polo 6n2 2001г AUA - проблем при палене
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: Чет 10 мар 2011 14:10
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: kazanlak
polo 6n2 2001г AUA - проблем при палене
здравеите колеги имам проблем с моето поло на студен двигател при палене започва да губи обороти все едно работи на един целиндър това трае 5-6 секунди след което или се оправя или угасва ако угасне при повторно палене няма никакав проблем при диагностика не показва грешки предварително благодаря на тези които помогнат
Последна промяна от kobra777 на Съб 09 авг 2014 18:13, променено общо 1 път.
- freelancer
- Мнения: 1492
- Регистриран на: Сря 21 ное 2012 21:22
- Автомобил: VW Polo 1.4 MPI
- Двигател: AKK 2000
- Местоположение: Казанлък
Re: vw polo 1.4 16v AUA проблем при палене
Здравей колега!
Температурният датчик гледаха ли го какво показва на студен двигател? Може да се измери и с мултицет. Газова уредба имаш ли? И аз го имах до скоро същият проблем, но след каране по магистралата се оправи за сега, което ме навежда на мисълта за позапушени инжектори. Смени си бензиновият филтър и сложи една добавка, след това каране в обороти и виж дали ще има ефект. Ако има означава, че и при теб някой инжектор може да не работи както трябва, да "пикае", когато е студена. Това се случва само след престой, като я оставиш за определено време, нали?
Имам и резервни части.
Температурен датчик, дросел клапа, мап сензор, бобина с комутатор и т.н. Може да пробваш с темепратурният датчик, който имам, сменя се лесно.
Моят двигател е малко по различен, но в общи линии са същите. Моето поло е 6н2 1,4, но с 8 клапана.
Какъв цвят ти е колата, може да се видим из града и да я погледна? Пиши ми на лични, ако искаш, може да се видим? Не съм механик, но се занимавам с този проблем от дълго време и мисля, че може да ти помогна с нещо и най малкото да обменим опит.
Температурният датчик гледаха ли го какво показва на студен двигател? Може да се измери и с мултицет. Газова уредба имаш ли? И аз го имах до скоро същият проблем, но след каране по магистралата се оправи за сега, което ме навежда на мисълта за позапушени инжектори. Смени си бензиновият филтър и сложи една добавка, след това каране в обороти и виж дали ще има ефект. Ако има означава, че и при теб някой инжектор може да не работи както трябва, да "пикае", когато е студена. Това се случва само след престой, като я оставиш за определено време, нали?
Имам и резервни части.

Температурен датчик, дросел клапа, мап сензор, бобина с комутатор и т.н. Може да пробваш с темепратурният датчик, който имам, сменя се лесно.
Моят двигател е малко по различен, но в общи линии са същите. Моето поло е 6н2 1,4, но с 8 клапана.
Какъв цвят ти е колата, може да се видим из града и да я погледна? Пиши ми на лични, ако искаш, може да се видим? Не съм механик, но се занимавам с този проблем от дълго време и мисля, че може да ти помогна с нещо и най малкото да обменим опит.
- hooligans
- Мнения: 18733
- Регистриран на: Пет 30 мар 2007 19:22
- Автомобил: VW Polo Harlekin 1996
- Двигател: 1.6 AEE
- Местоположение: София
Re: vw polo 1.4 16v AUA проблем при палене
Оправи заглавието според шаблона
пример: Polo 6n 1996г. АЕЕ - бензинова помпа
пример: Polo 6n 1996г. АЕЕ - бензинова помпа
Върни се в “Polo, Lupo, Up & Fox”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 116 госта