колата е 12.1988год. 1.8 пълна инжекция (ПФ мотор?!?) с газова уредба...
имах газ-бензинов проблем та я водих на елкон и стенд и уж я опрайха там еку-то чистиха нам кво си прайха иииии...
на връщане от сервиза ми светна лампата за маслото и се включи някакъв адски гаден зумер... колата изгасна (не знам дали от това е изгаснала?!??) както и да е.. прибрах се в нас, днес сутринта на студен двигател проверих маслото - на максимума си е, преди 1-2000км съм сменил маслото със маслен, бензинов и въздушен филтър...
днеска колата е в ел. сервиз да ми видят таблото дали е оттам...
но ако не е от таблото къде може да е проблема???
проблем с маслото някакъв...хелп
- DEFLEPPARD
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 17 дек 2005 13:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
- GERIO
- Мнения: 26
- Регистриран на: Сря 20 сеп 2006 17:13
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Велико Търново
Здравей приятелю. За този проблем имаше доста голяма тема във Форума в която доста изчерпателно бяха обсъдени причините. Но все пак моят съвет е потърси помощ в добър сервиз защото това е сериозно. В смисъл, че е еднакво възможно да е истински или лъжлив сигнал за проблем. Чвсто при VW се случва да възникне проблем с маслената помпа и своевременната и смяна спестява доста пари. На старо е около 40, 50 лв. Най - лесно е в някой сервиз да се провери налягането на маслото при датчика на главата и ако не е добро да се търси причината, а ако всичко е наред оправи си таблото. Моето мнение е, че по - добре е тази система (за предварителна сигнализация) да се поддържа работеща, а не да се шунтира с цел да не те дразни. Успех!
- DEFLEPPARD
- Мнения: 4
- Регистриран на: Съб 17 дек 2005 13:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Варна
благодаря на всички за отговорите
колата излезе от ел. сервиза и се оказа че няма проблем в таблото, проблема със зумера се появил "най-вероятно" защото буксата на датчика дето е на главата е била леко изкарана - откак наместихме буксата не се е включвал (а съм минал към 10-20км след това и то на сравнително високи обороти - нямам оборотомер ама 80км/ч на 2 скорост би трябвало да е над 5000рпм
и... не се е включвал което ме кара да съм оптимистично настроен
)
все пак следващата работна седмица ще потърся сервиз където да ми измерят налягането на маслото.. за всеки случай
П.С. имам едно малко проблемче с електрическия шибидах на колата... когато отворя люка до край (независимо коя от двете позиции) после не иска да се затваря - та се налага да отвивам болтовете да свалям кората от тавана и да навивам 1-2 оборота с отвертката, та чак тогава започва пак да работи....
това нормално ли е за пасатите или има нещо "счупено" ?

колата излезе от ел. сервиза и се оказа че няма проблем в таблото, проблема със зумера се появил "най-вероятно" защото буксата на датчика дето е на главата е била леко изкарана - откак наместихме буксата не се е включвал (а съм минал към 10-20км след това и то на сравнително високи обороти - нямам оборотомер ама 80км/ч на 2 скорост би трябвало да е над 5000рпм


все пак следващата работна седмица ще потърся сервиз където да ми измерят налягането на маслото.. за всеки случай

П.С. имам едно малко проблемче с електрическия шибидах на колата... когато отворя люка до край (независимо коя от двете позиции) после не иска да се затваря - та се налага да отвивам болтовете да свалям кората от тавана и да навивам 1-2 оборота с отвертката, та чак тогава започва пак да работи....
това нормално ли е за пасатите или има нещо "счупено" ?
-
- Мнения: 1282
- Регистриран на: Чет 20 юли 2006 14:32
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Това с шибидаха май е "нормално" за старите коли.
И моя е така, но функцията "открехване нагоре" все още работи.
Не го отваряй повече, особено назад защото има вариант да остане отворен, да се скъсат жила в механизъма, да изгори двигателчето или да се счупи нещо. Може и да задере в покрива и да се издраска при излизане.
Проблема е че механизъма е прекалено прецизно направен - дори малко износване и промяна в положенията на детайлите води до такива ефекти.
Може в твоя случай някаква донастройка или смазване да помогне, ако не - решението е да не го ползваш за да не се счупи нещо, и когато има време да се свали и да се поправи. Но е играчка, сваля се цялата облицовка на тавана първо, а после трябва да се мисли за възстановяване на износените части (по метода направи си сам).
Аз все не мога да намеря време за моя, вече 2 години.

Не го отваряй повече, особено назад защото има вариант да остане отворен, да се скъсат жила в механизъма, да изгори двигателчето или да се счупи нещо. Може и да задере в покрива и да се издраска при излизане.
Проблема е че механизъма е прекалено прецизно направен - дори малко износване и промяна в положенията на детайлите води до такива ефекти.
Може в твоя случай някаква донастройка или смазване да помогне, ако не - решението е да не го ползваш за да не се счупи нещо, и когато има време да се свали и да се поправи. Но е играчка, сваля се цялата облицовка на тавана първо, а после трябва да се мисли за възстановяване на износените части (по метода направи си сам).
Аз все не мога да намеря време за моя, вече 2 години.

-
- Мнения: 44
- Регистриран на: Чет 15 юни 2006 11:21
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Асеновград
шиби
И аз съм със същия проблем вече четири години , но вече му свикнах къде са крайните положения и просто не го отварям докрай .
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 48 госта