АФН изолиране на картерни газове

Печките са на мода. Дори и дизела да е по-скъп феновете му са много...
Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

АФН изолиране на картерни газове

Мнениеот smash22 » Пон 16 юни 2014 18:16


Здравейте, някой колега може ли да ми обясни как се изолират картерните газове на АФН , ако може със снимки ще ви бъда много благодарен :drunk




Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Изолиране на картерни газове

Мнениеот drago_tr » Пон 16 юни 2014 18:31


Издърпваш тънкия маркуч които е на дебелия маркуч преди турбото, и го удължаваш така че да слезе отдолу някъде под мотора. Дупката която остава на дебелия маркуч затапваш, идеално става с тапа от пещерска гроздова и стягаш с една скоба и си готов.
Снимки утре мога да ти кача....ама ако ти не е ясно пиши ми на лични да ти дам телефон да ти обясня


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Изолиране на картерни газове

Мнениеот smash22 » Пон 16 юни 2014 19:29


Да стана ми ясно , ако метнеш и една снимка ще бъде супер и ако може да кажеш ефекта какъв е , аз чух ,че била малко по-динамична :beer


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Изолиране на картерни газове

Мнениеот drago_tr » Пон 16 юни 2014 19:48


По динамична да, но ще го усетиш чак тогава когато се поизчистят всмукателните колектори ако сега са ти позатлачени. Положително е че ще мотора ще диша чист атмосверен въждух и той няма да се меша със изпаренията идващи от картера и правят страшна гняс която полепва по тръбите и намалява диаметъра им. Тук във Форума съм чел че така като са изолирани картерните газове и колата загрявала зимата по бавно....ми да ти кажа аз не съм усетил нищо такова.
Едновременно с това запуши и EGR-а и избуши катализатора. Тогава повечко газчица и забравяш за чистене на геометрията.
Аз няколко години вече карам така и нямам проблеми така че действай :th_up


Потребителски аватар
smash22
Мнения: 345
Регистриран на: Пет 01 яну 2010 16:01
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Перник

Re: Изолиране на картерни газове

Мнениеот smash22 » Пон 16 юни 2014 20:05


Ами махнах катализатора , изчистих колектора и затапих ЕГР-а , общо взето ми остана само това да изолирам :beer


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Изолиране на картерни газове

Мнениеот okti_1 » Пон 16 юни 2014 20:07


С каква цел го правиш това с картерните газове ?


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Изолиране на картерни газове

Мнениеот drago_tr » Пон 16 юни 2014 20:13


Щом си направил всичко това няма да почувстваш нищо. Просто ще си предпазиш мотора от по нататъшно замърсяване на смукателните тръби които са пряко отговорни за динамиката
Нали съм написал по горе. Да не вкарва маслените изпарения във всмукателните тръби

Последна промяна от drago_tr на Пон 16 юни 2014 20:17, променено общо 1 път.


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Изолиране на картерни газове

Мнениеот okti_1 » Пон 16 юни 2014 20:16


За да не ти цапа ли ?


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Изолиране на картерни газове

Мнениеот drago_tr » Пон 16 юни 2014 20:17


да


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Изолиране на картерни газове

Мнениеот okti_1 » Пон 16 юни 2014 20:30


Само помислете или прочетете за мазането на турбината и чак тогава правете такива лекомислени упражнения.


Потребителски аватар
dispatch
Мнения: 615
Регистриран на: Сря 21 май 2008 20:33
Автомобил: Passat В6 HighLine 2010
Двигател: CBBB DSG6 02Е
Местоположение: Павликени

Re: Изолиране на картерни газове

Мнениеот dispatch » Пон 16 юни 2014 20:38


То така като чета излиза, че тия "измислени" инженери във VAG-Group, са разработили и внедрили една камара недомислици в нашите автомобили.........


Потребителски аватар
stefan4o
Мнения: 19326
Регистриран на: Съб 16 юни 2007 6:07
Автомобил: VW Jetta
Двигател: PN 1990+KR 1987
Местоположение: Стара Загора
Контакти:

Re: Изолиране на картерни газове

Мнениеот stefan4o » Пон 16 юни 2014 20:46


Да не говорим, че като изведеш маркуча познай от три пъти кой диша тези изпарения. Със сигурност не е моторът ти. Тези газове са канцерогенни (причиняват ракови заболявания) и не е яко човек да си прави ташак с тези работи само за да не му се цапа колекторът...


Потребителски аватар
ventotdi
Мнения: 1474
Регистриран на: Пон 29 ное 2010 18:03
Автомобил: VW Golf 4
Двигател: ALH 1998
Местоположение: Русе

Re: Изолиране на картерни газове

Мнениеот ventotdi » Пон 16 юни 2014 20:47


Картерната вентилация е вкарана във всмукателния тракт ,защото маслените пари са отровни ,а не да маже турбото . Ще ти повярвам ,че са за мазане на турбината ,ако си развиеш маслената магистрала на турбото и караш така малко повече от 1 километър без да счупиш турбото :) . Извеждането навън на картерната вентилация допринася изгорелите газове постъпващи от ЕГР клапана да не се омазняват и полепват по смукателя и портовете на главата също така се вдигат и единиците на дебитомера със средно от 40 до 60 . минуси незнам да има за мотора и турбото .


Потребителски аватар
okti_1
Мнения: 891
Регистриран на: Вто 04 сеп 2012 21:08
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Асеновград

Re: Изолиране на картерни газове

Мнениеот okti_1 » Пон 16 юни 2014 21:09


Това което съм написал по горе,не съм го измислил аз и не го споря.Сподели го човек който се занимава конкретно с турбини и т.н. по колите.Така че не ми се спори.Просто прочетете.Има цяла тема за картерните газове и по точно как се прави и какво се слага преди да влезнат в тръбата за въздух.


Потребителски аватар
drago_tr
Мнения: 2529
Регистриран на: Сря 09 мар 2005 13:28
Автомобил: Passat B5 Audi A4B6
Двигател: AFN AVB
Местоположение: Пловдив, Враца

Re: Изолиране на картерни газове

Мнениеот drago_tr » Пон 16 юни 2014 23:24


Че той колегата е махнал катализатора и е запушил вече EGR-а, което означава че отдавна е хвърлил екологията в кофата за боклук.
А колегата okti е чел ама не е разбрал :th_up



Върни се в “Дизелови агрегати”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: invisiblewin и 45 госта