golf mk2 dumped (червената кочинка)

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
GTI1.8
Мнения: 760
Регистриран на: Съб 13 мар 2010 23:44
Автомобил: Golf mk2 GTI
Двигател: PB 1990
Местоположение: Банкя

Re: golf mk2 dumped (червената кочинка)

Мнениеот GTI1.8 » Чет 10 юли 2014 14:16


Момчето си прави колата по негов вкус до колкото съм запознат.И я прави с цел да изглежда добре и според джоба му,защо му е 2.0 16V.Като е с този двигател в момента какво по различно има ?

И също така не мога да разбера какво му е на ножа,и аз мразя широките брони,ама не съм седнал на никой да правя забележки и да му давам напразен акъл.И честно казано широките брони изобщо не отиват на old school визията на МК2. :th_up




Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: golf mk2 dumped (червената кочинка)

Мнениеот jocha » Чет 10 юли 2014 14:24


Всеки си има вкусове, аз изобщо не харесвам широките брони поради ред причини, а относно мотора да попитам къде отива картера спрямо предния мост,1.3-то е идеалния мотор, когато искаш да си влачиш моста по земята или да я караш доволно ниско без да ти пука на шапката понеже картера е много над моста и дори и да удряш,удряш моста картера е невъзможно да го удариш, докато при 1.8,2.0 там вече е друго и си супер ограничен от към сваляне във височината :th_up


Потребителски аватар
butsefal
Мнения: 814
Регистриран на: Вто 05 май 2009 19:20
Автомобил: Golf 2 syncro passat B5 4motion
Двигател: RP AFN
Местоположение: Велико Търново
Контакти:

Re: golf mk2 dumped (червената кочинка)

Мнениеот butsefal » Чет 10 юли 2014 23:18


не съм чел всички коментари, прочетох само последния - тва за картера звучи малко несериозно...
всеки който е решил да си сваля колата си я сваля независимо от картера - пригаждат се какви ли не предпазители за картерери а и освен това има на пазара и издръжливи картери - пък и можеш да си направиш посилен. това че си си доволен от мотпора е съвсем друг съпрос - мотора ти е малолитражка и за кубиците и конете си дава много добър разход - което е по удачен аргумент. иначе и аз предпочитам тясната броня - сам си виждал моя гоуф въпреки че в момента ич не е за гледане...
пс: колкото и да ме убеждаваш съм сигурен че доста често ти минават помисли за по-голям мотор...


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: golf mk2 dumped (червената кочинка)

Мнениеот jocha » Пет 11 юли 2014 1:17


Това, което ми минава през главата и което си търся е разпределителен вал от 3F, за по голям мотор ако изобщо може да се нарече по-голям съм мислил 1.8 90, но беше за около 3,4 дни и се разубедих след поредното ми ходене до София, след като над 110км/ч вече почвам да се питам кое ще се счупи 1-во по окачването.И като си удариш чертата накрая градско повече от 80км/ч не вдигам и то по хубавите 3-лентови булеварди, колата гори 8/100 в Пловдив и 8.5/100 в София газ.Извън града,където максималната скорост ми е 110 ми дава 6.8,7/100 при 140 ако има толкова равен път да ги вдигна и да ги поддържам ми давам 7.5/100.И като се замислиш това, че ще сложиш нещо по-голямо единствено ще ми допринесе,че ще ми гори повече, а ще карам пак със същата скорост заради прекрасните ни пътища, но ще си създам излишни главоболия като почна да се занимавам да преправям картери или пък да търся сухи картери, да сковавам скидплейт да пази и сума други преработки.Изрично не съм подхващал въпрос за друг мотор в темата поради тези 3 фактора картер,съответно и разправиите по swap-a и разход спрямо скорост която ще се развива.Ако живеехме в Германия да кажеш, че си заслужава,защото има къде да се засилиш и къде да си караш мъжката и да ти прави кеф да настъпваш, но в България аз на пръстите на 1-та ми ръка броя участъците на които можеш спокойно да се засилиш и да караш над 140 без да си мислиш ама ей там в оная сянка може да има дупка до коляното където като паднеш и да си останеш вътре.Аз съм на принципа, че по-добре по-бавно, но да си пазя колата от колкото да давам газ на поразия (и тука ще кажете ами ще даваш газ където може - ами като ще е само тук там предпочитам да си раздавам газ на 1.3-то :) )


Потребителски аватар
toshara
Мнения: 1470
Регистриран на: Сря 17 юни 2009 13:21
Автомобил: MK2 Golf
Двигател: GTI PB 1990
Местоположение: Провадия

Re: golf mk2 dumped (червената кочинка)

Мнениеот toshara » Пет 11 юли 2014 6:05


За картера не съм съгласен особено-и на наклонените назад мотори е доволно високо-на предната ми двойка съм удрял мост и носачи,картер никога.
За съотношението двигател+окачване-пътища съм съгласен,макар че от време на време ти се понастъпва на някоя нова отсечка.В моя случай разхода ми с теб се различава с не повече от 1-1.5л/100км при дадените от теб скорости,за настъпване вече говорим за цифри над 10л.
Широки брони и аз не харесвах,но си взех кола с такива и не бих ги сменил-но и на старата с тесни не бих и сложил широки - по-добре ми изглежда с тесни.
И обратното - не бих сменил широките с тесни :mhihi
Абе въпрос на вкус


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: golf mk2 dumped (червената кочинка)

Мнениеот jocha » Вто 15 юли 2014 1:06


Две разновидности на Fitment :mhihi
Прикачени файлове
10439053_832215570136397_2049781431942550153_n.jpg
10368405_832214910136463_3594738230004134296_n.jpg


Потребителски аватар
T.C.T.
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ

Re: golf mk2 dumped (червената кочинка)

Мнениеот T.C.T. » Вто 15 юли 2014 10:11


Това,ако е без 5 прасета на задната седалка и 2 торби цимент в багажника - важи. :th_up


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: golf mk2 dumped (червената кочинка)

Мнениеот jocha » Вто 15 юли 2014 11:07


Даже с почти празна газова :mhihi взел съм шимстаг шайби и след като ги подложа на задните главини да наглася кембъра може да се пусне до долу,че сега е на предпоследната степен :th_up
Прикачени файлове
10402436_832215603469727_400655523665961654_n.jpg
10559779_832215610136393_2518418582282931818_n.jpg


Потребителски аватар
T.C.T.
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ

Re: golf mk2 dumped (червената кочинка)

Мнениеот T.C.T. » Вто 15 юли 2014 16:17


Отзад добре,а отпред дали е от снимките,но ми се вижда,че иска фланци. :yahoo_09


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: golf mk2 dumped (червената кочинка)

Мнениеот jocha » Вто 15 юли 2014 18:00


Отпред беше с 35мм но стъпката идваше по-широка от задната и колата тръгваше през задница ето снимка вижда се ясно :th_up

Изображение

С 20мм идваше пък тясна и тръгваше през предница...сега е с 25мм и е перфектно, а илюзията идва от това че съм отворил предницата на 1.56 градуса за да успея да побера 35мм където бяха, като я направя тия дни на 0.9-1.02 както е по стандарт ще застане идеално :th_up


Потребителски аватар
T.C.T.
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ

Re: golf mk2 dumped (червената кочинка)

Мнениеот T.C.T. » Сря 16 юли 2014 13:14


Аз имах проблем при обратната комбинация/по-широка задна стъпка/в завои или смяна на платно рязко.
На Мк2 заводски стъпката отпред е малко по-широка и до 20 мм няма проблем с ЕТ-то.
Вземи си направи първо camber-а отзад,после си сметни хубаво ЕТ на джантите
спрямо широчината,а не само по означението на офсета,
накрая смятай фланците. :th_up


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: golf mk2 dumped (червената кочинка)

Мнениеот jocha » Пет 18 юли 2014 0:22


Ами да са живи и здрави нестандартните цветове :mhihi

Изображение


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: golf mk2 dumped (червената кочинка)

Мнениеот jocha » Пет 18 юли 2014 17:36


И крайният резултат цветът е spring green или смес между зелен и жълт електрик мат + сдобих се с черно-червена hella стопчета :th_up

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Потребителски аватар
T.C.T.
Мнения: 1235
Регистриран на: Пет 31 авг 2007 22:33
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: СофиЯ

Re: golf mk2 dumped (червената кочинка)

Мнениеот T.C.T. » Пет 18 юли 2014 20:21


На мене ми прилича на смес от п*кня и кл*с,ама щом ти харесва... :Mr Green Fun
За стоповете :th_up,но панела отзад под тях,броните,мигача...забележки,
кога мислиш да ги оправиш или в кривото му е чара? :mhihi
А тия "ваденки" по задното стъкло... :stumm :thumb_down


Потребителски аватар
jocha
Мнения: 367
Регистриран на: Пет 01 юни 2012 17:59
Автомобил: VW Golf 2
Двигател: 1.3NZ 1990
Местоположение: Пловдив

Re: golf mk2 dumped (червената кочинка)

Мнениеот jocha » Пет 18 юли 2014 21:50


Смес от каквото се изказа накара да ми надуят главата до преди 10 минути молиха ми се само ръце не ми целуваха да ги продам за 900лв джантите,но както казах това ще са джантите за тази кола, а относно панела не знам къде видя криво, единствените забележки по тенекията на колата са на преден капак има точка от град и на люка, навсякъде другаде е по-изпъната от струна, а относно броните някой ден слънчев като ми придреме може и да ги оправя до тогава единствено ще си изпъна предната греда и без това е пълно с хейтъри ако взема, че я изпипам колата и ще трябва валериани да раздавам :beer



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта