Golf mk2 project - "Black"

Разкажете, споделете, похвалете се със своя Volkswagen - тук всеки може да има тема
Потребителски аватар
Rumbata_1
Мнения: 137
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Golf mk2 project - "Black"

Мнениеот Rumbata_1 » Съб 16 авг 2014 13:08


Благодаря за положителните отзиви, но на този етап колата е доста далеч от перфектна. Има бая, макар и дребни, но доста дразнещи забележки по боята - било то някъде точица от ръжда или одраскано, та тези кусури искам да ги залича до зимата. Другото, което ми е на дневен ред е претапицирането на тавана и довършването на звукоизолацията, която бях почнал да поставям отново по тавана на колата и в пасажерската врата. Тръбите на климатика също е желателно да се подменят и се работи по въпроса де. Масло, хидравлична течност и разни тампони по окачването също ще се подменят тези дни. Лека полека почвам да събирам и чаркове за рециклиране на апаратите, но за някои неща май ще се почака седмица-две...

Тоше, мисля постоянно за окачване, но за в момента както ползвам колата почети като ежедневка и както благославям след всяка неравност мисля да не слагам още нищо. Иначе съм решил, че ще е винтовка на Technics. Като дойде времето пръв ще разбереш :mhihi




Потребителски аватар
Rumbata_1
Мнения: 137
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Golf mk2 project - "Black"

Мнениеот Rumbata_1 » Вто 19 авг 2014 21:21


Апаратите вече са разглобени и подготвени за рециклиране. Новите ремонтни комплекти са набавени, както и нови маркучи. Остава само да ми дойде музата да ги занеса на пясък и жълт цинк, а след това имам една идея да боядисам и предните и задните апарати в черно, но ще се мисли допълнително.. Дет' се вика - "до там да се стигне"

Извинявам се за качеството на някои от снимките, но както винаги ще тръгна да правя нещо и фотоапарата ще е вкъщи или ще съм изцапан до ушите :redface

Та доста мислих и се въртях с какво точно да изкарам буталото на апаратите и ми хрумна да направя от старите спирачни тръбички и някой останал щуцер един преходник и да пробвам с една стара помпа да "надуя" апарата и след 10-минутно преправяне сътворих следната хава:

Изображение

Апаратите гърмят като черешово топче след 5-6 бързи напомпвания. Само се уверете, че са добре източени и вътре няма спирачна течност, че иначе става мазало като излезе буталото :icon_lol

Изображение

Изображение

А, така изглеждат разглобени и подредени нещата:

Изображение

Ремонтните комплекти:

Изображение

Номерата им са съответно:
1. Маншони за водачите - 109 966 466 - 2кт.
2. Семеринги и прахоуловители за буталата (в 1 опаковка са 2 комплекта) - 103 627 466
3. Маркучи за апаратите - 102 635 755


Потребителски аватар
Castrol
Мнения: 66
Регистриран на: Вто 24 май 2011 13:39
Автомобил: Golf 3 Vento Look
Двигател: AAM
Местоположение: Ловеч
Контакти:

Re: Golf mk2 project - "Black"

Мнениеот Castrol » Сря 20 авг 2014 8:09


Колега, намислил ли си нещо на джантите? Аз бих ти предложил нещо, но все пак колата си е твоя.. Нещо от рода на това: Бял мат вътре, борда полиран и болтовете бял мат? :screwy :18b


Потребителски аватар
Rumbata_1
Мнения: 137
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Golf mk2 project - "Black"

Мнениеот Rumbata_1 » Нед 24 авг 2014 20:38


Първо да отговоря на въпроса на колегата - Да, мислил съм как да изглеждат джантите и в крайна сметка е решено какво точно ще се случи със сърцевините, бордовете и болтчетата - сърцевините ще се направят в графит и челата ще се полират, както са полирани и бордовете. Болтчетата може би ще ги направя сиви. Само за капачките още ми е "тъмна Индия" как точно искам да изглеждат и дали ще полирам и техните рингове или не. Давам и примерна снимка, но на нея самите чела не са полирани, за сметка на това пък точно този е цвета, който и преди и сега искам да бъдат Жантоците:

Изображение

Иначе през седмицата и през уикенда с голфи не сме скучали особено много. Като изключим ходенето на работа се случваха и някои интересни работи, като например срещата ми с колегата kazakstaneca, по време на която направихме някоя друга, не чак толкова професионална, снимка на "каляските"

Тука на 8 очи гледат корабчетата, дето бяха застанали на лятната котвена стоянка :mhihi

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

За качеството на някои от следващите снимки, които са свързани с работата ми по колата през уикенда се запасявам с дежурното оправдание, че апарата е бил надалеч, ръцете ми са били мръсни и съм снимал с тостера... :redface

В петък взех частите, които бях оставил на пясъкоструй. Шенкелите боядисах в черен гланц, а съпортите и апаратите ще се галванизират в жълто, точно както и задните апарати, но само чакам да стане понеделник, за да ги спусна във фирмата и да ги почват, че да ги сглобявам и да сА свършва таа раута... Поръчал съм и 4 болта за захващане на съпортите към шенкелите... Вече се водили "classic parts" - ти да видиш :rolleyes

Изображение

Изображение

Тук се правя на бояджия:

Изображение

Оправих точиците ръжда, които бяха избили по шофьорската врата и задния калник, отделно правих и част от прага. За сега така ще останат, защото има някои неща за кърпене и няма смисъл да ги боядисвам. Иначе съм решил двата прага на края да ги пръсна със структурен спрей, та да видим какво ще излезе. След като изшкурих всички кусури до метал, минах ламарините с ръждопреобразувателя на Wurth... Да видим дали ще е трайно или не, но само времето ще покаже.

Изображение

Изображение

Тук само ще загатна предстоящата ми занимавка, но все още набавям остатъка от чарковете, но поне най-необходимите са намерени. Ако случайно някой разполага със схеми за свързване на моторчето към съществуващата система ще съм много благодарен :smile

Изображение

Случиха се и някои други работи, които не са от голямо значение, но ще ги спомена на бързо. Смених кръвната група на голфи и сега от 15W40 отрицателна минах на 10W40 положителна :mhihi Единственото нещо, което ме затрудни в цялата работа беше свалянето на стария маслен филтър и слагането на новия.. Покрай компресора и тръбите на климатика беше много тегаво. Единствения начин и то пак с дежурните думи за родата на частите от женски пол, и то по най-близка, майчина линия, беше да се бръкне с една ръка и половина от долу и с голяма мъка да се развърти. Нямаше място да си вкарам ръцете, камоли скобата за филтъра... Но като оставим на страна това, мотора стана много тих, чак не повярвах. Маслото е оригинален Total, наливен, взех го от приятел, а покрай маслото смених и хидравличната течност, отново наливна, но волана олекна значително и като цяло за мен уикенда беше доста ползотворен.


Потребителски аватар
Rumbata_1
Мнения: 137
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Golf mk2 project - "Black"

Мнениеот Rumbata_1 » Пон 25 авг 2014 16:53


И днес "програмата" беше пълна.

Изображение

На живо изглеждат доста по-добре и цвета е по-наситен.

Изображение

Буталцата са зачистени от ръжда с фина шкурка и после намазани с ръждопреобразувател. Следва вътрешността да я пръсна с термоустойчив черен спрей и окончателно да събирам апаратите.

Изображение

Още една снимка на шенкелите:

Изображение

Сравнително добре станаха...


Потребителски аватар
onazi
Мнения: 1160
Регистриран на: Пет 27 апр 2012 1:53
Автомобил: Golf IV
Двигател: 1.9 TDI
Местоположение: София

Re: Golf mk2 project - "Black"

Мнениеот onazi » Пон 25 авг 2014 17:40


Много добре :th_up


Потребителски аватар
RISTEE
Мнения: 219
Регистриран на: Пет 09 юли 2010 20:11
Автомобил: Vw mk2 GT special
Двигател: 1.8 RP
Местоположение: riogrande

Re: Golf mk2 project - "Black"

Мнениеот RISTEE » Пон 25 авг 2014 19:57


Колега наскоро и аз се сблъсках с този филм, и много ме хвана яд че не ги
пуснах на пясъкоструй... За галванизацията да не говорим
Браво за положения труд изглеждат уникално ! :bowdown

Предпазните ламарини, могат ли да се свалят отделно от главината ?


Потребителски аватар
Rumbata_1
Мнения: 137
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Golf mk2 project - "Black"

Мнениеот Rumbata_1 » Пон 25 авг 2014 21:04


Могат колега, държат се на по 2 болтчета. Моите не посмях да ги сваля, не че и сметнах за кой знае колко наложително, но основното ми съображение беше, че някое от болтчетата щеше да се скъса и после трябваше да се разправям с пробиване и правене на резби.. От 24-25 години седене сигурно са спекли здравата. :smile


ivan_venelinov
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 12 мар 2014 16:07
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 1Y 1994
Местоположение: Казанлък

Re: Golf mk2 project - "Black"

Мнениеот ivan_venelinov » Пон 25 авг 2014 22:10


Страхотна количка само трябва да я свалиш малко и заспива :th_up :11


Потребителски аватар
Rumbata_1
Мнения: 137
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Golf mk2 project - "Black"

Мнениеот Rumbata_1 » Вто 26 авг 2014 19:59


За смъкването вече сдъвкахме темата малко по-нагоре... Има по-належащи неща от това колата ми да опира още на излизане от гаража, образно казано :wink

Очи се плашат, ръцете действат :mhihi

Сдобих се с предни седалки рекаро, които някога са били с ел. регулиране по височина, но наблягам на думата "БИЛИ"

Седалките са с доста липси и забележки, за което се надявам колегите да помогнат и да набавя необходимите чаркове, за да върна Recaro-то в първоначалният му вид от към техническо състояние. За сега ще се търси лява пластмаса за копчето + 2 копчета за реглажа. Може с букси, може и без. Инсталацията ще си я направя. Пластмасовите дръжки и лайсничките покрай лостчетата за сваляне на облегалките. Другото, което е болка при всички такива седалки, набори на мойте и не само, са дунапрените по бордовете. Тези които са на основата и на двете седалки са в окаяно състояние и ако някой знае от къде да намеря нови или ако някой може да ги направи... :question

И, за да не бъда голословен, и да се види, че нещата не са чак толкова зле, колкото ги описах, пускам няколко снимки:

Изображение

Изображение

Тук вече почнах да ги разглобявам. За днес отделих основите от двете седалки. Едната я разделих на две и премахнах тапицерията от основата и бордовете. Другата ще се прави по-натам. За сега ще се фокусирам върху основите и реставрирането им, както и на механизмите за реглажа, че са доста зле...

Тука някаква ламарина и сезал вместо канваса...

Изображение

Изображение

Пасажерската седалка е доста по-добре за щастие

Изображение

Изображение

Пасажерската я почистих малко, че и без това скоро няма да се почват, поне да има къде да се посядва в гаража за по едно кафе :mhihi

Изображение

Тоя филм вече сме го гледали и при други колеги ми се струва...

Изображение

Изображение

Изображение

Търси си ляво братче по възможност с 2 копчета, а може и 2 пластмаси и две копчета, но само не ми предлагайте от сайта - е*ей, че нещо множко скъпи ми идват :no

Завърших и спирачните апарати вече окончателно и ще ги пенсионирам в кашонче, докато не дойде време да купя дискове и накладки и да се вкарвам и в този филм, че май много станаха филмите напоследък...

Изображение

Буталцето трябва да върви сравнително леко при навиване на стягата. В началото е кофти докато се уцели "баланса". Ако тръгне на криво просто отхлабете стягата и пробвайте да го прихванете на друго място, така че да тръгне да влиза направо, а не на една страна.

Изображение

Изображение

Успоредно с това почнах да разкроявам бронята и да пробивам отвори за пръскалките. Утре ще се довършват и застопоряват окончателно. Остава да набавя маркучи, един тройник, да преместя планката за новото казанче и да набавя една ел. инсталацийка, която на първо време може да стане и чрез закачането на обикновено реле, като за фарове, за съществуващата помпичка. Така или иначе колата почети винаги е измита и чиста, а наложи ли се да пусна чистачки, то непременно и фаровете ще са се изцапали, та само дано не се окаже, че временните неща са за постоянно...

Изображение

Тук само са сложени върху бронята, да не рекне някой, че съм ги поставил на криво. Снимката е само за стимул!

Изображение

Айде със здраве, и утре е ден :smile

Последна промяна от Rumbata_1 на Сря 27 авг 2014 12:24, променено общо 2 пъти.


Потребителски аватар
pr3dat0r
Мнения: 215
Регистриран на: Пон 06 окт 2008 12:23
Автомобил:
Двигател:
Местоположение: Варна Golf IV 1.8 GTI - AGU
Контакти:

Re: Golf mk2 project - "Black"

Мнениеот pr3dat0r » Вто 26 авг 2014 21:10


Отдава не бях писал във форума , поради простата причина че продадох колата и изневерих на марката , но няма да е за постоянно де :) ......
Както и да е , по темата ..... ОГРОМНО ЕВАЛА, заслужаваш уваций всичко е изпипано до най малкия детайл , продължавай така и за напред , хора като теб са за пример как човек трябва да се отнася с автомобила си ако истински държи на него ;)

:beer

Поздрави от далечна Англия


Потребителски аватар
Rumbata_1
Мнения: 137
Регистриран на: Пет 12 дек 2008 10:16
Автомобил: Golf mk2 1.8 RP
Двигател:
Местоположение: Варна

Re: Golf mk2 project - "Black"

Мнениеот Rumbata_1 » Сря 03 сеп 2014 13:40


Темата пак отиде много надолу в "класацията". Този път няма да пиша, само ще пусна малко снимки покрай занимавките ми напоследък, че от много писане и обяснения, като гледам, файда няма :stumm

Който намира - търси :mhihi

Изображение

Остана от шофьорската страна моторчето и пластмасата за копчето да се намерят... Другото лесно

Малко снимки покрай оправянето на основите:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Скъсаните планки, лошите заварки, неподвижно заварената основа от едната седалка и други такива кусури са оправени. Остава само да заваря нови планки за осите на реглажа и да боядисам каквото е останало.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Разни някакви други занимавки:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Дойдоха новите болтове, с които се закрепват съпортите на предните спирачни апарати към шенкелите:

Изображение

И покрай изпускателната система разни занимавки, че онези П-образни скоби, които едно време ми дадоха като вземах гърнетата бяха пълен т***к и заради едната при по-голяма неравност се чуваше едно чукане в задната стабилизираща греда. Заради това бях премахнал скобата между средното гърне и крайната тръба, но това пък водеше до късане на тампони от по-голямото усукване на гърнетата...

Изображение


Потребителски аватар
Vantage
Мнения: 200
Регистриран на: Съб 25 дек 2010 13:40
Автомобил: Golf R 2017
Двигател: Variant 4motion
Местоположение: София

Re: Golf mk2 project - "Black"

Мнениеот Vantage » Сря 03 сеп 2014 14:09


Няма да разпъвам локуми....само ще кажа, че се радвам, че има хора като теб...респект. :bowdown


ivan_venelinov
Мнения: 82
Регистриран на: Сря 12 мар 2014 16:07
Автомобил: VW Golf 3
Двигател: 1Y 1994
Местоположение: Казанлък

Re: Golf mk2 project - "Black"

Мнениеот ivan_venelinov » Сря 03 сеп 2014 22:17


Кефя се на ентузиазма ти браво колега продъжавай в същия дух! :bowdown :th_up


Потребителски аватар
Johnsword
Мнения: 478
Регистриран на: Сря 11 сеп 2013 19:52
Автомобил: Passat B3
Двигател: 1.8 RP1991
Местоположение: Монтана Баце

Re: Golf mk2 project - "Black"

Мнениеот Johnsword » Чет 04 сеп 2014 9:28


Интересно, при мен оригиналните са с вътрешен шестограм :Mr Green Fun Но това няма значение, успех с голфа следя с интерес :bowdown



Върни се в “Моят Volkswagen”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 60 госта