Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режим на ECU

Жици и кабели, релета и моторчета, OBD, OBD II, VAG Com и други
Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режим на ECU

Мнениеот Prodriver » Съб 01 мар 2014 0:05


Колеги, колко трябва да е инжекторното време на мотор АЕЕ монтиран на Поло 6N 1996? :rolleyes
Също така искам и да питам как се влиза с VagCom в сервизен режим за да може да се направи центовка от делкото за де не пипа ECU-то центровката автоматично?

Последна промяна от Prodriver на Чет 06 мар 2014 23:24, променено общо 3 пъти.




Потребителски аватар
lent
Мнения: 481
Регистриран на: Пон 28 юни 2010 9:30
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Стара Загора

Re: Инжекторно време AEE

Мнениеот lent » Съб 01 мар 2014 0:08


Зависи...


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: Инжекторно време AEE

Мнениеот Prodriver » Съб 01 мар 2014 0:37


Знам, че е от - до, но колко милисекунди трябва да е горе - долу нормалното инжекторно време? От какво зависи?


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU

Мнениеот Bai Sando » Съб 01 мар 2014 8:29


От това дали е топъл мотора.Дали работи на празен ход,дали ламбдата му работи коректно,дали не е влезнал по някакъв начин в авариен режим :wink


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU

Мнениеот Prodriver » Съб 01 мар 2014 9:18


На празен ход ме интересува времето и на загрял в работна температура мотор.Ламбдата си чертае както трябва синусуидата с малки изключения от време на време.


Потребителски аватар
Bai Sando
Мнения: 8116
Регистриран на: Чет 27 мар 2008 22:28
Автомобил: Audi A 3
Двигател: 2000 TDI 2006г
Местоположение: Пазарджик

Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU

Мнениеот Bai Sando » Съб 01 мар 2014 9:42


За съжаление не си спомням на моето АЕЕ колко беше,но е можело да има разлика с твоето,понеже при теб празния ход е на 800 оборота а при мен беше на 650 :rolleyes


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19696
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU

Мнениеот radotom » Съб 01 мар 2014 22:47


Prodriver написа:Ламбдата си чертае както трябва синусуидата с малки изключения от време на време.

Значи отдавна ти е време за нова!
Сигнала на ламбда-сондата не е синус!!!
Сигнала трябва да е правоъгълен сигнал, като фронтовете на нарастване и спадане на импулса практически не трябва да ги виждаш.
Почне ли да мяса на синусода - отдавна е влезнала в графата "ленива Ламбда-сонда"


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19293
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU

Мнениеот stefan4o » Съб 01 мар 2014 22:55


Може ли с картинки, че одеве се мъчихме с едно ГИ. Сигналът от нея изглеждаше като заострени шипове. :rolleyes
Нещо такова:
Изображение


Потребителски аватар
radotom
Модератор
Модератор
Мнения: 19696
Регистриран на: Пет 10 мар 2006 19:42
Автомобил: Passat B6
Двигател: CBBB
Местоположение: Пловдив

Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU

Мнениеот radotom » Съб 01 мар 2014 23:15


Още като писах - търсех някаква по-читава снимка, ама само на тази ми се вижда нещо:
IMG012.jpg

Съжалявам - с телефон, в движение - толкова си мога :redface
И имай предвид, че това е моята, на неясно колко над 400 000км и на (тогава) 21г.
Т.е. - не е перфектна!
Малко повече - с колегата сме се пробвали в преводите от руски тук :icon_lol
http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=17&t=113723&hilit=%D0%9B%D0%B0%D0%BC%D0%B1%D0%B4%D0%B0
Ама не помня пишеше ли за фронтовете на сигнала или го четох другаде :rolleyes
По спомени - допустимо е предния фронт (от 0 в 1) да е до 1% от периода на сигнала, а задния (от 1 в 0) - 4%


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU

Мнениеот Prodriver » Нед 02 мар 2014 13:58


При мен графиката е като тази която е показал stefan4o обаче върховете не са толкова остри.Това от показания на газовата електроника. С VagCom като се закача мисля че стигаше до 0.72 като като миним,като минимум трябва пак да погледна че не помня.Инжекторното време ми е в порядъка на 3,5 - 4 мс,което ни се строри височко.Обаче според VagCom-a трябва да е в гарниците между 2,56 мc и 5,12 мс.Демек съм в норма, но по- близо до горната граница.

Последна промяна от Prodriver на Нед 02 мар 2014 14:02, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19293
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU

Мнениеот stefan4o » Нед 02 мар 2014 14:01


Снощи на колегата с 1.4 инжекция, времето му на бензин се въртеше около 5мС на загряла кола. Така че твоето смятам, че е нормално. Неговата сонда работи изрядно според инфото, което имам. :th_up


Потребителски аватар
Prodriver
Мнения: 646
Регистриран на: Пон 23 май 2005 1:01
Автомобил: VW Polo VW 1300
Двигател: AEE 1996 AB 1971
Местоположение: София
Контакти:

Re: Инжекторно време AEE и влизане в сервизен режин на ECU

Мнениеот Prodriver » Нед 02 мар 2014 14:08


Ясно, значи трябва да е наред инж време. Сега остава да засичам разход на газ.Мерси на всички за отговорите :th_up



Върни се в “Автоелектроника и автодиагностика”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта