: Изпадна уникално запазено оригинално двуврато синхро, нов внос 91 година 8) Наистина ценна находка, която заслужаваше всички тези ценни части 8) И така се получиха нещата, че ще има два зелени като старият ще бъде синхро, а новото оригинално купе ще получи халдекс задвижване 




... След което колата беше напълно разглобена и започнато пълното й рециклиране...










... И лека полека нещата почнаха да се нареждат 8)




... И с това приключи търсенето на капака и джантите 8) Но останаха едни от най-трудните за намиране части, а именно дълбоко рекаро от Edition Оne и челен интеркулер от голф 2 Rally









... И започна бояджийската част... Съответно и много трудният избор на цвят, който трябваше да е задължително оригинален VW...


... Както виждате спрях се на Sirocco-R ... цвят де :)





... Успоредно с бояджията вървеше и моята заигравка по ходовата част












... Всичко до най-малкия детайл беше пипнато и подновено 8) И съответно след предницата започнах задницата 8)








... И дойде ред на спирачната система...













... 288мм предни и 256мм задни 8) Засега... И дойде време за донора, директна пратка от английската кралица :) Чисто ново 1.8Т 8)


... И почнах да подреждам...






... Лепено стъкло МК2 G60 оригинал 8)


... Голяма част от така търсените части бяха набавени







... И лека полека му се вижда края
: 


... Първа мивка 8)




... Малко остана...



...Следва сериозно продължение и нищо не е окончателно по вида на колата
просто страшно яка е станала ..пък и казваш че не е окончателния и вид...значи оооще по яка ще става
....браво!
Записвам се да следя...




Няма да издавам каква е измерената мощност,нека който трябва да си каже ама определено се е получила една много приятна кола и като визия и като вървеж