Колеги гледам 101 теми и разбрах че редът е 1-3-4-2 ,но цъкнах на Autodatata и там пише
3-------------1
2-------------4
като на снимката ли трябва да ги свържа?
http://www.gamena666.snimka.bg/automobiles/avto.729424.32593863
Lupo 2000г. AUA - Проблем с редът на запалителните кабели!
- anonimko
- Мнения: 1236
- Регистриран на: Вто 10 апр 2007 13:17
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе
Виж дължината на кабелите 1 цилиндър e откъм ангренажа и вървят 1,2,3,4.
- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе
Колеги дайте мнение като на снимката ли става свързването на кабелите? На бобината има букви abcd, както и на всеки кабел abcd. На снимката обаче не отиват кабел а към извод а, кабел b към извод b и тн. ....... Как е правилно да се вържат? Аз ги връзвам по буквеното обозначение, но колата работи като трактор, явно този начин не е правилният. Моля за севет. 

- xalerrelax
- Мнения: 3060
- Регистриран на: Чет 25 сеп 2008 10:54
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Бургас
Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе
На бобината има означение а,б,ц,д.
По същия начин и на кабелите.Свързваш кабел а с мястото на бобината , където е означено а.
Така и четирите.
От там нататък...ако не по друго ,се води по дължината.Като монтираш кабелите в каналите(на пластмасата , която е над капака на главата) няма как да сгрешиш.
По същия начин и на кабелите.Свързваш кабел а с мястото на бобината , където е означено а.
Така и четирите.
От там нататък...ако не по друго ,се води по дължината.Като монтираш кабелите в каналите(на пластмасата , която е над капака на главата) няма как да сгрешиш.
- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе
В момента съм ги наредил по този начин колега. Колата работи като трактор, тресе се целия мотор. Бобина нова, кабели ок, обаче тресе яко целия мотор, прекъсва и гасне, а преди свалянето на кабели/бобина го нямаше тоя проблем. Затова питам дали е така връзването, защото ме съмнява нещо....
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе
Аз съм ги вързал 1,2,3,4 от ангренажа (от ляво на дясно) a-1, b-2,c-3,d-4.
Стана ми интересно, да не би да не е правилно?
На първи цилиндър отговаря а, на втори б и т.н. Броят се 1,2,3,4 от ангренажния ремък, като застанеш пред двигателя, от ляво на дясно.
Пробвай така?
На бобината има букви a,b,c,d.
Стана ми интересно, да не би да не е правилно?
На първи цилиндър отговаря а, на втори б и т.н. Броят се 1,2,3,4 от ангренажния ремък, като застанеш пред двигателя, от ляво на дясно.
Пробвай така?
На бобината има букви a,b,c,d.
- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе
Точно така съм ги навързал колега. На снимката показана от колегата горе обаче не са така...... Ще пробвам и свързването от снимката и ще пиша как е положението.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе
Бре, а сега де!
При теб да не е по различно, а навсякъде ми казват, че цилиндрите се броят, 1,2,3,4 от ангренажната верига, на дясно.
Пиши колега непременно!
http://www.autopower.bg/%D0%B1%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B0-beru-vw-polo-3-facelift-6n2-1.4-16v-0040402003-g20329c35-i9670826.html
Тука е показано, кой цилиндър къде се връзва на бобината, обаче, как се броят цилиндрите? Мисля, че на картинката на колегата от първият пост е сбъркано нещо.
При теб да не е по различно, а навсякъде ми казват, че цилиндрите се броят, 1,2,3,4 от ангренажната верига, на дясно.

Пиши колега непременно!
http://www.autopower.bg/%D0%B1%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BD%D0%B0-beru-vw-polo-3-facelift-6n2-1.4-16v-0040402003-g20329c35-i9670826.html
Тука е показано, кой цилиндър къде се връзва на бобината, обаче, как се броят цилиндрите? Мисля, че на картинката на колегата от първият пост е сбъркано нещо.
- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе
Реденето на кабелите към бобината си е abcd-abcd. Проблемът ми не е от там явно бобина нова, кабели нови, свещи нови на ниски обороти тресе. Дайте идеи от какво може да е над 1500 оборота си е добре, обаче надолу е друсане яко.
- stefan4o
- Мнения: 19315
- Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
- Автомобил: VW Jetta
- Двигател: PN 1990+KR 1987
- Местоположение: Стара Загора
- Контакти:
Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе
А кое наложи смяната на изброените неща? Профилактика или друго?
Върни старите кабели и бобина на местата им и опитай с тях.
Цилиндрите се броят отляво-надясно 1-2-3-4 при напречно разположените мотори.
Някое вакуумче да не си извадил без да искаш като си ги сменявал?
Върни старите кабели и бобина на местата им и опитай с тях.
Цилиндрите се броят отляво-надясно 1-2-3-4 при напречно разположените мотори.
Някое вакуумче да не си извадил без да искаш като си ги сменявал?
- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе
Бобината беше пробила и губеше цилиндър, кабелите си бяха оригиналните от завода на 100 000 вече време си им беше и на тях и така..... Някой колега с диагностика ако може да даде едно рамо да го закачим малкия бръмбар (за лупо 1,4 ahw мотор става въпрос). Съмнява ме дросела, защото на моменти работи по-спокойно, на моменти клати мотора, форсира се добре в обороти си е ок, обаче до 1500-2000 и най-вече празния ход е ужас.
- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе
Проблема е ясен. Заминал(и) клапан(и) на 4ти цилиндър. Следва познатата операция тиквата долу, смяна на скапаните клапани, пасване, гумички, челен шлайф и тн. Тези винтилови 1,4ки са отврат направо, до този извод стигам, клапаните са като игли тънки, конструкцията е странна имат пулове и ролки вместо повдигачи, валове в капака на клапаните и.......... и.......
Гад неземна. На всичко отгоре и в моторчето е един як нагар навсякъде завещан от милите италиянци и така.... 


- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе
Такаа да си кажа мъката пак аз....... Малкият звяр ми скъса нервите, сега не иска да държи празен ход. Като е студена работи що годе добре, позагрее ли почва да мени обороти и даже да гасне. Кашона има ГИ, на газ гасне, при пускане на консуматори не се променят нещата, гасне когато си поиска на газ, на бензин рядко гасне, но си мени обороти стабилно. Качвахме я на vag com, грешки няма........ С газовата също са наред нещата........... С една дума мога да кажа, че по- скапан мотор от 1,4 16v на VW не бях срещал, при положение, че колата е на малко км- 100 000 реални, положението е отчайващо. Ако някой даде акъл какво може да прави тия мизерий ще съм благодарен.
И колеги, за нищо на света не си взимайте 1,4 16V, само ядове ви чакат! Коли на по една бала км карам и съм карал такъв мотор на съчка скапан не бях срещал, а и от мнения и опит на познати, както и от темите във форума също отзивите са лоши.

И колеги, за нищо на света не си взимайте 1,4 16V, само ядове ви чакат! Коли на по една бала км карам и съм карал такъв мотор на съчка скапан не бях срещал, а и от мнения и опит на познати, както и от темите във форума също отзивите са лоши.


- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе
Колега, то на тия мотори, гасненето и мененето на оборотите според мен им е заложено фабрично
Почне ли да гасне, не виждам, кой ще ти помогне.
Ти нали и прави скоро основен ремонт? И почна да гасне тогава? Да не би нещо да не са нагласили нещата?
Щом мени обороти гледай за въздух?

Почне ли да гасне, не виждам, кой ще ти помогне.

Ти нали и прави скоро основен ремонт? И почна да гасне тогава? Да не би нещо да не са нагласили нещата?
Щом мени обороти гледай за въздух?

- dbanchev
- Мнения: 358
- Регистриран на: Чет 28 юни 2007 10:01
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
Re: VW Lupo 2000г. AUA Проблем с редът на запалителните кабе
Ами няма въздух паразитен от никъде, вакууми, гарнитури на колектори всичко е проверено/сменено. Пръсках със спрей да видя все пак дали не дърпа въздух от някъде- няма, диагностика грешки 0. Има ли вероятност дросела да прави мизерий и да не го засича като грешка ваг кома? Тоя дросел стъпковия му мотор е някакъв ужас като чаркалаци вътре.....
. Накрая ще взема да му набия една рапидка на зеъбното колелце на стъпковия мотор да го закрепя на малко под 1000 оборота и ще се приключи с мененето и гасненето.




Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта