Колега, тази операция съм е правил на Бора и е възможно да има някакви разлики с Пасат

не съм много сигурен. Вариантите ти са два- със VAG-COM да видиш номера на таблото ( 919-без КАН, 920-с КАН ) и другия ти вариант е да си свалиш таблото ( не е толкова трудно ) и да запишеш номера отзад на таблото. Ако колата ти няма КАН шина едва ли ще можеш да подкараш табло от Б5,5. Въпреки, че съм чел из форумите за дизелови коли на който тръгвали КАН табла, макар самите коли да не са с КАН комуникация. Но това е само четене из форумите и на живо не съм го виждал. Ако таблото ти е 920 общо взето няма да имаш много ядове, такива табла се намират лесно и всичко би трябвало да ти работи коректно, естествено ще трябва да отидеш при някой да ти обучи новото табло и имото и ще се радваш да имаш “готиното“ табло. Ако си с 919, нещата са малко по различни, като за начало ще трябва да си намериш такова табло със FULL фис. Не, че не е възможно, но са много трудно откриваеми. Като го намериш вече ще си свършил голяма част от работа
