Ще ти кажа личните ми наблюдения тъй като имам два партнера.
Единият е 2005 1.9 чист дизел около 65 коня-мъртва си за мен , трудно за изпреварване извънградско особено ако си натоварен,разход 7 градско 5 и нещо 6 извън.Без абсолютно никакви екстри освен едни халогени Чисто нов е купуван от софия франс ауто и в момента е на 160к км.
Слабост са им биалетките и като цяло предницата.Вече 3та рейка купуваме
и наскоро нов заден мост ... той е известен по баничарските френски среди.
Отзад е изключително неудобно за пътници-мое мнение.
Скърцат тук там пластмаси , но нормално на 6 години е ....
Другия партнер е юни 2011 1.6 HDI 75 ... за момента само суперлативи мога да споделя...изключително пъргав дори и натоварен....премахнато е старото чупещи се задно окачване...изцяло ново е инсталирано в новите модели....по-големи и по-широки гуми....естествено устойчивостта е 3 нива отгоре....климатика почти не се усеща на мотора....разход градско под 7 извън 5...
Едно мнение за Кенгараците....новита са пълни нужници...имам познат , който купи за неговата фирма 10 такива и сега са "гаражни коли" по сервизите...20к балончета в нафтопроводите,на 80к шум в скоростите и т.н.
Ако ще е рено да е преди 2005та
Съвет за избор на "баничарка" -
- Стоянчо
- Мнения: 117
- Регистриран на: Пон 25 апр 2011 14:30
- Автомобил: Skoda Superb II Revo Stage 2
- Двигател: CDAA 2014
- Местоположение: София
Re: Съвет за избор на "баничарка" -
Ситроен Берлинго 2.0 HDI/ Пежо Партнер
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 16:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Съвет за избор на "баничарка" -
И аз съм пред подобна дилема в момента...Виждам, че темата е стара, но не искам да отварям нова. Колебая се между рени Канго, Ситроен Берлинго, Фиат Добло и Пежо Партнер, всички след 2009 г. Ако може някой да сподели кое е най евтино откъм поддръжка и кое е най обемисто? За обема ми се струва доблото е най голямо...
- StS
- Мнения: 2394
- Регистриран на: Нед 02 юли 2006 1:02
- Автомобил: Golf VI
- Двигател:
- Местоположение: София
- Контакти:
Re: Съвет за избор на "баничарка" -
Рено Канго - 2бр. Едното 4х4 , и преди и след фейс-а са ок. Много здрави със смешна поддръжка. Само при 1.6 бензин при фейса и по-новите дизели е по-скъпо. /На фона на 1.2-1.4 което се правят със стотинки/
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 16:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Съвет за избор на "баничарка" -
Някой няма ли да каже нещо за Doblo-то, че ме привлича големия багазник, но не знам от към возия и поддръжка как е?
- tdi fen
- Мнения: 4246
- Регистриран на: Пет 05 юни 2009 19:45
- Автомобил: Skoda Octavia 1U Renault Clio
- Двигател: TDI AGR
- Местоположение: София
Re: Съвет за избор на "баничарка" -
добло първа или втора генерация ?
- martom
- Мнения: 438
- Регистриран на: Сря 08 юни 2011 20:39
- Автомобил: Polo
- Двигател: 1.4AEX
- Местоположение: Sofia
Re: Съвет за избор на "баничарка" -
nobreak написа:Някой няма ли да каже нещо за Doblo-то, че ме привлича големия багазник, но не знам от към возия и поддръжка как е?
Карал съм това от20071.9mjet 120k.с горе-долу добре.Сега карам последното 2014.1.6 105к.с.супер неудобна не върви грам а харчи като бус.
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 16:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Съвет за избор на "баничарка" -
tdi fen написа:добло първа или втора генерация ?
Втора..
- hristodj
- Мнения: 716
- Регистриран на: Съб 19 фев 2011 18:24
- Автомобил: golf 3 kombi
- Двигател: AHU 97
- Местоположение: Кърджали
- Контакти:
Re: Съвет за избор на "баничарка" -
В момента карам служебно Ситроен Берлинго 2011 1.6 HDI 75 кс.На 26 000 е.Климатика наистина не се усеща че е включен.Средно месечен разход два месеца под ред-юни 6.62 юли 6.58 на сто.Това е 80% градско 20% извън.Климатика не се изключва копчето е винаги включено.Паля и той след секунди се включва.Когато спирам по клиенти почти винаги работи на място.Доста е стабилна по завоите.За задни седалки не мога да кажа как е понеже е само товарна.Не знам как е като поддръжка до сега не се е чупила.Друго не се сещам.
Ако нещо се сетиш питай.Дано мога да отговоря.
Сетих се за един месец изгоряха и двете крушки на фаровете н4.Казаха че всички франсета били така заводските лампи отиват бързо и почти едновременно.
Ако нещо се сетиш питай.Дано мога да отговоря.
Сетих се за един месец изгоряха и двете крушки на фаровете н4.Казаха че всички франсета били така заводските лампи отиват бързо и почти едновременно.
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 16:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Съвет за избор на "баничарка" -
Значи избора ще клони към френските, а Caddy-то как е?
- samo_pechka
- Мнения: 8382
- Регистриран на: Пон 05 дек 2011 22:46
- Автомобил: YAMAHA Drag star 1100+XJ 900 58L
- Двигател: V-twin 2002 + R4 1989
Re: Съвет за избор на "баничарка" -
Да е 1,9 ТДИ . Или ако имаш "доказателства" в повече - 1,6 тди КР мотор ( по-новите, последни модели ).
- GuLiVeR
- Мнения: 287
- Регистриран на: Вто 27 мар 2012 20:26
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: Плевен
Re: Съвет за избор на "баничарка" -
Opel combo май не са лоши дизел
-
- Мнения: 144
- Регистриран на: Нед 03 яну 2010 16:43
- Автомобил:
- Двигател:
- Местоположение: България
- Контакти:
Re: Съвет за избор на "баничарка" -
GuLiVeR написа:Opel combo май не са лоши дизел
Опела нещо не ме привлича нито с вуншен вид, нито с пространство за шофьора...
- Pet_rov
- Мнения: 4414
- Регистриран на: Сря 08 май 2013 16:16
- Автомобил: Passat Variant B4
- Двигател: ADZ 1996
- Местоположение: Шумен
Re: Съвет за избор на "баничарка" -
Имаме 3 служебни ситроена Берлинго и 1 пътнически. Средно са на по 100к километра. Особени проблеми няма - изгорели крушки на фаровете, накладки - абе консумативи само. Товарните вървят повече от пътническия - сигурно кутиите са различни. Климатиците наистина не се усещат - 1.6 HDI са двигателите. В товарния съм слагал 300 кг пясък и 150 кг цимент - на Девненския баир не се и задъха даже. За мен си вървят напълно прилично. Не ангажирам никой с мнението си.
Re: Съвет за избор на "баничарка" -
Само да кажа какво ДА НЕ взимате. До преди два месеца карах Renault Kangoo 1.9 2002 дизел с климатик. Взех го някъде 2007-2008 от Петрол като си разпродаваха служебните баничарки. Искам да ви кажа, че самия Сатана се беше вселил в тая кола. Взех я за 8000 тогава, преди да я бракувам май месец т.г като теглих чертата съм дал още толкова за ремонти. Каквото можа - се строши. Два пъти ремонтирах дизеловата Лукас помпа и накрая я смених с Бош в сервиза до карулката на околовръстното. Радиатора на климатика се преееба, някакъв датчик на педала, предницата почти всяка година се сменяше.....имам дори страшен списък с ремонти, някои дори в официалния им сервиз. За капак му блокира двигателя и скъса ремъка - с шут го изхвърлих и замислях даже да го троша с варията, но един пич майсторче го взе за 1000 кинта, направи му ремонт и дано да си го кара още сто години. Аз с отбора "пи**а, мачка, борче" приключих. Взех Caddy 1.6 102 к.с с газова на БРЦ и до тук с дизеловите френски чайници. Френска жена, немска кола са казали хората. По-скъпи са вярно, но накрая като теглиш чертата по-добре 12000 на лизинг, от колкото все да си висиш в сервиза.
Върни се в “Избор и покупка на автомобил”
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 62 госта