Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да какви
- vaiper 1
- Неграмотен
- Мнения: 1244
- Регистриран на: Нед 03 апр 2011 12:45
- Автомобил: Pasat
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако д
Моя позната кара такова няма проблеми,но само на бензин се кара и маслото се сменя
Харчи малко и върви добре за в града е супер 
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако д
Моя звяр е вече на 233000 км (най-малко) и на 16 години, карам го вече 30000 км за 2 години. Проблеми с мотора нямам абсолютно никакви.
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако д
Слабото място на този мотор са тънките маслени магистрали, в които ако е много студено масло 10/40 замръзва и се прецаква двг., ако не е чакано достатъчно да подгрее. Слабо място е и маслената помпа, която ако я подменяте на около 80-90 х. км няма да имате ядове. Лошото е че не знаете как е издевателствал предния собственик в/у машината. Ако искате непременно този двг., който за размерите си не е никак икономичен обаче, е добре да направите смяна на помпата и да стискате палци, че предното е било всичко ОК. Аз на моята й сложих помпа от 1.3 мотор и след около година тя продуха затлачванията по магистралите. Сега вс. е на 6 - има поне 200 000 хляб в тоя мотор.
- miitaka
- Мнения: 91
- Регистриран на: Сря 11 яну 2012 9:04
- Автомобил: POLO 1.0 i
- Двигател: AER 1998
- Местоположение: София
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако д
След 30 000 км. изминати с 1.0, мога да кажа, че мотора се държи перфектно и е много икономичен ! 

- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако д
miitaka написа:След 30 000 км. изминати с 1.0, мога да кажа, че мотора се държи перфектно и е много икономичен !
За твоя мотор значи може да се каже че не е 1.0, а 1/10 000. Вече и моят е такъв, но след много ядове.
-
Tomasmz
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 07 юли 2014 19:53
- Автомобил: VW POLO 6n2
- Двигател: ALD 17.04.2000
- Местоположение: Мездра
Re: имат ли проблеми поло 1000 кубика с мотора и какви ако д
какви болежки си имал с твоя мъник колега че и аз купих един такъв и сега ми свети лампата на маслото сменях помпа,лагери,масла,датчик и небива като загрее лампата за маслото мига и зумера започва да писка моето POLO е 1.0MPI по документи пише че мотора е ALD 999k.c.
Последна промяна от radotom на Вто 08 юли 2014 20:56, променено общо 1 път.
Причина: Какъв беше смисъла от цитата?
Причина: Какъв беше смисъла от цитата?
- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13565
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да ка
Tomasmz - свети защото няма налягане= мазане. Затлачени магистрали.
-
Tomasmz
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 07 юли 2014 19:53
- Автомобил: VW POLO 6n2
- Двигател: ALD 17.04.2000
- Местоположение: Мездра
Re: Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да ка
Хубаво затлачени ама на студено маслото е по дебело само на загрят мотор 90-94 градуса започва да прави номера да светка и алармира зумера тези маслени магистрали немога ли да ги надуя някак с компресор или нещо подобно без да разглобявам двигателя и ако вала е проблемен как мога да го установя.Днес ще сваля цедката която видимо изглежда чиста даже нова защото един приятел ме посаветва имал проблем с шкода с мотор 1.0 и се била оправила. дай те савети или кадърен майстор които може да помогне по безболезнено демек истински доктор
Благодаря предварително
Благодаря предварително- kris11
- VW експерт

- Мнения: 13565
- Регистриран на: Нед 06 фев 2005 23:04
- Автомобил: VW Sharan 7M8
- Двигател: ADY_DBU_LPG LANDIRENZO OMEGAS
- Местоположение: Варна
- Контакти:
Re: Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да ка
@Tomasmz Аналогичен проблем с АЕЕ. Капака на картера долу миене на цедка,смяна на помпа -никакъв резултат. Мерене на налягане - ниско.Главата долу и продухване на магистралите.От блока нищо, но от глават излю 1 парче. На пипане не е меко като силикон, но не и така твърдо като гарнитура на главата. След това вс е наред след сглобяване и палене.
Преди това на 2 пъти е пробвано с промивка -ядец
Преди това на 2 пъти е пробвано с промивка -ядец
- samo_pechka
- Мнения: 9068
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да ка
От еднолитровите мотори по Поло , признавам само 1,05 ( 1043 кубика ). С такива мотори започна " автокариерата" ми , с две Поло-та , едното 86ц и другото - 2ф ( 86ц- фейс ) и двете бяха с почти еднакви мотори, в смисъл еднакви кубици , но единия с карб , а другия - моно . Е да, не бяха мощни , но пък адски безпроблемни. Този мотор продължиха за кратко и в 6н да го слагат . Следващите излязоха голям кашкавал ( 999 кубика) 

-
Tomasmz
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 07 юли 2014 19:53
- Автомобил: VW POLO 6n2
- Двигател: ALD 17.04.2000
- Местоположение: Мездра
Re: Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да ка
kris11 написа:@Tomasmz Аналогичен проблем с АЕЕ. Капака на картера долу миене на цедка,смяна на помпа -никакъв резултат. Мерене на налягане - ниско.Главата долу и продухване на магистралите.От блока нищо, но от глават излю 1 парче. На пипане не е меко като силикон, но не и така твърдо като гарнитура на главата. След това вс е наред след сглобяване и палене.
Преди това на 2 пъти е пробвано с промивка -ядец
колеги разспределителния вал е силно надран можели от него да е проблема но интересно че на главата има надрано само на една две шиики другите са здрави може ли някои глупак да е сменил само вала защото главата не е разглобявана и възможно ли е вала изобщо да нее за този модел да идва от там проблема с това налягане
-
Tomasmz
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 07 юли 2014 19:53
- Автомобил: VW POLO 6n2
- Двигател: ALD 17.04.2000
- Местоположение: Мездра
Re: Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да ка
Колеги проблема е решен глава Вал всичко беше надрано само горе не бяхме отваряли и най интересното е че не се чуваше шум
- maslinkov
- Мнения: 1700
- Регистриран на: Вто 03 юли 2007 7:45
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Сливен
- Контакти:
Re: Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да ка
Tomasmz написа:Колеги проблема е решен глава Вал всичко беше надрано само горе не бяхме отваряли и най интересното е че не се чуваше шум
Май лекувате следствието, а не болестта-причината. Като ти надере и този вал, ще разбереш какво искаме да ти кажем всички.
-
Tomasmz
- Мнения: 16
- Регистриран на: Пон 07 юли 2014 19:53
- Автомобил: VW POLO 6n2
- Двигател: ALD 17.04.2000
- Местоположение: Мездра
Re: Поло 1000 кубика - имат ли проблеми с мотора и ако да ка
maslinkov написа:Tomasmz написа:Колеги проблема е решен глава Вал всичко беше надрано само горе не бяхме отваряли и най интересното е че не се чуваше шум
Май лекувате следствието, а не болестта-причината. Като ти надере и този вал, ще разбереш какво искаме да ти кажем всички.
Причина масло 15w40 което маже хубаво и вала се смазва но изпуска налягането и на датчика не прави достатъчно налягане а може и самата глава да е имала запушване но такова не открихме и колега лекуваме последствия защото са ни такива измислени майсторите гледат и се пулят и започват да ти свалят звезди че са най добрите и кат са почне едно ти ми сменяване на части докато улучи от какво е проблема та да ти са свят завие.
Колега давай причини щом мислиш че има друг проблем изреждам какво е сменено с ново Маслена помпа,Биелни лагери и Масло за пореден път като маслото Беше CASTROL MAGNATEC 10W40 и започнаха да се чуват шумове от горната част на мотора като загреее мотора на 90 градуса шума ставаше още по силен като отворихме капака на клапаните вала целия надран и капака на главата имаше само на първи цилиндър там дето трябва да подава масло купих друга глава заедно с вала и капака защото майстора каза че трябва да е комплект като на капака пак имаше леко като надраскано но не се осещаше на пръста като го пипаш докато на моя беше мнооо зле така ако имаш мнение дай го повярвай искам да оправя машинката защото все пак я кара жена и с тях е опасно.
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 50 госта