:13
- Автомобил: VW Golf 3
- Двигател: AEK
- Местоположение: София
Re: The working car Passat Variant 1.6 EZ ---1.8 ABS Dark b
Колега много висока бе, ти вместо да сложиш койлове и да я тръшнеш по корем с едни 16-ки ти я вдигаш ...
Ти си знаеш :) честито със здраве да си я караш.
Ти си знаеш :) честито със здраве да си я караш.
- Fearless
- Мнения: 518
- Регистриран на: Пет 22 юли 2011 21:22
- Автомобил: VW Golf
- Двигател: AZD
- Местоположение: София
Re: The working car Passat Variant 1.6 EZ ---1.8 ABS Dark b
silas1 написа:Колега много висока бе, ти вместо да сложиш койлове и да я тръшнеш по корем с едни 16-ки ти я вдигаш ...
Ти си знаеш :) честито със здраве да си я караш.
В заглавието даже си пише,че колата се ползва за работа
Поздравления,втория е с по-богат набор от екстри,да ти върши работа и да те слуша много
- ti6ogb
- Мнения: 379
- Регистриран на: Сря 21 апр 2010 20:54
- Автомобил: WV Passat Variant TDI 1.9
- Двигател: AVF - 2001
- Местоположение: Gabrovo
Re: The working car Passat Variant 1.6 EZ ---1.8 ABS Dark b
Честито,колега.Все едно виждам моята(от преди 8 години)когато в купувах.Арива,но за съжаление беше с пригаждан климатик.Всичко друго си го имаше(без музика).Продадох я,но единствената ръжда беше ъгъла на калника от шоф.страна(там където почва прага). Не си сгрешил.
- plamen000000
- Мнения: 985
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
- Двигател: ABS 1993-AAB 1996
- Местоположение: Сливница/Благоевград/София
Re: The working car Passat Variant 1.6 EZ ---1.8 ABS Dark b
Вече от 2-3 дни сме с ревизирани халогени и от 2-3 месеца с кече под предния капак.Предстой заигравката с релетата на фаровете, музиката, смяна накрайника на антената и напасване на ненапаснатите елементи.
- plamen000000
- Мнения: 985
- Регистриран на: Сря 13 фев 2008 19:22
- Автомобил: Passat B3 Arriva-Variant-Vw T4
- Двигател: ABS 1993-AAB 1996
- Местоположение: Сливница/Благоевград/София
Re: The working car Passat Variant 1.6 EZ ---1.8 ABS Dark b
Колеги набързо ми хрумна нещо и затова и питам тука в темата, възможна ли е конверсия 1,6 ЕЗ карб >>> 1,8 ААМ моноинж.
За основа се ползва голото ЕЗ без карба и делкото, и на него се сложи моноинжекция от 1,8 ААМ, делкото и ЕКУ-то и инсталацията на двигателя от 1,8, а за скоростната кутия от жило да се мине на помпи на съединителя.
За основа се ползва голото ЕЗ без карба и делкото, и на него се сложи моноинжекция от 1,8 ААМ, делкото и ЕКУ-то и инсталацията на двигателя от 1,8, а за скоростната кутия от жило да се мине на помпи на съединителя.
- vit_autosofia
- Мнения: 2542
- Регистриран на: Нед 20 фев 2005 8:13
- Автомобил: Мерцедес W210 2002г
- Двигател: 2700CDI
- Местоположение: Орланденбург
- Контакти:
Re: The working car Passat Variant 1.6 EZ ---1.8 ABS Dark b
Става
Последна промяна от IvanMan на Съб 02 авг 2014 20:04, променено общо 1 път.
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Причина: Не е необходимо да цитираш предишното мнение! Използвай бутон "Нов отговор"!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта