TDI 1.9 AHF нагар в променливата геометрия

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
shmaker
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 18 апр 2010 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: samokov

TDI 1.9 AHF нагар в променливата геометрия

Мнениеот shmaker » Сря 12 мар 2014 3:54


Здравейте, как ви се струва тази снимка - това е тръбата от ЕГР-а към колекторните тръби мисля, поправете ме ако греша. Доста ли е нагара, и това ли може да е причината да забива муцуна след ~150 km/h.
Изображение
Благодаря за изказаните мнения.




phantom_
Мнения: 2205
Регистриран на: Нед 25 сеп 2011 11:53
Автомобил: VW passat+BMW X3+Honda St1300
Двигател: avf+m47
Местоположение: shabla

Re: Нагар в променливата геометрия на TDI 1.9 AHF

Мнениеот phantom_ » Сря 12 мар 2014 7:29


Дaли точно зaрaди товa зaбивa и спирa дa върви нямa кaк дa е сигурно, но със сигурност ще е по-добре aко ги изчистиш :th_up Достa мизерия е събрaлa :mhihi


Потребителски аватар
Vag_activator
Мнения: 941
Регистриран на: Пет 27 юли 2012 17:00
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Ruse

Re: Нагар в променливата геометрия на TDI 1.9 AHF

Мнениеот Vag_activator » Сря 12 мар 2014 10:16


И в турбото ще има,като гледам така ЕГР-а...


shmaker
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 18 апр 2010 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: samokov

Re: Нагар в променливата геометрия на TDI 1.9 AHF

Мнениеот shmaker » Сря 12 мар 2014 13:04


В тази връзка бихте ли ми препоръчали свестен майстор в столицата, където могат да ми изчистят дорбе геометрията на турбото ?


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: TDI 1.9 AHF нагар в променливата геометрия

Мнениеот ventotdi » Сря 12 мар 2014 19:50


С тоя нагар със сигурност ти падат стойностите на дебитомера и спира да върви на високите. Почисти първо смукателя и ще усетиш разлика със сигурност . Не смъквай турбо без да си правил диагностика да не плащаш пари за чистене напразно . Ако няма кой да ти направи диагностика промърдай лоста на геометрията както актуатора е закачен . Ако не усетиш запиране няма проблем , ако усетиш разкачи актуатора ,че да не излезе от него .


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: TDI 1.9 AHF нагар в променливата геометрия

Мнениеот okti_1 » Сря 12 мар 2014 21:08


Аз направа ти се чудя как си вдигнал тази скорост.Тази кола поне за мен хич невърви даже и в ниските,а да неговорим за високите.
Проблема ти е от там.Иска сваляне и много хубава почистване следствие от което колата няма да можеш да си е познаеш :th_up


shmaker
Мнения: 12
Регистриран на: Нед 18 апр 2010 20:37
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: samokov

Re: TDI 1.9 AHF нагар в променливата геометрия

Мнениеот shmaker » Сря 12 мар 2014 21:56


Лостчето на актуатора го раздвижвах веднъж, защото вдигаше до 120. Правих и диагностика след това - имаше пренадуване на турбината. За високите колегата е прав - не върви както трябва. В ниските си набира доста рязко, нормално според мен.

За лостчето на актуатора ли говориш колега, дали има запиране ?



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 78 госта