
Първото,което разбрах е че реле №192 е за чистачки със сензор за дъжд;№337-без сензор.Релетата(не само за чистачките)се намират зад пластмасите над педала за съединителя(малко в посока към вратата)и във височина-по средата на седалката.Какво и в каква последователност се демонтира за да се стигне до тях-инфо не открих.Наложи се да импровизирам и започнах с пластмасата в ляво под волана-грешка.Първо се демонтира вратичката на бушониерата и после рамката около вратичката.След което се демонтира пластмасата в ляво под волана(има издатини влизащи в рамката на бушониерата).Зад последната обаче има още 2 вертикални пластмаси.После смело ги разтваряте(долната в посока надолу,горната-нагоре)и някой с малка ръчичка бръква м/у тях.Опипвайки хващате най-голямото реле(то е за чистачките)и смело го издърпвате в посока към седалката.Забележете положението на краката му при демонтажа(на обратно релето няма да влезе).Демонтажа на релето вероятно много по-лесно може да стане ако махнете бушониерата и бръкнете от там,но не е пробвано.За съжаление снимките по описаното до тук не мога да кача(имало лимит за размера).
Ето и как изглежда самото реле
На последната снимка обърнете внимание на релето долу в дясно-то управлява пускането и спирането на чистачките.Дефекта е че нагарят пъпките му или тотално изчезват,въпреки че го дават с max ток 60А.
А сега уточнението-
а)ако са дефектирали левите пъпки(тия към бобината)-чистачките изобщо не тръгват или правят един цикъл и край;
б)ако са дефектирали десните пъпки(тия от външната страна)-чистачките тръгват със запалването на двигателя и маааааат

На оригиналното реле пише U27 AEO 00046000.Такова обаче не намерих откъде да купя.След дълго ровене в нета случайно попаднах на инфо,че въпросното реле е взаимозаменяемо с реле FRA12.А такова намерих лесно,ето и снимка:
ето и линк откъде може да си го купите/поръчате:
http://www.proton-bg.com/Article_Detail.aspx?Article_ID=8172
http://tpetrov.com/search.php?prod=%D0%A0%D0%B5%D0%BB%D0%B5+12V%2F40A+FRA12
А може да се намери и във всеки голям магазин за електронни части.
Някъде в нета гледах видео или снимки как един упорит немец зачиства контактите на релето.За да го направите-махнете пружината м/у корпуса на релето и подвижната му страна.После подвижната страна(на която е заварена подвижната контактна пластина)чрез завъртане се изважда от корпуса на релето.

Ако сте си намерили вече ново реле и ще го сменяте ви е необходим поялник и пистолет за сгъстен въздух(показан по-горе на снимка)и разбира се много търпение.Нагрявате с поялника едно краче и веднага като се стопи припоя-духвате с пистолета за да се отстрани стопения калай.Така почиствате всички крачета на запоеното(повреденото)реле и вече може да го извадите от платката.!Действайте внимателно с поялника-платката не трябва да се прегрява.Другият вариант-платката в ръчичка и в сервиз за телевизори или компютри.Аз направих така.Помолих да го махнат-срещу заплащане.И там го направиха по описания по-горе начин(казаха и ,че с вакумен поялник не става).После новото реле си запоих сам.Новото реле FRA12 е с малко по-широки крачета и не влиза в отворите на платката-пила;10мин стъргане и ОК.
!следва продължение