
както казах и по интериора бяха променени някои неща а именно ... оригинално радио VW Gamma 1, такова с каквото колата е излязла от завода. С 4 изхода за колоните (за разлика от Бетата), радио, касета и ... май това беше

другото което направих беше да махна Spuknapf-a и да върна оригиналния волан на колата. Пасна перфектно според мен, ето интериора в пълния му блясък с новото радио, волан, топката на скоростния лост и стелките ...


Днес си поиграх малко и със височината на окачването. Свалих я колкото може ... по-надолу без да опира и без да подгъвам калниците (скоро може и това да направя) няма как


и за последно, както пожелахте, една снимка на звяра
след сменени масло, свещи, кабели и тампони на макферсоните. Скоро ще го приведа и него в по-приличен вид. 

Моторния кош го подхващам като се върна лятото ... имам доста неща да правя и тук ще ми излезе доста солено. Иначе съм замислил смяна на ролки, ремъци, гарнитури, маркучи, монтиране на новите датчици, боя и на някой елементи и измиване и мисля, че ще стане супер :)











... идеята е нещо такова като напасване ... 






