Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.bg
- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Най прецакани сме всички 90 и 75 ци от миналогодишния клас комар, какво наложи промяна в класовете от 2013, тъпо е цяла година да си правиш колата с желание, за да премериш сили със същите мотори и накрая в класа да пуснат гти , това обезмисля труда на много хора !
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Абсолютно никакъв проблем няма. Имаш си време, всички други участници също имат времена. След края на сесията, времената на всички автомобили, които са участвали ще бъдат публикувани. Ще направим всичко възможно всичко да се случи възможно най-бързо и онлайн. Така всеки ще може да си сравни неговия резултат, с който иска друг и да си ги "премери". 

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Няма много логика в класовете, NG на ауди ще кара срещу 7А , Vr6 и тръц с невидим чип :D
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
lubecku написа:Няма много логика в класовете, NG на ауди ще кара срещу 7А , Vr6 и тръц с невидим чип :D
Дай предложение за "по-логично" разпределение на бензиновите мотори в 3 групи

- Чудомир
- Мнения: 2856
- Регистриран на: Вто 18 юли 2006 0:37
- Автомобил: Passat 5.5 + Caravelle T4
- Двигател: 03 V6 AMX + 97 VR6 AES
- Местоположение: Нейде из Швабско или под тепетата
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Някой може ли да разясни кратичко какво се има предвид зад този пасаж от заявката за участие?
Че съм уведомен за това, че пистата не е част от Националната пътна мрежа със всички последствия произтичащи от това.
- Pichaga
- Антиспамър №1
- Мнения: 16339
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:57
- Автомобил: Opel Zafira B
- Двигател: Z19DT
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Чудомир написа:Някой може ли да разясни кратичко какво се има предвид зад този пасаж от заявката за участие?Че съм уведомен за това, че пистата не е част от Националната пътна мрежа със всички последствия произтичащи от това.
най-кратко-не важат правилата в ЗДвП
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Повечето застрахователни компании също така биха отказали изплащането на щети, които са настъпили на писта. Всеки може да си погледне общите условия и да прочете какво пише там.
- Gladiatora_G60
- Мнения: 291
- Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:25
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Bankya
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Така..реших и аз да изкажа мнение! Повечето от нас искаме да докажеме най-вече на себеси до къде сме стигнали с правенето на автомобилите ни,за това използваме това мероприятие,защото все още не сме дорасли за бфас! Миналата година карах с АБФ-а в клас до 150 коня,станах първи и колкото и да е смешно,се радвам и се гордея! Нямам против тая година да карам с коли по 200 коня атмосферни,но е малко не спревадливо защото едно 1.8 Турбо само с чип,панелка и генерация върви с идея повече от подготвен АБФ! А определено чипа няма как да се разгадае! За това е хубаво да има някъв клас за турбо коли до 150 коня и над! Но ви разбирам и вас организаторите! За това ще си карам най-вече за кеф,мисля да карам и в други дисциплини живот и здраве!
Имам и няколко въппроса:
1. Тази година,няма да е като миналата..излизаме коли само от един клас така ли?
2. И това вече се разбираме кой срещу кой ще кара?
3. Няма да се гледа кой бие,а се гледат времената?
Успех на всички,най вече на организаторите!
Имам и няколко въппроса:
1. Тази година,няма да е като миналата..излизаме коли само от един клас така ли?
2. И това вече се разбираме кой срещу кой ще кара?
3. Няма да се гледа кой бие,а се гледат времената?
Успех на всички,най вече на организаторите!

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Миналогодишните класове бяха много по логични ! В Б1 сега тези 128 коня са единственно заради 20в асматиците, и после веднага 129 пл срещу 7а 5так с 20 клапана и 170 коня , е къде е техническата логика , реално защо не запазихме миналогодишните класове ?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Ето едно предложение - нека всеки, който се смята за достатъчно компетентен, и след като вземе предвид всички двигатели във ВАГ, да даде предложение за класовете. Ще ги обсъдим и ако има основание може и да ги променим. А най-добре ще бъде предложения да дават хора, които мислят да идват на пистата да карат.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Gladiatora_G60 написа:1. Тази година,няма да е като миналата..излизаме коли само от един клас така ли?
2. И това вече се разбираме кой срещу кой ще кара?
3. Няма да се гледа кой бие,а се гледат времената?
При свободното каране и при драга, автомобилите ще излизат по класове. Така вече в самия клас на драг можете да се разбирате кой срещу кого ще кара. В крайна сметка всичко ще зависи от времената.
- Gladiatora_G60
- Мнения: 291
- Регистриран на: Съб 31 окт 2009 19:25
- Автомобил: VW Golf MK3
- Двигател: ABF
- Местоположение: Bankya
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Kaкто зависеше от времената и миналата година? Мерси за отговора и Ви желая успех! 

- lubecku
- Мнения: 393
- Регистриран на: Нед 22 мар 2009 19:04
- Автомобил: mk3
- Двигател: ABF
- Местоположение: sofiq bulgaria
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Миналогодишните класове бяха измислени по-добре, като просто клас дизел не бе отделен и така пак си бяха 4 класа. Аз чистосърдечно от интерес питам какво наложи промяната ?
- dobrin
- Чингис хан
- Мнения: 30039
- Регистриран на: Пет 03 юни 2005 20:05
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Миналата година класовете бяха пет. А промените се налагат поради наличието на допълнителна гама двигатели, които се монтират в Ауди.
- Vlad777
- King of the Road
- Мнения: 20258
- Регистриран на: Вто 08 юни 2004 16:34
- Автомобил: Passat B8 BiTDI 4m CUAA
- Двигател: MK2 RP+PG+PB Jetta Coupe+T-Roc
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Х-ти Национален VW събор, VAG събор и 10 години vwclub.b
Промяната се наложи, защото миналата година имахме 5 класа, които най-общо бяха:
1. до 98 (до 80 турбо)
2. до 115 (до 90 турбо)
3. до 128 (до 101 турбо)
4. до 150 (до 116 турбо)
5. и всички останали
При наличието на Ауди обаче класовете коренно се променят. Там има гомямо количество автомобили, които са над 150-200-250-300-340-+++ к.с.
Следователно щом сме раздробили от 98 до 150 в 4 класа, значи ни трябват още поне 7-8 класа, за да покрием всичко от 150 до 340 к.с. толкова подробно, както първите 4. И вече да има един клас над 350 к.с. и повече...
Как си представяте да се управлява едно такова събитие с 12 класа? Вие какво предпочитате - да карате или да чакате административни проверки и технически прегледи до безкрай?
Затова преценихме по най-лесния начин да ги разделим автомобилите - 60:40 бензин към дизел - такова е и разпределението в тази анкета: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=59&t=415959
Съответно 3 класа за бензин и 2 класа за дизел, тъй като при дизелите доста неща се постигат и са невидими без да се разглобява или да се качи на дино колата - и двете нямаме възможност да ги правим на пистата. Искаме да караме, а не да се увъртим в това кой за кой клас е.
Ако и вие искате да карате - заповядайте. Ако искате да получавате медали - пак казвам - ще има за всеки, който си поръча.
1. до 98 (до 80 турбо)
2. до 115 (до 90 турбо)
3. до 128 (до 101 турбо)
4. до 150 (до 116 турбо)
5. и всички останали
При наличието на Ауди обаче класовете коренно се променят. Там има гомямо количество автомобили, които са над 150-200-250-300-340-+++ к.с.
Следователно щом сме раздробили от 98 до 150 в 4 класа, значи ни трябват още поне 7-8 класа, за да покрием всичко от 150 до 340 к.с. толкова подробно, както първите 4. И вече да има един клас над 350 к.с. и повече...
Как си представяте да се управлява едно такова събитие с 12 класа? Вие какво предпочитате - да карате или да чакате административни проверки и технически прегледи до безкрай?
Затова преценихме по най-лесния начин да ги разделим автомобилите - 60:40 бензин към дизел - такова е и разпределението в тази анкета: http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic.php?f=59&t=415959
Съответно 3 класа за бензин и 2 класа за дизел, тъй като при дизелите доста неща се постигат и са невидими без да се разглобява или да се качи на дино колата - и двете нямаме възможност да ги правим на пистата. Искаме да караме, а не да се увъртим в това кой за кой клас е.
Ако и вие искате да карате - заповядайте. Ако искате да получавате медали - пак казвам - ще има за всеки, който си поръча.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта