



Пасат Б5 1.9 tdi afn 110ph 97г влиза в авариен режим
- panov76
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 11 ное 2013 16:32
- Автомобил: passat b5 1.9 110 hp
- Двигател: AFN 1997
Пасат Б5 1.9 tdi afn 110ph 97г влиза в авариен режим

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б5 1.9 tdi afn 110ph 97г влиза в авариен режим
По това което казваш геометрията седи отворена постоянно . Сега дали е проблем в Н75 ,защото не стига вакума , дали е актуатора ,защото е спукан или геометрията защото е заяла в отворено положение незнам без да видя аз колата . Влиза в авариен режим когато я смачкаш от малките обороти защото дълго време не достига исканото налягане и влиза в авариен режим ,а постепенно набираш ли тогава идва вече моментва ,в който самата геометрия трябва да е около това положение ,в което е забила и бързо стига налягането си като я смачкаш на по високи обороти :) .Измери колко е вакума на Н75 на празен ход . Трябва да е около 6 - 6,5 :) ,ако е наред там смъкни актуатора и виж дали държи вакума и същевременно бутни геометрията на ръка да видиш как е.
- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б5 1.9 tdi afn 110ph 97г влиза в авариен режим
Колега актуатора можеш да го пробваш на място със голяма спринцовка и 20ина см. маркуче.
- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б5 1.9 tdi afn 110ph 97г влиза в авариен режим
Не е лошо да го демонтира за да усети на ръка движението на геометрията 

- Anonymous88
- Мнения: 316
- Регистриран на: Съб 31 мар 2012 2:35
- Автомобил: VW Vento - VW Golf IV- VW Golf IV
- Двигател: 1z 1996 - AJM 2000 116++ - ALH
- Местоположение: Враца
Re: Пасат Б5 1.9 tdi afn 110ph 97г влиза в авариен режим
Определено, но аз след като се заиграх с моята турбина и актуатор при раздвижване на ръка без да разкачвам актуатора(само със свален вакум) имах чувството,че задържа,но със спринцовката явно се вижда(стига да имаш възможност да гледаш) как се движи геометрията в 2-те си крайни положения без никакви затруднения
По добре послушай колегата ventotdi много по запознат е от мен

По добре послушай колегата ventotdi много по запознат е от мен

- ventotdi
- Мнения: 1474
- Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
- Автомобил: VW Golf 4
- Двигател: ALH 1998
- Местоположение: Русе
Re: Пасат Б5 1.9 tdi afn 110ph 97г влиза в авариен режим
само да се поправя леко исках да кажа 0,6 до 0,65 е вакума ... 

- samo_pechka
- Мнения: 8992
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Пасат Б5 1.9 tdi afn 110ph 97г влиза в авариен режим
Аз по друг начин проверявам дали има добър ход актуатора без разкачване, с едно маркуче към метър дълго , единия му край на разклонението за вакуума към мембраната на сервото , другия на самия клапан , Паля мотора и леко мушвам и вадя в актуатора маркучето и следя как се движи и хода колко е
не ти тр спринцовка за целта . После същото нещо но с маркучето идващо от Н75 - вадя слагам и пак следя как се движи , на работещ мотор .

- panov76
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 11 ное 2013 16:32
- Автомобил: passat b5 1.9 110 hp
- Двигател: AFN 1997
Re: Пасат Б5 1.9 tdi afn 110ph 97г влиза в авариен режим
Благодаря ви за мненията!Вчера смених няколко вакум маркуча от N75 до актуатора,от другия клапан до EGR-а,пробвах ръчно надигнах лосчето на актуатора без да го разкачам-вдигам и само се връща,направих няколко теста с колата-трета,четвърта до над 4000 об.НЕ ЗАБИ!Ще я следя да видя дали пак ще забива като излеза на дълъг път!
-
- Мнения: 520
- Регистриран на: Пет 20 авг 2010 11:31
- Автомобил: Passat
- Двигател: AFN
- Местоположение: Пловдив
Re: Пасат Б5 1.9 tdi afn 110ph 97г влиза в авариен режим
Колега ventotdi не претендирам да съм запознат повече от Вас, но вакума на помпата при АФН не би ли трябвало изразен в барове да е 0.9 бара или 900 милибара. Не уточнявате стойностите които пишете в какво са израсени. В паскали (Pa) милиметри живачен стълб (mmHg) -torr или барометрични единици. Ако са в барометрични единици то би трябвало да е 900 милибара до колкото съм чел навсякъде.
Поздрави
Поздрави
- panov76
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 11 ное 2013 16:32
- Автомобил: passat b5 1.9 110 hp
- Двигател: AFN 1997
Re: Пасат Б5 1.9 tdi afn 110ph 97г влиза в авариен режим
Пак заби!Забелязах,като подавам плавно газ чувам свиренето на турбината и малко преди 3000 об. задържам газта шума свиренето намаля или изчезва и после като продължа вече да подавам газ този проблем с забиването го няма ускорява много бързо и върви много добре!!!Когато подавам по рязко газта около 2500-3000 об. тогава забива,не всеки път!Дали геометрията задържа! 

Re: Пасат Б5 1.9 tdi afn 110ph 97г влиза в авариен режим
Моят проблем беше абсолютно същият и се реши след почистване на турбинатаСъщо си махнах и ЕГР-клапана,но едва ли той оказва влияние.
-
- Мнения: 25
- Регистриран на: Пет 18 яну 2013 0:30
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Ловеч
Re: Пасат Б5 1.9 tdi afn 110ph 97г влиза в авариен режим
panov76 написа:Пак заби!Забелязах,като подавам плавно газ чувам свиренето на турбината и малко преди 3000 об. задържам газта шума свиренето намаля или изчезва и после като продължа вече да подавам газ този проблем с забиването го няма ускорява много бързо и върви много добре!!!Когато подавам по рязко газта около 2500-3000 об. тогава забива,не всеки път!Дали геометрията задържа!
Мисля,че от там идва проблемът.
- panov76
- Мнения: 5
- Регистриран на: Пон 11 ное 2013 16:32
- Автомобил: passat b5 1.9 110 hp
- Двигател: AFN 1997
Re: Пасат Б5 1.9 tdi afn 110ph 97г влиза в авариен режим
Пак забива,ще трябва да се ходи на майстор! Някой да ми препоръча майстор за почистване на турбината в Ямбол,Харманли,Хасково,Елхово,Раднево! Благодаря ви предварително!
Re: Пасат Б5 1.9 tdi afn 110ph 97г влиза в авариен режим
Здравейте колеги,
извинявам се предварително, че ползвам темата на колегата, но има подобен проблем.
Колата е Б5 1.9 TDI AFN. Когато ми я докараха колата беше самолет. Дърпаше здраво без проблем. На няколко пъти след това (за няколко секунди може би) колата не отлепваше. С подаването на повечко газ се отпушваше и все едно е нямала никакви проблеми. След известно време колата спря тотално да върви. Няма никаква мощност все едно е запушена. Смених горивния и въздушния филтър,но нямаше разлика. На следващия ден колата пак вървеше добре но нямаше тази тяга на 1700 оборота. След това пак заби. Може с дни да не върви и обратното. Прави си каквото си иска. Преди няколко дни я закарах на диагностика и ми казаха, че проблема е в дебитомера(MAF), да го сменя ( за сумата от 300 лв) и това е. Аз не съм убеден, че проблема е изцяло от него, тъй като откача буксата почти промяна във вървежа няма. Въпроса ми е възможно ли е колата да остава в авариен режим толкова дълго време? Пробвах като забие да изгася и пак да пусна двигателя, но не става. Прегледах вакуумите, мисля, че са добре, но ще ги сменя с нови за да съм сигурен. Актуатора се движи с подаването на газ. Остава почистване на геометрия или смяна на N75 клапана. Четох във форума, че когато клапана се прецака започва да тегли след 2000 оборота. Моля за съвет. Благодаря!
извинявам се предварително, че ползвам темата на колегата, но има подобен проблем.
Колата е Б5 1.9 TDI AFN. Когато ми я докараха колата беше самолет. Дърпаше здраво без проблем. На няколко пъти след това (за няколко секунди може би) колата не отлепваше. С подаването на повечко газ се отпушваше и все едно е нямала никакви проблеми. След известно време колата спря тотално да върви. Няма никаква мощност все едно е запушена. Смених горивния и въздушния филтър,но нямаше разлика. На следващия ден колата пак вървеше добре но нямаше тази тяга на 1700 оборота. След това пак заби. Може с дни да не върви и обратното. Прави си каквото си иска. Преди няколко дни я закарах на диагностика и ми казаха, че проблема е в дебитомера(MAF), да го сменя ( за сумата от 300 лв) и това е. Аз не съм убеден, че проблема е изцяло от него, тъй като откача буксата почти промяна във вървежа няма. Въпроса ми е възможно ли е колата да остава в авариен режим толкова дълго време? Пробвах като забие да изгася и пак да пусна двигателя, но не става. Прегледах вакуумите, мисля, че са добре, но ще ги сменя с нови за да съм сигурен. Актуатора се движи с подаването на газ. Остава почистване на геометрия или смяна на N75 клапана. Четох във форума, че когато клапана се прецака започва да тегли след 2000 оборота. Моля за съвет. Благодаря!
- petar.gaidarov
- Мнения: 1
- Регистриран на: Чет 26 яну 2017 23:13
- Автомобил:
- Двигател:
Re: Пасат Б5 1.9 tdi afn 110ph 97г влиза в авариен режим
Здравейте имам пасат б5 1.9 110 коня и искам да ви попитам,защо и откакво може да забива точно на 120 до 120 колата дарпа много добре но щом стигне до 120 и забива все едно карам кола без турбо трябва да я загася и отново да я запаля и всичко се оправя но щом стигне пак до 120 и пак забива казахами да сменя дибитумера който за цетната от 240 лв ако някой може да ми каже от какво е ще сам много благодарен
Върни се в “Дизелови агрегати”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: PzKpfW и 48 госта