Виж при 1.8 с вал от 2Е имало файда.


, а защото видях една или две теми, в които колегите на АЕК слагат 2Е вал, и казват че има разлика.


stefan4o написа:Той датчикът го има, но ти с твоята електроника ли смяташ да караш колата?

Bai Sando написа:Да приемем,че двата датчика се разбират и тръгне искрата коректно.Можеш да запушиш дюзите,щом ще я караш с обикн.газ.
Но дросела ? и празния ход?С дросела от КР-а как ще се разберат с компютъра на АЕК-то
(колега лека по лека започваш да ме разубеждаваш с толкова въпросителни
)MiTe написа:За ТПС-а и дросела ще се направи някоя и друга магария и мисля че ще го накарам да сработи,но с тези делка направо ме хвърляш в тъч дето се казва.Трябва колегата petroffbg да даде по компетентно мнение защото явно го е правил и мисля че ще издаде тайната как става
и делко от сутиен ВХ(от самара със лека преработка и от фият типо май ставаше),но се връщаш 20 години назад във времето.Втори вариянт,махаш щатната електроника и монтираш мегакур(или някоя маркова),който можеш да сработиш със стандартният четец на коляновият вал,или със делко или със едис,може да го натруфиш със дросели и други глезотии.
защото тая работа с делкото и запалването лека по лека започва да ме отказва от идеята за 1.6 16в 
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 59 госта