Качествен boost meter

Теми свързани с всякакви перформанс модификации и промени по двигател, ходовата част и купе
Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Качествен boost meter

Мнениеот BS » Нед 27 апр 2014 16:33


Колега, TiL сверката(проверката) е правя с това, че съм си с оригиналния чип и съответно налягането на турбото ми е стандартно 0,6bar. пик, и 0,5bar. hold. Мисля, че си отчита правилно ;)




Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Качествен boost meter

Мнениеот paco » Нед 27 апр 2014 22:07


BS написа:Колега, TiL сверката(проверката) е правя с това, че съм си с оригиналния чип и съответно налягането на турбото ми е стандартно 0,6bar. пик, и 0,5bar. hold. Мисля, че си отчита правилно ;)


Да ти имам "сверката" :bowdown Ако закачиш един обикновен манометър 2бар-а с клас на точност поне единица в паралел, съм съгласен да прилича на достоверно сравнение, но това дето сподели е меко казано несериозно.


Потребителски аватар
mupk0
Мнения: 3822
Регистриран на: Вто 03 фев 2009 11:35
Автомобил: Mercedes Benz S202
Двигател: C200 Kompressor
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Качествен boost meter

Мнениеот mupk0 » Нед 27 апр 2014 23:09


ейтва VDO дето е на Депо ,ако имате кола с жълтеникаво осветление е трепач...за тея пари особенно.А и да не говорим,че никой реално няма нужда от такъв уред в колата си :D


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Качествен boost meter

Мнениеот paco » Нед 27 апр 2014 23:38


TiL написа:...


Аз лично не ползвам аналогови уреди, но от тези на "тунинг-партс" с линк по-горе съм слагал на приятели. Без да правя каквато и да е реклама, но за мен баланс м/у качество/точност е прилична. Сверявал съм два от тях на калибратор и това което излезе е , че са линейни в диапазона -0,4 до 1,1бара (грешката е в рамките на +/-0,05бара), което е много добре за такъв клас. От 1,2 до 1,6 грешката беше -0,1бара а от 1,7 до 2 грешката е -0,16 бара. Единствен недостатък е трепкането на стрелката, но това се преодолява като се постави рестриктор в маркуча преди уреда. Отвора му трябва да е около 0,2мм и дължина не по-малко от 7-8мм. Това стабилизира стрелката а между другото, всички VDO уреди си го имат това запоено директно на входа. Топлата вода е открита, аз само я ползвам.


Потребителски аватар
BS
Мнения: 605
Регистриран на: Пон 05 май 2008 16:46
Автомобил: A6
Двигател: BAU
Местоположение: Бургас
Контакти:

Re: Качествен boost meter

Мнениеот BS » Пон 28 апр 2014 7:34


paco ако имах и аз под ръка някакви калибриращи уреди, щях да си е направя както трябва сверката(проверката). Поради причината, че ги нямам дадох за пример горния ми пост. Но лично за мене тези уреди като цена/качество си заслужават :)


Потребителски аватар
paco
Мнения: 1817
Регистриран на: Сря 09 юни 2004 15:56
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: София
Контакти:

Re: Качествен boost meter

Мнениеот paco » Пон 28 апр 2014 9:51


BS написа:...


Да, заслужават си и аз това казвам. За сверка не ти трябва калибратор а приличен манометър та дори и манометър са помпане на гуми ти върши работа.



Върни се в “Силов тунинг”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 38 госта